۳۵۴۷۴۶
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

کاش استقلال بیشتر شخم می‌خورد

جنجال‌های اخیر در رسانه‌ها پیرامون اتهام خیانت در استقلال پرونده‌هایی را باز کرده که استقلال با آنها امسال هم درگیر است و این برای مربی جدید استقلال نگران کننده است.

خبرگزاری مهر: جنجال‌های اخیر در رسانه‌ها پیرامون اتهام خیانت در استقلال پرونده‌هایی را باز کرده که استقلال با آنها امسال هم درگیر است و این برای مربی جدید استقلال نگران کننده است. حرف‌هایی که فرزاد مجیدی برزبان آورد و کدهایی که این سرپرست پیشین در مورد سال گذشته بر زبان جاری کرد و حرف های مظلومی را که تایید کرد بحث خیانتی مشابه با خیانت به ناصر حجازی باز شد.

پس از آن البته هم نوازی و هم پورحیدری در این رابطه حرف زدند که حرف‌های نوازی اگر چه نسبت به فرزاد مجیدی خصمانه بود اما حتی او هم با وجود تقابل با فرزاد خیانتی را که مظلومی پرونده اش را باز کرده بود تایید کرد.

کدها مشخص و معلوم است از یکی از مدیران تا چند بازیکن تکلیف همه روشن است و فقط اسم ها به صورت رسمی اعلام نمی‌شوند. با این حال باز کردن پرونده گذشته از این جهت لازم است که چراغ راه آینده برای منصوریانی باشد که قصد داشت مثل سال ۸۱ امیر قلعه نویی استقلال را بکوبد و از نو بسازد اما نتوانست و همین امروز همه آن کدها که پارسالی‌ها در موردش حرف می‌زنند و کد می‌دهند همچنان در استقلال هستند.

آنها البته خیانتکار نیستند بلکه از جانب مربیان سال گذشته متهم به خیانت شده‌اند و مطمئن باشید این پرونده امسال هم مفتوحه خواهند ماند و شاید حتی تا سال‌ها در موردش بحث و گفتگو شود اما دغدغه امسال استقلال این نیست که پارسال بر این تیم چه گذشته است، بلکه آنست که آن اتفاق ها امسال تکرار نشود.

حرف‌های فرزاد مجیدی و نوازی و مظلومی را که تورق می‌کنیم متوجه می‌شویم اختلاف ها چقدر عمیق بوده است تا جایی که حتی منصور پورحیدری هم متهم به اخلال شده و شغلش ایراد گیری از تیم عنوان می‌شده در حالیکه او توسط برخی دیگر بزرگترین حامی مظلومی معرفی شده بود.

اختلاف مهدی رحمتی و وحید طالب‌لو با وجود رسانه ای نشدن اما امروز در نقطه دیگری قراردارد و ممکن است به زودی این اختلاف عمیق هم در رسانه‌ها باز شود، اختلاف بین نوازی و فرزاد مجیدی، بی‌نظمی‌های فرزاد مجیدی، حتی اخراج حنیف عمران زاده از اردو و به میدان نرفتن آرش برهانی حالا بهتر قابل درک است و اتهام خیانت را معنی می‌کند.

سفر سوئد و مخالفت مظلومی که سال گذشته در مورد آن نوشتیم اما اصرار بر رفتن بود و شکست استقلال در سوئد، در تهران و دربی و ... همه ماحصل اختلاف های بسیار عمیق در استقلال بوده که البته هنوز هم پرونده‌اش باز نشده که اگر باز شود معلوم نیست پای چه کسان دیگری هم وسط خواهد آمد.

نکته اما اینجاست که آن کشمکش‌های خرد کننده که موجب شکست استقلال در دو جام شد، همچنان با استقلال قدم می‌زند و جلو می‌آید، منصوریانی که قصد کوبیدن و از اول ساختن سازه استقلال را داشت چنین نکرد و تنها برخی تعمیرات را در این باشگاه انجام داد.

او درها را عوض کرد و پنجره ها و روبنای ساختمان را. اما پی ساختمان دست نخورده است و این یعنی قدم زدن با متهمان خیانت برای سال آینده!

امسال استقلال مربی خوبی دارد، تیم خوبی هم با بختیار و کاوه رضایی و همه دیگران تشکیل شده و اگر چه در درون دروازه و در دفاع وسط هنوز تردیدهایی وجود دارد اما باید گفت توان بردن کورس قهرمانی را هم دارد اما سر بزنگاه ها باید متحد باشد که این بیم وجود دارد که با این حرف ها و آن اتهام های خیانت نتواند چنین کند. شاید بهتر بود منصوریان استقلال را شخم می زد و بنزین سبز بیشتری داشت، در آن صورت حداقل نگران پشت سر نبود و تنها به جلو نگاه می‌کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خداوکیلی تفاوت نگاه استقلال داره میره تو حاشیه اما لنگی ها طارمیشونم برگشت
      امید به خدا
      همش تقصیر رحمتی عوضیه

    • علیرضا بابایی

      خدا با پرسپولیس است و به قول معروف چاه کن همیشه ته چاه است خدایی چقدر استقلال در حق پر پرسپولیس نا مردی کرد. الان نیمکت پر پرسپولیس را ببین نیمکت استقلال را ببین استقلالیها دلشان خوشه که گرانترین نیمکت را دارند بد بختها کلاه سرتان رفته.

    • جهانگیر

      این موضوع یه اپیدمی شده و مخصوصا تو این برهه از زمان این صحبت‌ها رو مطرح می‌کنند تا تیم نتیجه نگیره و از الان بره تو حاشیه چون باند بازی میشه و میخوان افتخاری نصیب طرف های مقابل نشه و با این کارشون تیم رو نابود می کنند و به دروغ اسم خودشون رو میذارند آدمهای متعصب.

    • ابیییییییی

      کاوه به چه درد می خوره نیگا اونا طارمی رو اوردن اون وقت ما به فیکس 6 گله دلمون خوشه

    • بدون نام

      ای بابا شما هم با این خبرا حاشیه بسازید

    • الی

      استقلال هنوزیه مهاجم شیش دونگ میخوادبعدشم فوتبال رواینقدرجدی نگیریدیه سرگرمیه باخت باخت بردم بردبچسبین به زندگی وزن وبچه ومادروپدروخواهروبرادرتون روعشق نه چندتامردگنده که خجالت نمیکشن باشرت میوفتن دنبال یه توپ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج