adexo3
۳۵۱۴۱۶
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

پنجعلی: طاهری رفیق‌باز است

مدیر پیشین آکادمی باشگاه پرسپولیس می‌گوید سرپرست این باشگاه دوستان خودش را وارد پرسپولیس و به نوعی این تیم را غصب کرده است!

خبرگزاری مهر: مدیر پیشین آکادمی باشگاه پرسپولیس می‌گوید سرپرست این باشگاه دوستان خودش را وارد پرسپولیس و به نوعی این تیم را غصب کرده است!

محمد پنجعلی درباره وضعیتش بعد از برکناری از سمت مدیریت آکادمی باشگاه پرسپولیس و جلسه با مسئولان این باشگاه، گفت: قرار بود جلسه‌ای را با آقای طاهری (سرپرست باشگاه پرسپولیس) برگزار کنیم ولی او دنبال کشتن زمان است. این هم از سیاستهای آقای طاهری است.

وی افزود: طاهری رفیق باز است. او پیشکسوتان را از پرسپولیس دور کرده و دوستانش را آورده است.

مدیر پیشین آکادمی پرسپولیس تاکید کرد: چندبار با من تماس گرفته شد که باید در جلسه هیات مدیره حضور داشته باشم و توضیحاتم را در این جلسه بدهم ولی مدام «امروز و فردا می‌کنند.» این سیاست آنهاست. متاسفانه مسئولان پرسپولیس نمی‌دانند که این باشگاه خانه ماست و این آنها هستند که پرسپولیس را غصب کرده‌اند.

پنجعلی خاطرنشان کرد: من باید بدانم برای چه از کارم برکنار شده ام. مطمئنم طاهری و مسئولان باشگاه هیچ دلیل قانع کننده‌ای ندارند. الان هم اگر ما سکوت کرده‌ایم به خاطر پرسپولیس است تا این تیم وارد حاشیه نشود.

وی در ادامه در خصوص ارزیابی‌اش از شرایط پرسپولیس گفت: بازیکنان مدنظر برانکو جذب شده‌اند و فکر می‌کنم نظر وی تامین شده باشد. تیم هم که در حال حاضر در اردوی اوکراین است و به دور از حاشیه‌ها کارش را دنبال می‌کند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان در خصوص وضعیت خط دفاعی این تیم هم گفت: به نظرم برانکو در خصوص محسن بنگر زود تصمیم گرفت. محسن مدافع با تجربه و کم اشتباهی بود و می‌توانست امسال هم کمک زیادی به پرسپولیس کند بخصوص در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا. به نظرم اگر الان بنگر در تیم بود، برانکو از تصمیمش برای کنار گذاشتن او منصرف می‌شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقاى پنجعلى پارسال كه درپرسپوليس داراى سمت بوديد آقاى طاهرى آدم خوبى بودند ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!انسان هميشه بايد يكجور باشد

    • بدون نام

      آقاى پنجعلى پارسال كه درپرسپوليس داراى سمت بوديد آقاى طاهرى آدم خوبى بودند ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!انسان هميشه بايد يكجور باشد

    • جهانگیر

      آقای بی نام، پارسال این عزیز رو دور نزده بودنند که این واقعیت رو بگه، ایشون یکی از مفاخر پرسپولیسه که اگه الان بازی میکرد مطمئنن تو تیمهای درجه یک اروپایی بازی میکرد.
      مدیرعاملی پرسپولیس جای امثال عابدینی و... که تو فوتبال بزرگ شدن وکلی تجربه دارن نه آدمهای سیاسی که برای شهرت به این تیم ها میان و برای راضی کردن هوادارا پول مفت دو میلیاردی به بازیکنان متوسط میدن و قرداد ترکمنچای میبندند و فوتبال مون رو نابود می کنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج