۳۵۴۷۰۲
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

بازیکن بزرگ استقلال کیست؟

«بازیکن بزرگ استقلال اجازه نداد مظلومی، نکونام را جذب کند.» این ادعایی بود که امیری مسوول نقل و انتقالات فصل گذشته استقلال مطرح کرد اما نگفت این بازیکن بزرگ کیست؟!

بانک ورزش: «بازیکن بزرگ استقلال اجازه نداد مظلومی، نکونام را جذب کند.» این ادعایی بود که امیری مسوول نقل و انتقالات فصل گذشته استقلال مطرح کرد اما نگفت این بازیکن بزرگ کیست؟!

اشاره امیری به دخالت بازیکن بزرگ در استقلال بهانه‌ای شد تا حرف‌های مشابه استقلالی‌ها در این زمینه را کنار هم بگذاریم و در این ارتباط نتیجه کلی بگیریم.

زیاد دور نرویم، از ادعای مظلومی در پایان فصل شروع کنیم از اینکه در مصاحبه‌اش عنوان کرد یک بازیکن را حلال نمی‌کند و از خیانت این بازیکن و جلسات شبانه‌اش با افراد دیگر خبر داد. مظلومی در چند نوبت به این نکته اشاره کرد اما حاضر نشد اسم این به اصطلاح خائن را بیاورد. بعد از سرمربی فصل گذشته استقلال، بازیکنانی که از تیم کنار گذاشته شدند هم اشاره‌ای به دخالت‌های این بازیکن داشتند.

از آرش برهانی تا میلاد فخرالدینی. در کنار گذاشتن حنیف عمران زاده هم رد پای این بازیکن بزرگ دیده می‌شد. حنیف هم گهگاهی تنها اشاره می‌کرد که یک بازیکن باعث کنار گذاشتن او از تیم شده است.

در تمام این موارد هم مسوولان استقلال به این نکته اشاره کردند که چرا مظلومی و دیگر معترضان همان زمان این مسائل را گزارش ندادند. در تازه‌ترین جنجال خبری استقلال هم نوازی و دین محمدی به خیانت بعضی از بازیکنان صحبت به میان آوردند!

یعنی اینکه واقعا این بازیکن بزرگ در تمام مسائل حاشیه‌ای و پشت پرده دخالت داشته است و تیم از دخالت‌های او ضربه خورده! حتی گفته می‌شود علت اینکه استقلال نتواست آندو را جذب کند همین بازیکن و دخالت‌هایش بوده! در چنین شرایطی که برای مخاطب این فوتبال کاملا واضح است یک بازیکن فراتر از وظایف خود در امورتیم دخالت می‌کند، چطور می‌شود باشگاه بدون توجه به این مسائل اجازه می‌دهد این بازیکن که این روزها به بازیکن بزرگ معروف شده همچنان به دخالت‌های خود ادامه دهد؟ از طرفی معترضان چرا نام او را نمی‌برند؟

مظلومی که دلیل ناکامی تیمش را دخالت این بازیکن می‌داند چرا از بردن نام او صرفنظر می‌کند؟ برای این فوتبال مشخص کنند این بازیکن بزرگ نامش چیست وگرنه اشاره به این مسائل دردی را از این فوتبال دوا نمی‌کند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خب بگن اسمش را یک دفعه
      منظورتون همونی که با قلعه نوعی سر بازی با تراکتور دعوا کرد و زبون بیرون اورد
      همون که در فینال جام حذفی محروم نکردن که استقلال بتواند جام بگیرد
      همان که در دربی بین دو نیمه رفته بود با بازیکن پرسپولیس دعوا کند به خاطر خوشحالی بعد از گل
      همون که میگه عقاب اسیا هست ولی لقب پنگوئن را یدک میکشد؟

    • سوبله چوبله

      ... به خودمون مربوتطه لنگی

    • علیرضا

      چه حرف های مسخره ای ... اینم شایعه است .چون لنگ شما نتونسته ی بازیکن خوب بگیره شایعه درست میکنید برای استقلال و عقاب آسیای دوم.

    • تاج سر پرسپولیس استقلال

      فضولی ممنوع ... شما برو کار برنج طارم درست کنیدکه بوش همه جا گرفته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج