۳۵۴۳۴۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دل‌بوسکه: گواردیولا بهترین مربی دنیاست

سرمربی پیشین تیم ملی اسپانیا با استقبال از انتصاب یک مربی از ایالت استقلال‌طلب کاتالونیا، از سرمربی کاتالان منچسترسیتی به‌عنوان بهترین سرمربی دنیای فوتبال یاد کرد.

خبرگزاری تسنیم: ویسنته دل‌بوسکه اعتراف کرد که پپ گواردیولا را بهترین سرمربی دنیا می‌داند و تأکید کرد کاتالان بودن یک مربی الزاماً نباید دلیلی برای نادیده گرفتن صلاحیت یک گزینه شایسته از ایالت کاتالونیا برای هدایت تیم ملی اسپانیا باشد.

موضوع انتخاب جانشین برای ویسنته دل‌بوسکه پس از استعفایش، داغ‌ترین سوژه خبری این روزهای فوتبال اسپانیاست و اکنون خود او می‌گوید که یک مربی کاتالان به‌دلیل اینکه اهل ایالت استقلال‌طلب اسپانیایی‌هاست نباید از فرصت هدایت ماتادورها محروم شود.

پپ گواردیولا به‌تازگی با تیم فوتبال منچسترسیتی قراردادی سه ساله بسته است، اما به‌نظر دل‌بوسکه او در آینده می‌تواند جزو کاندیداهای هدایت تیم ملی اسپانیا باشد و کاتالان بودنش هم نباید مانعی برای انجام این کار باشد.

دل‌بوسکه اظهار داشت: پپ گواردیولا بدون شک بهترین مربی دنیاست، هم به‌دلیل موفقیت‌هایی که تا کنون کسب کرده است هم به‌خاطر کارهای باارزشی که در بایرن مونیخ انجام داد، آن هم بدون آنکه در آنجا واقعاً به زبان آلمانی صحبت کند.

دل‌بوسکه در پاسخ به آن دسته از اسپانیایی‌هایی که با انتصاب یک مربی از کاتالونیا با عنوان فرمانده ماتادورها مخالف هستند هم تأکید کرد: چرا یک مربی کاتالان نباید سرمربی تیم ملی اسپانیا شود؟ عالی می‌شود اگر با این رویکرد ما به هدف‌مان که دوباره نزدیک‌ کردن کاتالونیا به سایر بخش‌های اسپانیاست، برسیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج