adexo3
۳۴۳۲۷۴
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

CR۷ تنهاتر از همیشه

کریستیانو رونالدو پس از ارائه دو بازی ضعیف مقابل ایسلند و اتریش در یورو ۲۰۱۶، همچنان زیر انتقاد شدید کارشناسان فوتبال اروپا قرار دارد.

ورزش سه: وقتی مرحله نهایی یورو ۲۰۱۶ قرعه کشی شد، بسیاری با توجه به هم گروه شدن پرتغال با تیم هایی چون اتریش، ایسلند و مجارستان، برای صعود رونالدو و یارانش به یک هشتم نهایی شانس بسیار بالایی متصور شدند. برخی حتی رونالدو را آقای گل این تورنمنت می دانستند اما اینچنین نشده و پرتغال پس از دو تساوی برابر ایسلند و اتریش، در رده سوم گروهش قرار دارد و رونالدو هم هنوز موفق به گلزنی نشده است. او مقابل اتریش یک پنالتی را هم از دست داد.

انتقادات از فوق ستاره رئال همچنان ادامه دارد بطور نمونه، ماتیاس بروگلمان در ستون خود در نشریه آلمانی بیلد نوشته است:" مسی راه رسیدن به موفقیت با تیم ملی را به رونالدو نشان خواهد داد. هرچقدر مسی در آرژانتین درخشیده و با زدن ۴ گل کمک کرده تیمش در کوپا آمریکا به نیمه نهایی رسیده و شانس اول قهرمانی باشد، رونالدو نتوانسته با پرتغال در یورو ۲۰۱۶ با وجود گروه متوسطی که در آن قرار دارد بدرخشد. او بار دیگر نشان داده است که در تورنمنت های بزرگ با پرتغال، قدرت غلبه بر فشارهای بالای موجود را ندارد؛ برعکس رئال که به سبب ستارگان زیادش، او می تواند این فشارها را مدیریت کند.

نشریه سان نیز در گزارشی ویژه در مورد رونالدو اشاره کرده است که او بدترین رکورد را در یورو از حیث زدن ضربات کاشته دارد و حتی نمی تواند پنالتی خود را گل کند. سان توصیه کرده است که رونالدو باید بیشتر روی زدن پنالتی ها تمرین کند. این نشریه به روی نوک پا ایستادن رونالدو در عکس تیمی پرتغال نیز اشاره کرده و او را بازیکنی متکبر و مغرور دانسته که دوست دارد تحت هر شرایطی حتی در رئال، بلندتر از همه دیده شود.

لاونگواردیا چاپ بارسلون نیز نوشته است که در یورو، همه چهره واقعی رونالدو را دیده اند. دوربین ها وقتی روی او زوم می کنند، عصبانیت، استرس و درماندگی چیزی است که از چهره او می توان دریافت و همین مساله به کل تیم پرتغال تسری پیدا کرده است. رونالدو در زمین خودخواه و مغرور است و با این شیوه رفتاری خود، در حال ضربه زدن به کیفیت پرتغال و بازی گروهی این تیم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه هيچكس يه ذره انصاف نداره نميگن مسي تو آرژانتين اين همه با زيكن خوب كنارشن مثل ديماريا ،آگوئرو، هيگواين و خيلي هاي ديگه ولي رونالدو چي هيچي خوب اگه رونالدو هم اين همه بازيكن خوب پيشش بودن كاراي بزرگتري ميكرد

    • مهدی

      اولا که رونالدو تنها نیست و خدا رو داره.با دو سه تا مزخرفی هم که نشریه هایی که رونالدو تیماشون رو سرویس کرده از ارزش بهترین بازیکن دنیا کم نمیشه.نمونش همین بارسا که رونالدو طرفداراش رو تو نیکمپ بارها دعوت به خفه شدن کرده.به هر حال خدا رو شکر رونالدو مثل اون مسی پول حروم خور و مالیات خور، مفت خور بازیکنای بزرگ نیست و همیشه رو پای خودش وایساده.همین مسی اگه ژاوی و اینیستا نبودن داشت مسافر کشی میکرد.ولی رونالدو همه چیش از خودشه و غیرت و تلاشش.کور بشه هر کی نتونه ببینه.

    • فرحناز

      برای بار دومه که حق میدم به آقا مهدی واقعا.
      بارسایی ام ولی عشق رونالدو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج