adexo3
۳۴۳۰۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ریسک جوانگرایی ویسی

در همه سال‌های گذشته عادت داشتیم که خریدهای بزرگی را در سپاهان شاهد باشیم.

بانک ورزش: در همه سال‌های گذشته عادت داشتیم که خریدهای بزرگی را در سپاهان شاهد باشیم. بازیکنانی مثل مجتبی جباری، رضا عنایتی، جواد کاظمیان، خسرو حیدری، ابراهیم توره، خلعتبری، رحمان احمدی، پریرا و... نفراتی بودند که به سپاهان آمدند و افتخاراتی را هم با این تیم به دست آوردند. اما امروز و در حالی که به نظر می‌رسید پس از یک فصل ناکامی و قرار گرفتن در مکان یازدهم جدول، آنها چند بازیکن بزرگ را جذب کنند اما می‌بینیم که این اتفاق نمی‌افتد و عبدا... ویسی سرمربی جدید سپاهان دست به جوانگرایی زده و تعدادی بازیکن جوان را به خدمت گرفته است.

این کار تا همین جا ریسک بزرگی است چرا که عبدا... ویسی نمی‌تواند با این بهانه که تیمش جوان شده و احتمالا بهتر از فصل پانزدهم نتیجه بگیرد تا این اندازه ریسک کند. هواداران سپاهان در همه سال‌های گذشته عادت به کسب یکی از دو جام و حداقل کسب سهمیه آسیایی داشته‌اند. جدول زیر نشان می‌دهد که چه بازیکنانی در فصل جدید سپاهان حضور دارند و کدام بازیکنان جدا شده یا کنار گذاشته شده‌اند.

اگر به سال گذشته در همین روزها برگردیم شاید احتمال نمی‌دادیم که بازیکنانی مثل عبدا... کرمی، خلعتبری، رحمان احمدی، پریرا، پادوانی، وریا غفوری و... جایی در سپاهان فصل آینده نداشته باشند.

حالا ویسی با جذب موسی کولی‌بالی، جلال‌الدین علی محمدی، علی هلی‌چی، طالب ریکانی، میرعماد میرجوان و سه خارجی دیگر ریسک بزرگی کرده است. البته دو نفر اول جزو خوب‌های لیگ پانزدهم بودند اما بازی در تیمی مثل سپاهان که هوادارانش انتظارهای زیادی از تیمشان دارند بسیار سخت است. سپاهان، تجربه جدیدی برای سرمربی جوان و قهرمان لیگ خواهد بود. به هر حال خیلی هم نباید پیش‌داوری کرد و در واقع باید منتظر بود و دید که آیا ویسی می‌تواند موفقیت فصل گذشته‌اش را تکرار کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج