۳۴۰۹۴۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

تعادل ایتالیا در دفاع و حمله

در اکثر تورنمنت‌های جام‌جهانی و جام ملت‌های اروپا دو تیم ایتالیا و آلمان خیلی خطرناک و پیش‌بینی‌ناپذیر هستند و معمولا نتایج خوبی هم کسب می‌کنند.

روزنامه شرق: در اکثر تورنمنت‌های جام‌جهانی و جام ملت‌های اروپا دو تیم ایتالیا و آلمان خیلی خطرناک و پیش‌بینی‌ناپذیر هستند و معمولا نتایج خوبی هم کسب می‌کنند. امسال نکته بارز تیم ایتالیا در اولین بازی این بود که این تیم در حمله و دفاع بالانس (تعادل) داشت؛ یعنی ما هم حرکات دفاعی منظم در بازی دوشنبه‌شب از ایتالیایی‌ها می‌دیدیم، هم حملات سازمان‌یافته و منظم. در بازی دوشنبه‌شب بلژیک هم با توجه به تعدد ستاره‌هایی که در تیم‌های مطرح اروپایی داشت، انتظارات زیادی از آنها می‌رفت که بتوانند مقابل ایتالیا نمایش خوبی داشته باشند. بزرگ‌ترین نقطه ضعف بلژیک در بازی دوشنبه‌شب نداشتن تجربه در سطح بین‌المللی است.

بلژیک ممکن است بازیکنان خوبی داشته باشد؛ اما هنوز اعتبار بین‌المللی حتی به اندازه تیم کرواسی هم ندارد. نا‌هماهنگی‌هایی که ما در بازی بلژیکی‌ها می‌دیدیم، بیشتر به بحث روانی برمی‌گردد؛ حتی قبل از خوردن گل دوم آنها دقایقی بود که حملات پیاپی‌ای را روی دروازه ایتالیا داشتند. بلژیکی‌ها نیاز به یک مشاوره روان‌شناسی دارند که بیایند خودشان را در آن حد بالا در قالب تیم بلژیک باور بکنند. بازی دوشنبه‌شب با پایان بازی‌های اول تیم‌ها یکی از سه بازی خوب رقابت‌ها بود. در دیگر بازی دوشنبه اسپانیا و چک در حالی به مصاف هم رفتند که اسپانیایی‌ها ١٠ تغییر در نفرات، نسبت به ترکیب خود در جام‌جهانی داشتند. این جوان‌تر‌شدن تیم مقداری به تیم اسپانیا ضربه زده. اشکال کار اسپانیا در بازی مقابل چک این بود که به دلیل حضور اینیِستا، بوسکتس و فابرگاس، شیوه بازی‌شان با پاس‌های کوتاه شبیه تیم بارسلونا بود؛ اما آنها بازیکنی مثل لیونل مسی نداشتند که حرکات هافبک‌های این تیم را تکمیل بکند و با خلاقیت‌های فردی گره بازی را باز کند.

گلی هم که اسپانیا زد، روی ارسال اینیِستا و ضربه سر پیکه بود که رو‌به‌جلو آمده بود. اسپانیا تیم بسیار خوبی است و می‌تواند به نیمه‌نهایی هم صعود کند؛ ولی صلابت لازم را ندارد. در بازی امروز فرانسه میزبان، کار سختی مقابل آلبانی ندارد. در روز اول بازی‌ای که ما از فرانسه دیدیم، انتظاری را که به‌عنوان یک میزبان از این تیم داشتیم، برآورده نکرد. آقای دشان، سرمربی فرانسه، در بازی امروز مقابل آلبانی بیشتر باید سمت هماهنگی بازیکنان تیمش برای بازی‌های آینده در یورو برود. آلبانی را می‌توان یک حریف تمرینی برای فرانسه در بازی امروز دانست. با پایان دور اول بازی‌ها انگلستان را تیم خوبی دیدم. با‌وجود اینکه مقابل روسیه به تساوی رسیدند؛ ولی تیم آنها جوان شده و هرچقدر که از تورنمت بگذرد، آنها عملکرد بهتری خواهند داشت. آلمان، فرانسه، اسپانیا و بلژیک و پرتغال هم شانس قهرمانی دارند؛ اما اگر بخواهم به لحاظ نظم فوتبالی بگویم، آلمان و فرانسه بخت‌های اصلی قهرمانی هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اهواز 14

      یادبگیرن بعضیها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج