۳۴۰۸۱۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دانشگر: به صبا رفتم تا بازی کنم

مدافع تیم فوتبال صبا گفت: من به جایی رفتم که فرصت بازی کردن داشته باشم و بتوانم خودم را نشان بدهم.

خبرگزاری فارس: محمد دانشگر در خصوص پیوستنش به صبا اظهار داشت: در این مدت پیشنهادهای خوبی داشتم، اما سعی می‌کردم بهترین انتخاب را انجام بدهم و خدا را شکر که این اتفاق رخ داد و توانستم به صبا بپیوندم تا شاگرد علی دایی بشوم.

وی در مورد اینکه از استقلال هم پیشنهاد داشته، خاطرنشان کرد: درست است، من از استقلال هم پیشنهاد داشتم، اما همان‌طور که گفتم شرایط فراهم نشد تا به این تیم بپیوندم.

مدافع صبا در مورد اینکه علیاری و ارسلان مطهری هم به صبا پیوسته‌اند و به نوعی بازیکنان نفت پیشنهاد حضور در استقلال را نپذیرفته‌اند، خاطرنشان کرد: به هر حال ما تصمیم گرفتیم به تیمی برویم که فرصت بازی کردن پیدا کنیم. استقلال به دنبال بازیکنان بزرگ است و ما هم به فکر آینده خود هستیم.

دانشگر تأکید کرد: تصمیم گرفتیم به تیمی برویم که خود را نشان بدهیم و شرایط بازی کردن را داشته باشیم. به همین دلیل به جایی رفتیم که از نظر بازی شرایط‌مان بهتر باشد و مربی هم به بازیکنان جوان اعتقاد داشته باشد.

وی در مورد اینکه آیا در استقلال بیش‌تر دیده نمی‌شده، گفت: درست است که در استقلال دیده می‌شدیم، اما باید شرایط به گونه‌ای باشد که در آنجا بتوانیم بازی هم بکنیم. امیدوارم در صبا روزهای خوبی داشته باشیم و قطعاً در کنار علی دایی که از اسطوره‌های فوتبال‌مان است، چیزهای زیادی یاد می‌گیریم و نتایج خوبی هم کسب خواهیم کرد.

دانشگر در مورد اینکه قراردادش چند ساله است و اینکه آیا سهم لیگ برتری حساب می‌شود یا خیر، گفت: قرارداد من با صبا دو ساله است و به علت اینکه متولد ۷۲/۱۰/۳۰ هستم، سهمیه لیگ برتری حساب می‌شوم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج