۳۴۶۴۱۲
۱۴ نظر
۵۰۰۱
۱۴ نظر
۵۰۰۱
پ

طارمی یک گام تا آبی پوش شدن

حضور غیر منتظره اقای گل لیگ برتر ایران در ترکیه برای مذاکره با باشگاه ریز اسپور بازتاب گسترده ای در سطح رسانه های خبری این کشور داشت.

ورزش سه: در حالی که مسئولان باشگاه پرسپولیس همچنان بر مواضع قبلی خود تاکید داشته و مدعی اند با مهدی طارمی برای فصل آتی به توافق رسیده و این بازیکن ملی پوش همچنان در بین شاگردان برانکو باقی خواهد ماند رسانه های ترکیه ای از توافقات اولیه آقای گل ایران با باشگاه ریزاسپور خبر داده و او را خرید جالب این باشگاه در تابستان می نامند.

سایت futbolarena ترکیه امروز در گزارش های خود پیرامون تحرکات جالب باشگاه ریزاسپور مصاحبه ای با حکمت کارامان رئیس باشگاه انجام داد و به نقل از او نوشت:«سیاست های این فصل باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی جذب بازیکنان جوان تر است از همین رو به سراغ بازیکنانی از بوسنی هرزگوین، مراکش، ایران و عراق رفتیم و با تمام آنها نیز به توافقات خوبی رسیدیم تا تیمی یکدست و خوب روانه فصل جدید کنیم». به نوشته این سایت باشگاه ریز اسپور بعد از نهایی کردن خرید مدافع مراکشی امروز با هافبکی ۲۴ ساله از بوسنی هرزگوین که سابقه بازی برای وردربرمن آلمان و گالاتاسرای را در کارنامه دارد به توافق نهایی رسید و حالا دنبال نهایی کردن خرید دو ستاره جوان از ایران و عراق است.

همچنین سایت haber۶۱ نیز پیرو تمام خبرهایی که در خصوص نقل و انتقالات باشگاه ریزاسپور منتشر شده از نهایی شدن پیوستن مهدی طارمی از ایران و طارق حمام از عراق به این تیم خبر داد و نوشت:«مهدی طارمی مهاجم ۲۳ ساله و ملی پوش ایرانی که قراردادش با پرسپولیس به اتمام رسیده در کنار طارق حمام مدافع چپ عراقی و ۲۰ ساله که در باشگاه الظفره امارات توپ می زد دو بازیکنی هستند که با ریزاسپور به توافق نهایی رسیده اند تا به جمع آبی پوشان ریزاسپور بپیوندند».

طارمی یک گام تا آبی پوش شدن

سایت gunebakis در کنار تمام نام هایی که در حاشیه باشگاه ریز اسپور مطرح شده از ماتیوس بایرو هافبک آلمانی و جوان باشگاه ترابوزان اسپور در کنار مهدی طارمی به عنوان شکارهای بزرگ چایکار ریزاسپور در تابستان ۲۰۱۶ نام برد و مدعی شد اضافه شدن این دو بازیکن می تواند تمام مشکلات ساختار تهاجمی این تیم در فصل آتی را برطرف کند.

با این تفاسیر می توان گفت برخلاف تمام خبرهایی که در محافل داخلی در خصوص ماندن طارمی در پرسپولیس به گوش می رسد منابع خبری ترکیه ای هم از حضور این مهاجم ملی پوش ایرانی در ریز اسپور مطمئن هستند و این گونه اخبار پیرامون عقد قرارداد باشگاه با او را پوشش می دهند تا طارمی در یک قدمی آبی پوش شدن در لیگ ترکیه باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رسانه های ترکیه هم .... دروغ مینویسن طارمی برمیگرده پرسپولیس

    • بدون نام

      برو ترکیه ول کن این پرسپولیسو یا بیا استقلال،راستی داش منصوریان نمیخوادت، خخخ

    • مهدی میری

      آخرشم برمیگرده شاهین بوشهر.ادمو سگ بگیره ولی جو نگیره

    • بدون نام

      منصوریان طارمی موقعیت خراب کن رو اصلا نمیخواد ، والا برهانی زمان اوجش خیلی بهتر از طارمی بود، واقعا میشه گفت صد رحمت به برهانی

    • لنگپولییس

      این طارمی موقعیت خراب کن بازیکنه مگه، سردار آزمون که نیست، همه تیم ها بخواهنش، فقط این لنگپولیس خواهانشه، خخخخ

    • مهدی

      خخخخ چه غلطا میخواست با رونالدو و مسی در لالیگا رو در رو بازی کنه.

    • استقلال سرور پرسپولیسه

      مگه جواد نکونامه که بازی کنه، تازه آقا جواد یه گل هم به رعال مادرید به کاسیاس زد، برو طارمی خودتو جمع کن برو یونان خخخ حالا برو ترکیه خخخ اصلا بیا همون لنگه خودت لنگپولیس خخخ طارمی بی تیم، فقط لنگ میخادت، لنگپولیس اگه تیم بود تو رو نمیخواست . ههههه

    • یاسین

      طارمی هر چقدرم موقعیت خراب کنه راه گل زدن به کیسه رو خوب بلده

    • بدون نام

      اخه تو چه بلدی که میخوای بری ترکیه یه ساله تو را بیرون میکند

    • mehrbod nasrleri

      اینا همه الکیه طارمی آشق پرسپولیس

    • بدون نام

      پرسپولیس بازیکنانی داشته که طارمی در مقابل اونا عددی نیست پرسپولیس همیشه پرسپولیسه

    • ارتش سرخ ایران

      این استقلال از خوشحالی ورفتن طارمی کیف میکنن..بابا شما رو ماسورخ کردیم قلعه نوعی خودتونا سنگ زدین سوراخ شدین ..هشت ساله زیره مایین بلکه بالا بیایین

    • جهانگیر

      مطمئن باشید طارمی از پرسپولیس نمیره، فقط میخواد ثابت کنه که دو سه میلیارد میداند و اون پرسپولیس رو انتخاب کرده، البته یه میلیارد از پرسپولیس می گیره دو میلیارد هم از جایی دیگه،
      طارمی به پرسپولیس برگرده به نفعشه چون حداقل چهار چوب شناس میشه بعد میره روبروی مسی و رونالدو بازی میکنه!!! شاید هم کنارشون بازی کنه!!!
      فقط از خدا میخوام سال دیگه بازیکن های دیگه که تو تیم چهره شدن این کارهای کثیف و غیراخلاقی رو تکرار نکنند که البته بااین مدیران بیسواد بازهم این کارها تکرار میشه.
      صادق محرمی ۲۰ساله رو جذب کردن و قراداد ۲ساله بستن، آخه درس عبرت نمیشه برای این مدیران نالایق؟ چرا قرارداد ۵ساله نمی بندین؟

    • خخخخ لنگی

      ما هشت ساله زیر لنگیم ؟؟؟؟؟ خوبه تو نه سال جام ندیدنتون دوبار قهرمان شدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج