۳۵۴۵۵۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

منتظر حضور جواد کنار کی‌روش باشید

جواد نکونام سرانجام کفش‌هایش را آویخت اما او علاقه داشت تا خودش خبر حضور در کادر فنی تیم‌ملی را مخابره کند.

وطن امروز: جواد نکونام سرانجام کفش‌هایش را آویخت اما او علاقه داشت تا خودش خبر حضور در کادر فنی تیم‌ملی را مخابره کند. محمدرضا ساکت چند هفته قبل در خبری ویژه لو داد که قرار است نکونام دستیار کی‌روش شود. روزی که جواد نکونام پیراهن سایپا را از تن درآورد و به تیم العربی قطر رفت در صحبت‌های خودمانی با یکی از دوستان خبرنگارش فاش کرد که به احتمال بسیار زیاد، پیراهن نارنجی سایپا آخرین پیراهنی بود که او در لیگ ایران آن را بر تن کرد و این با آرزو و برنامه‌هایش منافات زیادی داشت.

نکونام به لیگ ستارگان قطر رفت و از قضا یکی از بهترین بازیکنان تیم زولا به همراه اشکان دژاگه لقب گرفت. همین درخشش این شایعه را پدید آورد که شاید نکونام یک سال دیگر با العربی قطر ادامه دهد. اما سیاست جدید قطری‌ها مبنی بر استخدام بازیکنان عربی و آفریقایی و همچنین جوان‌تر شدن موجب شد نکونام با العربی تسویه کند. او به‌رغم اینکه چند پیشنهاد جدی از لیگ‌های ایرانی داشت ترجیح داد دیگر همانند فوتبال ملی، با فوتبال باشگاهی هم وداع کند. اما در طول این چند ماه هروقت خبرنگاری از او درباره تیم آینده‌اش سوال می‌کرد او به صورتی مبهم پاسخ می‌داد و تصورش می‌رفت شاید یک سال دیگر او را در مستطیل سبز ببینیم.

اما محمدرضا ساکت به عنوان مدیر تیم‌های ملی چندی قبل یک خبر ویژه را فاش کرد. ساکت که دست راست تاج به حساب می‌آید مدعی شد صحبت‌هایی شده و به احتمال زیاد نکونام به عنوان دستیار کی‌روش کارش را در تیم‌ملی فوتبال ایران آغاز می‌کند. اما واکنش کاپیتان سابق تیم‌ملی به این خبر عجیب بود. نکونام که گویا قصد داشت خبر خداحافظی‌اش را به صورت غافلگیرکننده مخابره کند، با تکذیب حرف‌های ساکت به‌گونه‌ای به جامعه فوتبال القا کرد که گویی قرار است یک فصل دیگر بازی کند و این به آن معنا بود که قصد خداحافظی ندارد. با این وجود او روز جمعه ۲۵ تیرماه سال ۱۳۹۵ با نوشتن نامه‌ای به صورت رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و در نامه‌اش لو داد که قرار است بزودی در کسوت دیگری در خدمت فوتبال باشد. آنچه محمدرضا ساکت درباره نکونام گفته بود عین واقعیت است و با توجه به علاقه بی‌حد و حصر کی‌روش به جواد که او را قبلا بهترین کاپیتان تمام دوران مربیگری‌اش دانسته بود، باید حضور نکونام را در تیم‌ملی قطعی دانست. او جانشین علی کریمی خواهد شد و با توجه به رابطه‌اش با کی‌روش و همچنین بازیکنان باید منتظر نفوذ بسیارش در تیم‌ملی بود. فعلا خبری در این‌باره مخابره نشده است اما شما بزودی خبر حضور نکونام را در تیم‌ملی خواهید شنید؛ خبری که ساکت چند هفته قبل ندانسته آن را لو داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج