۳۴۵۴۱۲
۱۴ نظر
۵۰۰۰
۱۴ نظر
۵۰۰۰
پ

۲۵۰۰ کامنت پای پست سرمربی تیم ملی

هجوم پرسپولیسی ها به صفحه کی روش

آخرین پست کی روش همچنان مورد هجوم هواداران پرسپولیس قراردارد. سرمربی تیم ملی که بحث ناتمامی را از هفته قبل مقابل برانکو آغاز کرده بود حالا با هجوم بی پایان هواداران پرسپولیس مواجه شده است.

عصر ایران: آخرین پست کی روش همچنان مورد هجوم هواداران پرسپولیس قراردارد. سرمربی تیم ملی که بحث ناتمامی را از هفته قبل مقابل برانکو آغاز کرده بود حالا با هجوم بی پایان هواداران پرسپولیس مواجه شده است.

کارلوس کی روش دو روز قبل آخرین پست اش را در مورد درگیری لفظی اش با برانکو روی فیس بوک آپلود کرد. پستی که با هجوم توهین آمیز هواداران پرسپولیس رو به رو شد.

هجوم پرسپولیسی ها به صفحه کی روش

سرمربی تیم ملی در آخرین پست خود دوباره به برانکو تاخته و البته در میان تاخت و تازش هم از برانکو خواسته که جلوی توهین به خودش را بگیرد. درخواست سرمربی تیم ملی اما عکس العملی متفاوت داشته و سبب شده کامنت های چندصدتایی به ۲۵۰۰ برسد.

کامنت هایی که شامل فحاشی هواداران پرسپولیس به کی روش و فحاشی هواداران استقلال در دفاع از کی روش است. نبردی دوقطبی که در این میان سرمربی تیم ملی و جایگاهش را مرود هجوم قرارداده است.

آنچه سبب درگیری لفظی کی روش و برانکو شد به یک سوتفاهم رنگی مربوط می شود. سوتفاهمی که به مصاحبه برانکو علیه کی روش منجر شد.

در هفته های پایانی لیگ برتر جایی که نفت تهران مقابل پرسپولیس قرار گرفت ، علی منصوریان موفق شد پرسپولیس را ۲-۰ شکست دهد. پرسپولیسی که مدت ها شکست نخورده بود. پس از آن بازی اطلاعات غیرموثقی منتشر شد مبنی براینکه اطلاعات فنی پرسپولیس توسط انالیزور تیم ملی به منصوریان رسیده است. اطلاعاتی که هیچ مدرک و دلیلی برایش وجود نداشت.

انتشار این خبر اما احتمالا در ابعادی بوده که برانکو را نسبت به حمایت کی روش از منصوریان بد بین کرده است. در همین راستا بود که پس از اعلام برنامه تمرینات تیم ملی و هماهنگی بدون مشکل منصوریان با کی روش برای برگزاری اردوها ، برانکو برآشفت و در مصاحبه ای کی روش را به تعیین قهرمان لیگ برتر متهم کرد.

هرچند آنچه برانکو به عنوان حق خود می دانست درست بود. برانکو به عنوان یکی از سرمربیان تیم های باشگاهی مدعی بود که بایدبازیکنان در اختیار تیم ها باشند برای آمادگی پیش از فصل اما اتهامی که به کی روش زده شد سرمربی تیم ملی را به واکنش واداشت.

واکنش های بی پایان کی روش به مصاحبه برانکو در نهایت به تقابل عده ای از هواداران پرسپولیس با کی روش شد. تقابلی یک طرفه از جنس حمله به صفحه مسی ، داور بازی ایران آرژانتین و زایتسف .مخاطبان صفحه کی روش اول به خودش و بعد به منصوریان فحاشی های زشتی کرده اند.

حالا و در عرض ۲ روز کامنت های پست آخر کی روش به ۲۵۰۰ عدد رسیده و تعداد قابل توجهی از آن ها فحاشی به سرمربی تیم ملی است. اتفاقی که لابد باید با هماهنگی مسوولان پرسپولیس و تیم ملی از ادامه اش جلو گیری کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کیروش حیا کن برانکو رو رها کن

    • بهروز غیاثوند

      اقای کیروش باید بفهمه زمان قلدر بازی تموم شده..چطور بازیکنی که میلیاردی پول میگره.تمرین نره.بجاش بره سفره خونه پی خوشگذرانی.

    • ارتش لنگی

      آبروی فوتبال ایران رو این لنگی نما ها بردن البته لنگی های اصیل این حرکات رو نمیکنند....لنگیا ادب داشته باشین لطفاً

      پاسخ ها

      • امید

        ادب از که آموختی؟ از بی ادبان ششقلایی!

    • بدون نام

      همینی که هست

      این فدراسیون جلوی آدمش رو بگیره تا دیگه در مورد برانکو

      چرت و پرت نگه.

      حالا برانکو جوابشو نمیده اینم پر رو شده

    • حامد

      حقش است اماماهواداران پرسپولیس نمیگذاریم بلایی که ملی پوشان استقلال سرقلعه نوعی اوردندبرسربرانکووپرسپولیس بیاورنداولیش هم رامین رضاییان است که به حرف کیروش گوش کرده

    • وحید استقلالی

      این لنگی جماعت تا بوده همین بوده...ابروی ایران وایرانی رو همیشه میبرده...البته تقصیر خودشون نیستا.ذاتشون همینه...اون از ابروریزی بازیکناشون...اون از ... رو هم وسط پخش زنده...اون از دروازه بانشون... فوتبال ایرانو هم که با بمبی ک جلوی ناظر فنی فیفا انداختن بردن تو یه کشور بیطرف....کاریشون هم نمیشه کرد...فقط باید تحملشون کرد...اینا تف سر بالان

    • سعيدآبي دل

      آبروی فوتبال ایران رو این لنگی نما ها بردن البته لنگی های اصیل این حرکات رو نمیکنند....لنگیا ادب داشته باشین لطفاً // خخخخخخخخخ گل گفتي داداش ارتش لنگي

    • ضدکیسه

      ... تا چند وقت پیش سر رحمتی به خون کیروش تشنه بودید حالا منصوریان شده دایه مهربانتر از مادر شدید خاطرخواه کیروش!!!! یادتون هست چقد علیه کیروش بیانیه میدادید,,,یادتون بود؟؟ اگه غیرت داشتید این حرفارو نمیزدید,کیروش همش بی احترامی و بی حرمتی به بزرگای فوتبال و پیشکسوتامون کرده تازه کلی هم ناز میکنه اخرشم میره با قرقیزستان بازی میکنه,,کلی پول میگیره و کلی مرخصی اخرش به عراق باخت تو جام ملتها,,

    • بدون نام

      متاسفم که پرسپولیسم ی مشت طرفدار بی تربیت که از دانش فوتبال هیچی نمیدونن

    • قرمز

      استقلالی های. عقده ای، آخه شما چقدر عقده دارین هرجا اسمی از پرسپولیس کبیر میاد خودتونو میندارید وسط. فکر کنم 4 تا خوردید بدجور سوختید. اینقدر مزخرف نگید، هوادارای پرسپولیس کی روش بی مصرف رو برکنار میکنند

    • zebra

      اولا این مشکل بین کیروش و پرسپولیسه و اصلا اصلا هیچ ربطی به استقلالیا نداره...هیچ تیمی با دخالت کردن تو کار تیمای دیگه بالاتر نرفته....دوما واقعا جای تاسف داره که (بعضی) استقلالیا فکر میکنن که پرسپولیس باعث آبروریزی ایران میشه...واقعا که یادتون رفته هممون ایرانی هستیم باید تلاش کنیم که اسم ایرانو تو آسیا اول نگه داریم...جای تاسف داره که با نتیجه نگرفتن پرسپولیس تو آسیا استقلالیا خوشحال میشن...الانم دارن دخالت بی جا میکنن که به نفعشون تموم شه فردا که پرسپولیس نتیجه نگرفت تو آسیا بیان کری بخونن که آره پرسپولیسم شد تیم آخه؟!...متاسفم واقعا...استقلالی یا پرسپولیسی بودن شخصیت بزرگ میخواد نه شخصیتی که همیشه بد حرفشو بخواد....نه شخصیتی که همیشه دنبال خراب کردن حریفش باشه...سوما کیروش میدونین چقد تا حالا پول کشورمونو گذاشته تو جیبش باهاش رفته مرخصی و عشقو حال؟...این آدم ورداشته واسه ایران بازی های آسون گذاشته که بگه مربی خوبیه...خب آنگولا هم باشه قرقیزستانو هم میتونه ببره....اینا کاری نبود که ما از کیروش میخواستیم...ولی همه میدونیم که برانکو واقعا زحمت کشید برا تیم ملی الانم داره زحمت میکشه برا پرسپولیس....

    • لنگ قهرمان

      لنگیای عزیز لنگاتونو نگه دارید آخر فصل اشکاتون رو باهاش پاک کنید ...یک لنگ شلواری (همون جوراب شلواری) هم بدید سوشا جای شلوار باب اسفنجیش بپوشه!
      دوستان لنگی زندگیتون پر از لنگای رنگارنگ!

    • علی

      آخه کیسه کشا حق دارند از کیروش دفاع کنند چون کلا دو یا سه تا ملی پوش تو تیم سوراخشونه ، تیمی که امسال پول مفت زیاد به بازیکنان قول داده و تازه اونم رو نیمکت تیم ملی ، حق دارند چون با اردوی تیم ملی ضرری نمیکردن واین پرسپولیسه که چندین ملی پوش داره و ضرر میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج