adexo3
۳۴۰۴۵۳
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

ملوان چگونه نفت را به انزلی برد؟

باشگاه ملوان در شرایطی برنده مزایده خرید امتیاز تیم فوتبال نفت تهران شد که سازمان لیگ تاکید کرده امتیاز این تیم نباید از تهران خارج شود اما وعده‌های پشت پرده این انتقال را آسان کرد!

خبرگزاری مهر: باشگاه ملوان در شرایطی برنده مزایده خرید امتیاز تیم فوتبال نفت تهران شد که سازمان لیگ تاکید کرده امتیاز این تیم نباید از تهران خارج شود اما وعده‌های پشت پرده این انتقال را آسان کرد!

در پایان پانزدهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر بود که ملوان بندرانزلی با آن همه سابقه به لیگ دسته اول سقوط کرد تا کام انزلی چی‌ها تلخ شود و علاقمندان به این تیم منتظر یک فصل دیگر باشند تا تیم شان به لیگ برتر بازگردد.

اما اوضاع آشفته باشگاه تهرانی نفت که اختلافات درونی زیادی داشت فرصت را در اختیار انزلی چی ها قرارداد تا انتظارشان برای بازگشت به لیگ برتر از یک فصل به یک ماه کاهش پیدا کند و خیلی زود امتیاز تیم به آتش کشیده شده نفت را خریداری کنند.

باشگاه ملوان در شرایطی به عنوان برنده مزایده امتیاز نفت معرفی شد که گفته می شود رقم شرکت در این مزایده حدود ۲۰ میلیارد تومان بوده و قرار است در بخش های مختلف به وزارت ورزش پرداخت شود. یکی دیگر از متقاضیان خرید نفت رقم ۱۷ میلیارد تومان را به عنوان پیشنهاد مطرح کرده بود.

این دو رقم در شرایطی برای خرید نفت پیشنهاد شده بود که این تیم تهرانی حدود همین رقم ها بدهی های مختلف دارد. هر چند مسئولان ملوان برای پرداخت این رقم به صورت اقساطی به توافق رسیده اند اما پرسش این است که ملوان همین پول را از کجا آورده است؟

حتی اگر بپذیریم که انزلی چی ها مبلغ پیش پرداخت به وزارت نفت را پرداخت کرده اند، پرسش دیگر این است که این تیم که در فصل گذشته با مشکلات مالی زیادی مواجه بود و از همین ناحیه هم ضربه خورد و به لیگ دسته اول سقوط کرد، حالا از کجا می خواهد پول بیاورد تا تیم فصل بعد را ببندد؟

یک تیم لیگ برتری در ابتدای فصل برای بستن تیمش به مبلغی حدود پنج میلیارد تومان نیاز دارد تا بتواند بازیکنانی را به خدمت بگیرد که آخر فصل به دسته اول سقوط نکند!

مورد دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که سازمان لیگ و البته رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرده بودند امتیاز نفت حتی اگر هم واگذار شود نباید از تهران خارج شود. با این اظهار نظر نفت نمی توانست به انزلی واگذار شود اما یکی از نزدیکان به این باشگاه عنوان کرد توافقات پشت پرده با مسئولان برای انتقال این امتیاز به انزلی انجام شده و این تیم به راحتی به انزلی انتقال خواهد یافت!

پس از پاس تهران که به همدان منتقل شد و رفته رفته نابود شد، حالا نفت هم از صحنه فوتبال ایران رفت تا یک تیم دیگر تهرانی نابود شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سهند

      این اصلا دلچسب نیست خوب پول داشتند چرا گذاشتند ملوان سقوط کند. باید از تیم های اذربایجانی چون تراکتور و صد البته ماشین سازی یاد گرفت که سالها با هویت و شناسنا مه خود در لیگ یک جنگیده اند و به لیگ برتر صعود کرده اند. ماشین سازی از تیم های قدیم وریشه دار است که چند سالی در لیگ دست یک تلاش کرد اومد لیگ برتر. با پول اقایان مسول نمیشود هویت خرید.

    • بدون نام

      کثیف ترین کار ممکنه. خب می رفتید یکسال مردونه می جنگیدید می آمدید بالا مثل صنعت نفت آبادان یا مس کرمان یا ماشین سازی تبریز. اینجوری حتی اگر در لیگ برتر اول هم بشید خوشایند کسی نخواهد بود. امیدوارم باز هم به دسته یک سقوط کنید تا بفهمید این شیوه درستی برای ماندن در لیگ نیست

    • بدون نام

      با سلام .اگه مدیران ملوان که میتونستند این همه پول مهیا کنند برای خرید یک تیم لیگ برتری ایا بهتر نبود یک ششم اونو فصل قبل برای تیم هزینه میکروند تا تیمشون نتیجه لازمو بگیره .پس حتما تو این خرید پورسانت های به بعضی ها رسیده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج