adexo3
۳۴۲۶۵۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اظهارنظر ایکاردی در مورد آینده‌اش در اینتر

مهاجم گلزن نراتزوری عنوان کرد از بودن در اینتر خوشحال است، اما به تصمیمات باشگاه هم در خصوص آینده‌اش احترام خواهد گذاشت.

خبرگزاری تسنیم: مائورو ایکاردی که در هفته‌های اخیر از احتمال حضورش در تیم‌های اتلتیکومادرید و چلسی خبر داده‌اند، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: من از بودن در اینتر خوشحالم و تا سال ۲۰۱۹ با این تیم قرارداد دارم، با این وجود اگر باشگاه بخواهد تصمیم دیگری بگیرد، ابتدا باید در موردش صحبت کنیم، چون هنوز زمان زیادی پیش‌روی خود داریم.

باشگاه اینتر پس از اینکه ۶۸.۵۵ درصد سهام خود را به گروه هولدینگ سونینگ چین واگذار کرد، انتظار می‌رود که حالا تحولات مثبتی در این تیم به وجود بیاید و بازیکنان جدیدی به جمع نراتزوری اضافه شوند، هرچند قانون بازی جوانمردانه مالی مانعی بر سر ولخرجی‌ بیش از حد مالکان جدید و چینی اینتر خواهد بود.

مهاجم آرژانتینی نراتزوری در این باره اظهار داشت: زمانی که مالکان جدید باشگاه در ایتالیا بودند با آنها ملاقاتی داشتیم، اما این فرصت را پیدا نکرده‌ام که با هیچ‌کدام از آنها صحبت کنم، چون تازه دو روز است که از سفر بازگشته‌ام. حالا آرام‌آرام می‌رویم که اوضاع را مرتب کنیم.

ایکاردی در پایان تأکید کرد: هدف همه ما همیشه انجام بهترین عملکردمان برای اینتر است. این باشگاه شایسته حضور در مسابقات اروپایی است و فصل جدید را با گام‌های درستی آغاز خواهیم کرد تا به هدف‌مان برسیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج