adexo3
۳۴۳۶۲۲
۴۱ نظر
۵۰۰۴
۴۱ نظر
۵۰۰۴
پ

علی کریمی: به جای گرگ و مار و عقرب آقای کی‌روش! جرات داشته باش اسم بیاور

برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی روش این روزها بر سر اردوی تیم ملی با هم درگیری لفظی پیدا کردند که علی کریمی به حمایت از برانکو برخاست.

خبر ورزشی: کارلوس کی روش در بیانیه از باشگاه های لیگ برتری خواست تا به بازیکنان ملی پوش خود دو هفته استراحت بدهند اما این درخواست با واکنش برانکو همراه بود. سرمربی سرخ ها برای ملی پوشان تیمش مدت زمان معلومی تعیین کرد تا خود را به تمرین پرسپولیس برسانند اما بازیکنان ملی پوش پرسپولیس حرف سرمربی تیم ملی را گوش کردند و به تمرین نرفتند.

عدم حضور ملی پوشان در تمرین پرسپولیس واکنش برانکو را در بر داشت و او کی روش را متهم به گروکشی کرد. روز گذشته سرمربی تیم ملی جوابی تند علیه برانکو داد. علی کریمی که سابقه همکاری با هر دو مربی را دارد طرف سرمربی سرخ ها را گرفت و حق را به او داد. کی روش در مصاحبه خود برانکو را رهبر مخالفانش دانست و انتقاد هایی به او وارد کرد. کریمی در مصاحبه ای با خبرورزشی جواب صحبت های کی روش را داد و گفت: آقای کی روش جرات داشته باش و اسم بیاور. با رویا پردازی هایی که می کنی سرت گیج می رود.

*این روزها انتقاداتی از تصمیمات سرمربی تیم ملی داشتید. توضیح می دهید؟

ببینید در تمام دنیا بازیکنان در باشگاه ها بدنسازی می کنند و به تیم ملی می روند اما اینجا برعکس است. در تیم ملی سرمربی فقط باید روی کارهای تاکتیکی وقت بگذارد نه اینکه بخواهد بدنسازی هم انجام بدهد!

*اما فدراسیون به باشگاه ها نامه زده و خواستار استراحت اجباری بازیکنان ملی پوش شده است.

اگر این طوری است فدراسیون بیاید با ۲۴ بازیکن ملی پوش قرارداد یک ساله ببندد که دیگر در هیچ باشگاهی بازی نکنند و یک سال در اختیار تیم ملی باشند!

*این پیشنهاد جدی شماست یا شوخی کردید؟

کدام پیشنهاد؟ مگر می شود چنین دستوری به باشگاه ها داد؟ اصلا این چه نامه ای است و چه حرفی که هیچ منطقی ندارد.

*برخی می گویند شما دارید از برانکو حمایت می کنید.

من طرفدار حرف حق هستم. اگر برانکو حرف ناحقی می زد، هرگز حمایت نمی کردم. حالا طرف می آید منتقدان خود را مار و عقرب و گرگ و رتیل خطاب می کند، این درست است؟ از قول من بنویسید آقای کی روش، شهامت و شجاعت داشته باش. به جای مار و گرگ و عقرب و رتیل و ... اسم منتقدان خودت را بیاور و بعد نظر بده! ضمن آن که یک حرف دیگر هم برای او دارم. شنیدم گفته اگر با عقاب ها نشست و برخاست کنید پرواز را یاد خواهید گرفت. می خواهم بگویم آقای عزیز، بلندپروازی هم خیل خوب نیست، سر آدم گیج می رود و با سر زمین می خورد!

*مثل اینکه خیلی عصبانی و ناراحت هستید.

نه بحث ناراحتی نیست. اینکه طرف به جای اینکه بگوید فلانی و بهمانی، می آید اسامی عقاب و گرگ و... را می آورد. همه این ها مخلوقات خداوند هستند و شاید برخی اوقات از بعضی آدم ها رفتارشان بهتر باشد. اینکه نمی شود هرکس انتقد کرد، بد شود و هرکس تعریف کرد خوب. آن کسی قابل احترام است که انتقادات را بشنود و بعد بتواند طرف را قانع کند یا اینکه قانع شود.

*خبر دارید اردوی تیم ملی در ارمنستان لغو شد؟

لابد به خاطر من و برانکو! اصلا این طور نیست. اگر به اعتراض برانکو بود که همان روز اول لغو می شد. شما بگویید تمرینات پرسپولیس از چه زمانی شروع شده است؟ ۲۲ خرداد. الان ۹ روز گذشته است. چرا ملی پوشان در تمرینات پرسپولیس شرکت نمی کنند؟ اگر به استراحت کردن و ریکاوری باشد که دو سه روز کافی است.

*برخی های معتقدند ملی پوشان پرسپولیس به خاطر ترس از خط خوردن از تیم ملی از حضور در تمرینات باشگاهی طفره می روند.

دوره و زمانی این طوری است دیگر. باور کنید من اگر می خواستم مثل این ها فکر کنم، ۲۰۰ بازی ملی داشتم. اگر با هرکسی می ساختم و زیر بار هر حرف زوری می رفتم، به این تعداد بازی ملی می رسیدم. فقط می توان تاسف خورد که بازیکن قرارداد چندصد میلیونی با باشگاه می بندد اما در تمرینات شرکت نمی کند.

*به نظر شما با این شرایط و مسائل حاشیه ای که وجود دارد، تیم مل می تواند نتیجه بگیرد و به جام جهانی ۲۰۱۸ صعود کند؟

فقط همین قدر بگویم بهترین قرعه نصیب ایران شده است. حداقل روی کاغذ قرعه فعلی ما بهتر است. با توجه به مشکلاتی که با عربستان و برخی کشورهای عربی پیدا کردیم، اگر در گروه مقابل بودیم کارمان به مراتب سخت تر بود. این نظر ماست، خیلی هم رک و صریح آن را بیان می کنم و از آقای کی روش که خیلی هم آدم شجاعی است می خواهم اسم منتقدان خود را بیاورد.

*جایی از قول شما خوانیدم که گفته بودید امیدوارید با حضور مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، شاهد تغییراتی در این فدراسیون باشید. فکر می کنید این اتفاق افتاده باشد؟

فدراسیون باید تغییراتی داشته باشد. تغییرات باید همراه با تغییر نگرش هم باشد. شما بنویسید اصلا علی کریمی چیزی از فوتبال نمی فهمد اما تا جایی که می دانم فدراسیون برای تیم ملی برنامه ریزی می کند نه برعکس! تمام تصمیمات کلی را باید فدراسیون بگیرد. مهدی تاج باید مدیریت کند. فکر نمی کنم حرف بدی زده باشم. حرف نرمالی زدم. آدم منطقی ای هم هستم. اشتباه کنم، شجاعت و شهامت اعتراف به اشتباه خودم را دارم، البته اگر قانع شوم.

*یعنی کی روش باید شما را قانع کند؟

نه . من نظرم را به عنوان یک طرفدار فوتبال اعلام کردم که هیچ پست و مقامی هم ندارم. اتفاقا دنبال پست و مقام هم در فدراسیون نیستم که این حرف ها را زدم. به نظر مصاحبه من حرف دل خیلی از مربیان لیگ برتری است که به هر دلیلی ترجیح می دهند سکوت کنند و لام تا کام چیزی نگویند اما حکایت علی کریمی متفاوت است. من به عنوان یک طرفدار کوچک فوتبال به خواسته غیرمنطقی آقایان در مورد بازیکنان ملی پوش اعتراض دارم و اگر این حرف غیرمنطقی است بیایند و بگویند. نکته دیگر در مورد شما رسانه ها است. من برای همه شما خبرنگاران و اهالی رسانه احترام قائلم اما از شما می خواهم به آدم ها به اندازه خودشان بها بدهید. شما تربیون دارید و لطفا اطلاعات درست و دقیق به مردم بدهید. الکی آدم ها را بزرگ نکنید و این حرف من است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      یکی مثل داش علی کریمی برای بدست آوردن مقام به هیچ کس باج نمیده و حرف حق رو میزنه یکی هم مثل داش علی منصور کیسه ها که برای بدست آوردن 4 تا بازیکن میره لابی میکنه با یه اجنبی و به خیالش با این کارا ارزشش میره بالا. زمان همه چیز را روشن خواهد کرد ...

    • mahasa

      دمت گرم علی کریمی

    • بدون نام

      اسطوره ای مثل علی کریمی که همیشه حرف حق رو میزنه مایه افتخار پرسپولیسی هاست...البته ما از این اسطوره ها زیاد داریم تو تاریخ پرسپولیس

    • سید

      آقای کریمی حرف بد کی روش حتی شرافت دارد به کل فوتبال تو .برای فوتبال این مملکت چه کردی جز پر کردن جیب خودت. اگر تو تونستی یک تیم دسته سه را به یک بیاری فقط یک بار .میتونی نظر بدی.تو با همین براندو درگیر بودی جام جهانی یادت رفته زدی به کلمن آب .کسانی میتونن نظر بدن که خاک مربیگری خورده باشن نه تو که با خودتم مشکل داری.بعد فوتبالت چه خاصیتی برا فوتبال داشتی. نمره مربیگری معلومه نتونی اخراجت میکنن .داخل زمین نیست که همه بدوند برا تو .علی دایی حق داشت .حالا اون کجا تو کجا

      پاسخ ها

      • امین

        منم موافقم آقای کریمی شما کجای این فوتبال قراردارین که این همه اظهارنظر میکنی الان تو فوتبال حرفه ای برنامه و نظم حرف اول وآخر میزنه نه تعصب و حرف

      • شیــــــــــش در چهـــــــــــــار

        شما کیسه سوزا حق حرف زدن در مورد سرور و سالارتان را ندارین. شما میتونین در مورد اسطوره عربتان صحبت کنید. برانکو 4بار تور شما رو سوراخ نموده صد البته واضح و پیداست که دل پرخونی از جناب ایشان داشته باشید.!!!

      • بدون نام

        خجالتم خوب چیزیه این آقا از بزرگان فوتبال مملکت هستن نباید بهشون توهین کنید این حرفاتون چه معنی میده؟

      • سرور

        کسی که علی کریمی رو نشناسه که چه بزرگیه و چه خدمتی کرده بره بمیره بهتره... برو بمیر

    • سمیه

      درورد بر جادوگر فوتبال ایران. منطقی ترین حرفهایی که میشد زد رو آقای کریمی زدند.

    • بدون نام

      اون کریمی ایت دارهذمیسوزه که کیروش چندماه پیش ازدستیاریش بیرونش کرده علی منصورغیرت پرچم کشورشوداره نتیجه این دعواهانرفتن به جام جهانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        استق لالی ها برن جلو مجلس راهپیمایی.

    • بدون نام

      دمت گرم علی آقا

      بعضیا که یسره میرن تو اردوی تیم ملی. بعضی ها که خودشونو عین کی روش میدونن میشن خوبه

      اونوقت امثال برانکو که حرف حق رو میزنن میشن بده

    • محمد

      آقای کریمی مراقب باش خودت سرت گیج نره احترام خودت رو داشته باش..گل زدن به چهارتا تیم آسیایی و4روز نیمکت نشین بودن تو اروپا معجزه نیست که پس حد خودت رو نگهدار لطفا

      پاسخ ها

      • امید

        کریمی در ورزشگاهی که بازی کرده ، اسطوره عربی شما اونو با خودش فتوشاپ میکنه!خخخخ

      • بدون نام

        نیمکت نشین بودن تو اروپا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        این آقا واسه بایرن مونیخ چند تا گل زده و اگه مچ پاش مصدوم نمیشد فیکس میشد تو تیم های اروپایی.
        قد و اندازه علی کریمی از فوتبال این مملکت هم حتی بلندتره.
        هرکس طرفدار هرتیمیه باشه لا اقل شرفش رو زیر پا نذاره.

    • mis

      بقول لنگیها ج ادوگ ر ،شما از جای دیگه از اقای کیروش داغ دارین حالا این قضیه رو بهانه کردی برای عقده گشایی

    • بدون نام

      تا حالا که کی روش بهترین مربی بود ولی حالا که جواب این برانکوی بیسواد رو داده به تریش قبای لنگیا برخورده!!! کی روش درست میگه برانکو کجای فوتبال دنیا بوده یا هست که حالا مدعی شده؟؟دوره مربیگری خودش تو تیم ملی که سه ماه سه ماه لیگ رو تعطیل میکرد,علی کریمی هم که شاگردش بود لگد به کلمن آب تیم ملی تو جام جهانی ۲۰۰۶ میزد!!علی کریمی ما یادمون نرفته ها!!!

    • بدون نام

      اون تیمی که دسته سه بوده اومده یک استق لال.شما یه نفر بیارید چهار تا گل به آسیایی‌ها بزنه تو اروپا ذخیره باشه علی دایی راجع به علی کریمی هرچی بگه به شما ربطی نداره از خودمونه شما به فکر یه فرناز باشید چون تو اسطوره خلا دارید

    • امین

      وقتی کارلوس کیروش تو منچستر دستیاره فرگوسن بود یا سرمربی رئال بود علی کریمی کجای دنیای فوتبال بود؟؟؟؟؟؟ خوب معلومه داشت تو جام رمضان فوتبال بازی میکرد یکی نیست بگه آخه کی از تو نظر خواست میگین حرف بنداز زمین صاحبش حرف خودش میفهمه الانم داستان همینه

      پاسخ ها

      • فرهاد

        قشنگ معلومه 6و4تاییا از برملا شدن باند کیروش و کچل دارن میسوزن والا علی کریمی کجا و علی کچل کجا بعدشم علی کریمی رو همه می دونن کیه که داره نظر میده و همه جایگاه شو میدونن من نمی دونم تو خودت کی هستی که در مورد علی کریمی نظر میدی عددی هستی تو این فوتبال، تو کجا علی کریمی کجا ناخن انگشت کوچیکه شم نیستی کیسه کش بدبخت

    • حمید نباتی

      با سلام این حرف ها همش منفعت ایناس هر کس با تیمی که کار میکنه میخواد تیمش نتیجه بگیره .تو دوره برانکو بازیکن سالاری بود ولی الان نه .ضمنا برانکو اگه از پرسپولیس بره باشگاهی بزرگ خواهانش نیس ولی کیروش الان هم خیلی از تیم ها خواهانش هستند ......

    • مسیح

      آقای کریمی شما که خودت توی اخلاق نوبری، تا جایی که یادمه تو هر باشگاهی بودی به مشگل بر خوردی اون باشگاه بجای اینکه از هنر فوتبالت منفعت ببره از حواشیت و اخلاقت ضرر میکرد، با اکثر بزرگان به مشگل خوردی، شمایی که میگی نام ببر هیچ وقت یادم نمیاد خودت اسم برده باشی همش مثله بچه ها یا قهر بودی یا ترک میکردی، اگر قرار بود به همون سبک گذشته بریم جلو چه احتیاجی به کیروش و یا هر مربی خارجیه دیگه هست، اینقدر مربی داریم که همون کار گذشتمونا انجام بده و درجا بزنیم،
      بشینیم سر تعصب آبی و قرمز و زردو سبز باهم کلنجار بریم، سنگ بندازم جلوی پای هم محکوم کنیم هم دیگه را، بعد یه روز بشینیم حصرت بخوریم که بجای ایران بزرگ به تیم عربیه رفته جام جهانی بشینیم جلوی تلویزیون و با حصرت ببینیم
      این همه سال طبق همین روال شما منتقدان برنامه داشتیم آیا وقت تغییر نیست؟
      همه کشورهای آسیا دارن پیشرفت میکنن بخاطر منافع کوچیک بزرگ را فدا نکنید

    • محمود

      بابا اینم بخاطر اینکه پرسپولیسیه داره خودشو میزنه یکی نیست بگه بشین سر جات بابا

    • بدون نام

      علي كريمي تو عددي نيستي تو كسي بودي كه پرسپوليس را در بدترين زمان ترك كردي و به امارات رفتي.

    • ناصر

      باز هم کیسه کش ها داری حرف بی ربط میزنین. شما تا عمر دارین آرزوی یکی مثل کریمی دارین که تو تیمتان بازی کنه.

    • بدون نام

      این حرفهای آقای کیروش به شما ربطی نداره آقای کریمی،شما هیچ کاره ای،سمت و مقامی تو فوتبال ملی نداری که اظهار نظر میکنی،سعی کن یه جوری حرف بزنی که همین یه ذره اعتباری که پیش مردم داری از بین نره

    • بدون نام

      من نه استقلالی ام نه پرسپولیسی،جز بازیهای تیم ملی هم اصلا فوتبال ایرانی دیگه ای رو نمیبینم و بی طرفانه میگم حرف های کیروش هیچ ربطی به شما نداره آقای کریمی،شما هر وقت مربیگری یه تیم درجه3 تو دارغوذآبادو کردی بعد بیا راجع به کیروش حرف بزن،شما در حد و اندازه این حرفا نیستی،فقط یه بازیکن خوب بودی و بس

    • ناصر

      شماشیشتقلالی ها قبلا که کیروش اژ تیمتون کسیو دعوت نمیکرد میگفتین مربی خوبی نیست وهزار بدوبیراه بهش می گفتین حلا چه شده کاسه داع تر از آش شدین. پاچه خوارها.حتما از سرمربیتان پاچه خواری یاد گرفتین

    • ایمان

      آقای کریمی که یکی از بدترین انتخاب های بایرن منیخ در 20 سال گذشته شناخته شدی عزیزم بذار نزد مردم محبوب بمانی. دخالت نکن. ما هنوز خیلی چیز ها از فوتبال نمیدانم که باید از مرد پرتغالی یاد بگیریم

    • ایمان

      آقای کریمی که یکی از بدترین انتخاب های بایرن منیخ در 20 سال گذشته شناخته شدی عزیزم بذار نزد مردم محبوب بمانی. دخالت نکن. ما هنوز خیلی چیز ها از فوتبال نمیدانم که باید از مرد پرتغالی یاد بگیریم

    • شیش در چهارررر

      از تمام بازیکنای کشورهای مختلف اگه سوال کنین چه شناختی از فوتبال ایران دارید اکثراٌ نام دو سه نفر رو میبرن یا علی دایی ، مهدوی کیا و علی کریمی یا کریم باقری و عزیزیه! ادامه داستان با کیسه کشا!

    • بدون نام

      کی روش زیادی در فوتبال ایران مونده. درست مثل آبی میمونه که وقتی زیاد یکجا بمونه میگنده

    • ناهید

      ای لنگیای بدبخت که اسطورتون کسیه که تو همه تیما بازی کرد جز استقلال ،اما اسطوره ما کسی بود که جز استقلال پیرهن تیم دیگه ای رو نپوشید.
      ایشون داره میسوزه که کیروش پرتش کرد بیرون زمان دستیاریش.
      بعدم چنانچه تیم ملی نتیجه نگیره کار تیم کثیف لنگ و دار و دستشونوکه فوتبالو به لجن کشیدن

    • بدون نام

      ناهید این چ ادبیاتیه؟!!!! یکم مودبانه ترهم میتونی نظر بدی . با توهین کردن ب بقیه ب جایی نمیرسی.

      پاسخ ها

      • فرهاد

        لیاقت اون خانم بالایی همان فرناز بی ادبه که حتی بلد نیس چه جوری جلو دوربین حرف بزنه و میگه جهانبخش رو نمی شناسه و بعد عذرخواهی می کنه از ایشون،اینه ادب و معرفت کیسه ها حالا مرد باشه یا زن همه از یه قماشن دیگه بابا

    • بدون نام

      دمت گرم علی اقا برانکوحق میگوید کیروش واقعا شورش دراورده ماهم بابرانکوهستیم

    • بدون نام

      توهین به کریمی نکنیدکریمی قلب هوادارااست ازامروزحالم ازکیروش بهم میخوره

    • بدون نام

      علی کریمی سرمربی چه تیم هایی بوده تا الان؟؟؟؟

    • ناهید

      اقای بدون نام من هیچ توهینی نکردم به شخص اسطورتون..
      حرف اخرمم حفیقت بود
      چون زمانیکه سه فصل پیش همین حرفا رو قلعه نویی زد شد مافیا و اجنبی پرستو صدتای دیگه.تازه زمانیکه تیم ما نیمه نهایی اسیا بود!حالا که برانکو میگه شد پروفوسور و نخبه و دانشمند.
      بعدم روی صحبت با برانکو و کیروشه این وسط این چی میگه؟!
      همین اسطورتون قرارداد داخلی با استقلال بست ولی ما نخاستیمش

    • زینب

      اقا سیداقاامین احترام هم بدچیزی نیست اگه اقاعلی نبود امثال شماها چطوری میخواستند پزبدن که ما هم فوتبالیست بایرن مونیخی داریم هرچی باشه اقا علی جادوگرشماره ی8ایران افتخاری برای همه ما ایرانیا

    • یاران

      سیدجان ممنون کارشناسی حرفات زدی هزاران لایک داری واقعا آقای کریمی بغیر فوتبال بازی کردن چکار کرده، کدوم آکادمی فوتبال، ویا کار انسانی انجام داده دربازی کردنش هم ناز وکرشمه میومد، وحالا هم باانتقاد ازمربی بزرگ میخواهد بگه من فوتبالیست بودم اره، توبرای فوتبال و انسانیت چکار کردی فقط ادا اطوار در اوردی بس کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج