۳۴۴۸۴۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دانشگر: تاج حرف خود را تکذیب کرد

بازیکن تیم فوتبال نفت گفت: رئیس فدراسیون فوتبال در حالی که گفته بود اگر تا روز دوشنبه تکلیف تیم مشخص نشود، قرارداد بازیکن یک‌طرف فسخ خواهد شد، اما صحبت خود را تکذیب کرد.

خبرگزاری فارس: محمد دانشگر درخصوص شرایطش پس از مشکلاتی که در باشگاه صبا به وجود آمد،‌ اظهار داشت: هم‌اکنون هیچ چیزی مشخص نیست، من فردا یا پس فردا به تهران خواهم آمد تا تکلیفم را با باشگاه نفت مشخص کنم، گویا نفتی‌ها رضا‌یت‌نامه‌ای را که برای جدایی ما صادر کرده بودند را پس گرفتند و مثل اینکه آن را برای صبا صادر کرده بودند. در شرایط بسیار بدی قرار گرفته‌ایم و نمی‌دانیم که چه‌کاری باید انجام بدهیم

وی ادامه داد: از طرف فدراسیون هم هیچ حرکتی صورت نمی‌گیرد، تاج هفته گذشته اعلام کرد که اگر تا روز دوشنبه تکلیف باشگاه نفت مشخص نشود، بازیکنان این تیم می‌توانند قراردادشان را یک‌طرفه فسخ کنند، اما وقتی که ما این موضوع را پیگیری کردیم، رئیس فدراسیون فوتبال حرف خود را تکذیب کرد و مدعی شد که چنین صحبتی نکرده است.

بازیکن نفت خاطرنشان کرد: هیچ کس موضوع ما را پیگیری نمی‌کند و انگار نه انگار که ما با مشکل روبه‌رو شده‌ایم. صحبتی که مابین یکی از بازیکنان نفت مطرح می‌شد این بود که دیگر دوست نداریم حتی فوتبال بازی کنیم، یک سری بازیکن جوان بلاتکلیف هستند و جالب اینجاست که هیچ‌کس هم پیگیر این ماجرا نیست.

دانشگر در مورد اینکه پیشنهاد استقلال به کجا کشیده شد، گفت: به خاطر کش و قوس‌های به وجودآمده، آن پیشنهاد هم منتفی شد، به‌هرحال امیدوارم هرچه زودتر تکلیف ما را مشخص کنند تا بتوانیم برای آینده خود برنامه‌ریزی کنیم. ما انتظار داشتیم که علیرضا منصوریان صبر می‌کرد و پس از صحبت‌هایی که صورت می‌گرفت قرارداد بازیکنان را مشخص می‌کرد تا بازیکنان بتوانند به هر تیمی بروند و درواقع بازیکن آزاد شوند. همان قولی که خودش داده بود. به‌هرحال امیدوارم هرچه زودتر تکلیف ما مشخص شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج