اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۵۱۳۷۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

استاداسدی: قلعه نویی مربی زرنگی است

پیشکسوت فوتبال تبریز معتقد است که تراکتورسازی شانس قهرمانی است و بازیکنانش را بر همین اساس جذب کرده است.

خبرگزاری ایسنا: پیشکسوت فوتبال تبریز معتقد است که تراکتورسازی شانس قهرمانی است و بازیکنانش را بر همین اساس جذب کرده است.

علی اکبر استاداسدی، پیشکسوت فوتبال تبریز در پاسخ به این پرسش که ارزیابی‌اش از حضور سه تیم تبریزی در لیگ برتر، اظهار کرد: از این که سه تیم تبریزی در لیگ برتر هستند طبیعتا خوشحالیم، ولی فکر می‌کنم که این سه تیم با وجود مالکیت‌های جداگانه به لحاظ مالی دچار مشکل شوند چرا که اسپانسر در این شرایط سخت پیدا می‌شود و سخت است که به یک تیم اسپانسر برسد و تیم دیگر اسپانسر مناسب را نداشته باشد. البته چون ماشین سازی زیر نظر شهرداری رفته است فکر می‌کنم از شرایط بهتری برخوردار است.

وی در پاسخ به این پرسش که ارزیابی‌اش از تراکتورسازی در نقل و انتقالات چیست چرا که عده ای معتقدند که امیر قلعه‌نویی عموما بازیکنان سن بالا را جذب کرده، اظهار کرد: تراکتوری‌ها به دنبال نتیجه‌ گرفتن هستند و به دنبال بازیکن با انگیزه جوان نیستند. البته قلعه‌نویی آدم زرنگی است و کسانی را جذب می‌کند که به دردش بخورند. تراکتورسازی شانس قهرمانی است و چرا نباید این تیم را شانس قهرمانی بدانیم. آنها انرژی زیادی روی سکوها دارند و هوادارانشان به آنها کمک می‌کنند.

استاداسدی در پاسخ به این پرسش که آیا ماشین‌سازی از این انرژی در سکوها بی بهره است، عنوان کرد: ماشین سازی ۲۰ سال در لیگ برتر نبوده و باید منتظر بمانیم تا لیگ آغاز شود. این تیم هم روی سکو هواداران خودش را داشت. البته هوادارانش کمی کمتر از هواداران تراکتورسازی بود، ولی فکر می‌کنم که سکوها برای آنها هم پر شود و هوادارانشان به ورزشگاه بیایند. ماشین سازی تیم خوبی را جمع کرده و تیموریان را هم اخیرا جذب کرده است. من فکر می‌کنم با توجه به این که این تیم تازه به لیگ برتر آمده رتبه دهم را هم برای آنها رتبه خوبی است. البته رسول (خطیبی) هم مربی زرنگی است و کارش را بلد است.

پیشکسوت فوتبال تبریز در پایان در پاسخ به این پرسش که ارزیابی‌اش از گسترش فولاد چیست، اظهار کرد: گسترش فولاد همان تیم همیشگی است و آنها عموما از بازیکنان غیر بومی استفاده می‌کنند. هر چند که می‌گویند به دنبال رده‌های بالای جدول رده‌بندی هستند، ولی فکر می‌کنم آنها به مانند فصل‌های قبل در میانه‌های جدول جای بگیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج