۳۵۴۲۳۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قاسمپور: نکونام بازیکن با ارزشی بود

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: نکونام در طول سال‌هایی که فوتبال بازی می‌کرد بازیکن باارزشی بود و خدمات زیادی را به فوتبال ایران ارائه داد.

خبرگزاری میزان: ابراهیم قاسمپور درباره خداحافظی جواد نکونام از فوتبال اظهار داشت: هر بازیکنی یه روز به فوتبال می‌‌آید و یک روز هم باید از فوتبال برود، این اتفاق چیزی جدیدی نیست و برای همه بازیکن‌ها رخ خواهد داد.

وی افزود: نکونام در طول سال‌هایی که فوتبال بازی می‌کرد بازیکن با ارزشی بود و خدمات زیادی را به فوتبال ایران ارائه داد. اما متاسفانه در ایران از بازیکنان بزرگ تجلیل نمی‌شود و زحمات چندین ساله‌ آنها قدردانی نمی‌شود. ما بازیکنان بزرگی داشتیم که غریبانه خداحافظی کردند.

پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به اینکه در ایران به پیشکسوتان دهن‌کجی می‌شود تصریح کرد: در کشورهای عربی برای بازیکنان پیشکسوتشان بهترین مراسم‌های تجلیل را برگزار می کنند، اما در ایران بازیکنان پیشکسوت خیلی زود فراموش می‌شوند.

قاسمپور در پاسخ به این سوال که حضور نکونام در کادر فنی تیم ملی را چگونه ارزیابی می‌کند گفت: کی‌روش به نکونام اعتماد زیادی دارد و نکونام می‌تواند به کی‌روش مشورت‌های خوبی بدهد. اما اعتقاد دارم بازیکنان بزرگ تیم ملی برای مربیگری نباید عجله کنند و اگر ابتدا مربیگری تیم‌های پایه را قبول کنند می‌توانند مربی‌های بهتری شوند.

وی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: پاس تهران بازیکنان بزرگی مثل نکونام، هاشمیان، خطیبی، طباطبایی و غلامپور را به فوتبال ایران تحویل داد. اما خیلی راحت این تیم را نابود کردند و روی تابوتش خاک ریختند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج