adexo3
۳۵۳۲۹۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

هیچ‌ وقت برای استقلال کم نگذاشتم

ابراهیمی با اینکه چند هفته‌ای در تمرین‌های تیم حضور نداشت اما با تمرین‌های انفرادی شرایط جسمانی‌اش را حفظ کرده است.

ایران ورزشی: پس از صحبت‌ها و شایعات فراوان مبنی بر جدایی امید ابراهیمی این بازیکن هفته گذشته قراردادش را با استقلال تمدید کرد تا هم خیال منصوریان راحت شود هم هواداران. او در این باره می‌گوید: «ماندن در استقلال و پوشیدن پیراهن باشگاه بزرگی مانند استقلال خواسته قلبی‌ام بود. از اول هم دوست داشتم که در استقلال باشم و خوشحالم که این افتخار نصیبم شد. امیدوارم بتوانم امسال نیز عملکرد خوبی داشته باشم و در نهایت باعث خوشحالی هواداران باشیم. در دو سال گذشته نتوانستیم آنطور که باید هواداران را خوشحال کنیم اما من مانند همه بازیکنان تلاشم را کردم تا هواداران را خوشحال کنم و برای استقلال کم نگذاشتم و از این بابت وجدانم راحت است.»

ابراهیمی با اینکه چند هفته‌ای در تمرین‌های تیم حضور نداشت اما با تمرین‌های انفرادی شرایط جسمانی‌اش را حفظ کرده است: «در سایت‌ها خواندم و بچه‌ها نیز بعد از آن با من شوخی می‌کردند که اضافه وزن داری (با خنده) اما باید بگویم من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و می‌توانم شرایط جسمانی‌ام را کنترل کنم اما در عکسی که منتشر شده است پیراهن تن من به شکلی است که به نظر می‌رسد من اضافه وزن دارم اما باید بگویم چنین چیزی نیست. من نسبت به سال گذشته نیز حتی شرایط بهتری دارم و آمادگی بیشتری دارم. زمانی که در اختیار تیم نبودم هم تمرین‌های اختصاصی را پیگیری کردم.»

هافبک استقلال انتخاب منصوریان را اتفاق بسیار خوبی می‌داند: «امسال برای استقلال سال متفاوتی نسبت به گذشته است. منصوریان عضوی از تاریخ استقلال است. منصوریان جوان و با انگیزه است و رفاقت نزدیکی با بازیکنان دارد. ما هیچ وقت با او احساس مربی بازیکنی نداریم و همه فکر می‌کنیم منصوریان رفیق ما است. امیدوارم با تدابیر منصوریان و زحمت‌های بچه‌ها سال متفاوتی داشته باشیم زیرا خواسته کادر فنی نیز همین موضوع است و مرتبا به ما می‌گویند که می‌خواهند در استقلال تغییرات مثبتی داشته باشیم تا در نهایت باعث خوشحالی هواداران باشیم. تغییر در استقلال کار بسیار سختی است. علی آقا و کادر فنی به همراه بازیکنان تمام تلاش خود را برای تغییرات انجام می‌دهند اما ما برای این کار زمان می‌خواهیم. ما برای آنکه بتوانیم خواسته‌های ایشان را پیاده کنیم نیاز به زمان داریم ولی این کار شدنی است. بازیکنان امسال می‌خواهند که این اتفاقات مثبت رخ بدهد و تلاش می‌کنند تا فعل خواستن را صرف کنند.»

او مدعی است که جو خوبی در تیمش حاکم است: «ارتباط بسیار خوبی بین بازیکنان تازه‌وارد و قدیمی برقرار است. قبل از ورودم به استقلال به من می‌گفتند که در این تیم بزرگترها برای بازیکنان تازه‌وارد شرایط سختی ایجاد می‌کنند اما هرگز در استقلال چنین چیزی نیست. زمانی که آمدم استقلال بازیکنان بزرگی داشت اما هرگز کسی برای بازیکنان تازه‌وارد مشکل ایجاد نکرد و الان نیز فکر می‌کنم شرایط همین است و بازیکنان تازه‌وارد همگی از حضور در استقلال راضی هستند. در استقلال کسی خود را برتر از دیگران نمی‌داند و همه یک هدف دارند که موفقیت استقلال است. ما می‌خواهیم استقلال متفاوتی داشته باشیم که این اتفاق با گذشت زمان رخ می‌دهد. می‌خواهیم زمانی که هوادار بازی استقلال را تماشا می‌کند از بازی تیم راضی باشد و هواداران تغییر را ببینند.»

از آنجا که چیزی در فوتبال قابل پیش‌بینی نیست امید ابراهیمی انتظار دارد هواداران مثل همیشه در روزهای سخت کنار تیمشان باشند: «از هواداران می‌خواهم که در تمام طول فصل پشت تیم باشند. تیم تغییرات زیادی داشته است و شاید یک روز، روز استقلال نباشد. هواداران هیچ‌گاه به استقلال پشت نکنند و مثل همیشه از استقلال و منصوریان دوست‌داشتنی حمایت کنند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آنتي لنگي

      خخخخ ايول داش علي حسرت جام تو دل هوادر لنگ پوليش گذاشت


      يادش بخير حسرت لنگي كش ها 10 ساله بشه صلوات

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج