اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۴۴۰۲۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

قول تاج برای برطرف کردن حواشی داوری

رئیس فدراسیون فوتبال به همراه اعضای کمیته داوران و دپارتمان داوری با معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش‌وجوانان دیدار کردند.

خبرگزاری تسنیم: مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال به همراه اعضای کمیته داوران و دپارتمان داوری فدراسیون متشکل از فریدون اصفهانیان، مسعودع نایت، حبیب‌الله شیرازی، هدایت‌الله ممبینی، حسن کامرانی‌فر، حقیقی‌زاده و موسوی در دفتر نصرالله سجادی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش‌وجوانان پیرامون هرچه بهتر برگزار شدن لیگ شانزدهم به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سجادی در این نشست متذکر شد باید فضایی در فوتبال حاکم شود تا اشتباهات داوری به حداقل ممکن برسد و حواشی‌های ناشی از برخی از خطاهای فاحش داوری از بین برده شود. همچنین هرکدام از نمایندگان داوری مشکلات و دغدغه‌های خود را با سجادی در میان گذاشتند و در نهایت مهدی تاج قول مساعد داد که مشکلات و حواشی‌ داوری را مرتفع کند.

در پایان این نشست تصمیم گرفته شد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در اعلام صدور رأی خاطیان، سرعت عمل بیشتری به خرج دهد و مانع از بروز حاشیه‌های کاذب شود.

افزایش فعالیت کمیته اخلاق فدراسیون و همچنین بررسی دقیق گزارش‌های داوری به صورت مداوم و منظم از نکاتی بود که در این نشست نتیجه‌گیری شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج