۳۵۱۰۸۴
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

برانکو: با این بازیکنان، ما بهترینیم

ما نگرانیم و برانکو به اندازه همه نگرانی‌های‌مان، امیدوار. ما را جای خالی آقای گل اینطور نگران کرده و پروفسور کروات بی هیچ حسرتی هر روز مهره‌هایش را جابجا می‌کند تا بهترین جانشین را برای مهاجم ۱۶ گله فصل پیش بیابد.

ایران ورزشی: ما نگرانیم و برانکو به اندازه همه نگرانی‌های‌مان، امیدوار. ما را جای خالی آقای گل اینطور نگران کرده و پروفسور کروات بی هیچ حسرتی هر روز مهره‌هایش را جابجا می‌کند تا بهترین جانشین را برای مهاجم ۱۶ گله فصل پیش بیابد. او شاید تنها کسی بود که از جدایی مهدی طارمی خوابش آشفته نشد؛ همان‌گونه که از دست رفتن کاوه رضایی واهمه‌ای به دلش نینداخت. برانکو همان روزی که به تهران برگشت، گفت: «به من گفته‌اند طارمی در پرسپولیس نمی‌ماند و می‌خواهد برود اروپا.»

حتی وقتی این بازیکن بعد از آن توافق صوری شبانه از ایران رفت و دست پرسپولیس را گذاشت لای پوست گردو، ندیدیم برانکو خم به ابرو بیاورد. آقای سرمربی نقاب یخی‌اش را دوباره به چهره زده بود و در پاسخ به پرسش‌های پر از نگرانی خبرنگاران درباره طارمی می‌گفت: «من دیگر به او فکر نمی‌کنم و حواسم به بازیکنانی است که می‌خواهند برای پرسپولیس بازی کنند. ما غیر از مهدی طارمی چهار مهاجم دیگر هم داریم و با وجود آنها فکر نمی‌کنم در خط حمله جای خالی بازیکنی را حس کنیم.»

برانکو اینها را گفت و بی‌آنکه مهاجمی خریده باشد، از گلزنی جانشینان آقای گل لذت می‌برد. در نخستین بازی تدارکاتی پرسپولیس که پیش از سفر به اوکراین برگزار شد، مرد کروات خط حمله تیمش را سپرد به علی علیپور و ساسان انصاری و در نیمه دوم همان بازی به جای آنها از وحید امیری و شهاب زاهدی بازی گرفت. آن بازی را پرسپولیس ۶-یک (با گل‌های سیدجلال، ماهینی، علیپور، احمدزاده، عالیشاه و زاهدی) برد و حتما همان‌جا بود که برانکو ترکیب دو نفره خط حمله‌اش را برگزید؛ علیپور و امیری.

پیش از این هم البته پروفسور چنین ترکیبی را در ذهنش بازی داده بود اما در اوکراین از آن رونمایی کرد؛ در بازی با تیم لکوموتیو که چهار گل از پرسپولیس خورد تا دیگر کسی به یاد نیاورد که تا همین چند ماه پیش، آقای گل هم در همین تیم بازی می‌کرده. در آن بازی علیپور دو بار گل زد و زاهدی هم تک گلش در بازی با پاراگ را تکرار کرد.

نوراللهی هم در همان بازی پایش به گل باز شد اما امیری انگار همه چیز را گذاشته بود برای بازی سوم. بازی جمعه شب برابر آبولون را می‌گوییم که شاگردان برانکو ۵-۲ شکستش دادند. ستاره آن بازی وحید امیری بود که دو گل زد و یک پنالتی هم گرفت که عالیشاه به گل نشاندش. دو گل دیگر را هم شهاب زاهدی و فرشاد احمدزاده زدند. دقیقا همان بازی بود که برانکو را به وجد آورد و او را به تمجید از گلزنان جدید تیمش واداشت.

آقای سرمربی که به نظر می‌رسد گمشده‌اش را پیدا کرده، می‌گفت: «قطعا بازیکنانی که این فصل به ما اضافه شده‌اند، بازیکنان بسیار خوبی هستند و من را امیدوار کرده‌اند. با آنها کیفیت تیم‌مان بالا‌تر خواهد رفت و حتی می‌توانیم بهترین باشیم. البته هنوز ایده‌آل نیستیم اما وقت زیادی داریم تا تیم را به بالاترین سطح از آمادگی برسانیم. در این چند هفته باقی‌ مانده سعی می‌کنیم ضعف‌هایمان را از بین ببریم تا برای شروع لیگ شرایط بهتری داشته باشیم.»

برانکو پرسپولیس را هم در دومین بازی تدارکاتی‌اش در اوکراین اینطور ارزیابی کرد: «حریفمان تیم جدی و خشنی بود که به من کمک کرد تا بتوانم میزان آمادگی بازیکنانم در شرایط سنگین را بسنجم. باید اعتراف کنم تمام بازیکنانی که در اردو هستند، آماده‌اند و آنقدر توانایی دارند که پرسپولیس را در فصل پیش‌رو به موفقیت برسانند.»

باشگاه به برانکو لیست خرید داد

در پرسپولیس و کلا در این فوتبال هیچ اتفاقی عجیب نیست؛ حتی اگر به وقت نوشتن لیست خرید، جای سرمربی و مدیر باشگاه عوض شده باشد. وقتی مسوول نقل و انتقالات باشگاه می‌شود همه‌کاره و مغز متفکر بالاترین مقام باشگاه، لیست خرید را هم کسی جز او نباید بنویسد. تکرار مکررات است یادآوری اینکه بازیکنان تازه‌وارد همه با نظر مسوول نقل و انتقالات پرسپولیس جذب شده‌اند و حالا همین آقای مسوول به جای طاهری به اردوی تیم در اوکراین رفته تا بازیکنان جدیدش را به برانکو معرفی کند. مسوول نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس که پیش‌تر رالف سئونتینس و میشل پائولوچی را معرفی کرده بود و البته هنوز هیچ قدمی برای جذب آنها برنداشته، این بار فیلم بازی چند مهاجم اروپایی دیگر را در اختیار سرمربی گذاشت تا در نهایت یکی از آنها انتخاب شود. اما برانکو که معمولا علاقه‌ای به بازیکنان خارجی ندارد، گفته که فعلا عجله‌ای برای خرید مهاجم جدید ندارد و خودش هم مردد است بین رالف سئونتینس آقای گل ژوپیلرلیگ هلند و ایوان کرشتانوویچ صرب که فصل پیش خودش او را معرفی کرده بود و نتوانستند جذبش کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لنگی ام بزرگترین افتخارم قهرمانی جام ولایت خخخخ 4444

      شتردرخواب بیندپنبه دانه گهی بالنگ چیند گهی باکیسه قرمزرنگ خخخخ 4444

    • بدون نام

      اوف بر کیسه کش های عقده ای

    • بدون نام

      عشق من پرسپولیس

    • بدون نام

      6 و 4 واس ماس. کلش واس ماس. پرسپولیس زلزله کیسه سوراخ کن

    • بدون نام

      برانکو کارشو بلده، 4 تا دیگه به کیسه میزنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج