اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۵۵۷۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

غفوری: بازی با نفت حساسیت خاصی ندارد

فصل گذشته آنقدر خوب کار کرد که تیم‌های زیادی خواهان جذبش بودند اما وریا غفوری بدون بازار گرمی و اتلاف وقت با تیم مورد علاقه‌اش قرارداد بست.

ایران ورزشی: فصل گذشته آنقدر خوب کار کرد که تیم‌های زیادی خواهان جذبش بودند اما وریا غفوری بدون بازار گرمی و اتلاف وقت با تیم مورد علاقه‌اش قرارداد بست تا فصل جدید را هم مثل همیشه با آمادگی بالا آغاز کند. حالا او در کنار خسرو حیدری سمت راست زمین استقلال را بسیار قدرتمند خواهند ساخت.

قرعه مسابقات برای استقلال چگونه بود؟

به نظر من قرعه لیگ نه خوب بود نه بد. شاید مهم‌ترین ویژگی‌اش برای ما این باشد که در آخرین بازی میزبان هستیم و می‌توانیم با حمایت هواداران‌مان از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنیم.

اما هفته اول باید با نفت تهران بازی کنید.

این درست که آقای منصوریان فصل گذشته سرمربی نفت بوده به هرحال برای بعضی‌ها جالب و شاید هم حساسیت هم داشته باشد. اما ما باید در تمام بازی‌ها با تمام توان حاضر شویم.

استقلال آماده لیگ هست؟

ما حدود پنج هفته‌ای است که تمرین‌های‌مان را شروع کردیم. خدا را شکر به آمادگی خوبی رسیدیم. البته تغییرات در استقلال زیاد بوده و همین نیاز به زمان دارد. با این حال شرایط خوبی برای آغاز مسابقات داریم. ضمن اینکه معتقدم لیگ امسال به مراتب سخت‌تر از سال‌های گذشته است.

با توجه به نقل و انتقالات انجام شده چه تیم‌هایی را مدعی می‌دانی؟

نمی‌توان از روی نام‌ها تیمی را مدعی دانست. در واقع باید در جریان لیگ ببینید این بازیکنان تا چه اندازه کمک تیم‌شان خواهند شد. شاید حضور بعضی نام‌ها در چند تیم روی کاغذ به سود شان باشد اما تا مسابقات آغاز نشود اظهارنظر دقیقی نمی‌توان داشت.

بازی در استقلال با تیم‌های دیگر چقدر تفاوت دارد؟

خیلی تفاوت دارد. در هر تمرین ما تماشاگران زیادی حضور دارند. اینجا خیلی بیشتر در چشم هستیم و به همین دلیل باید با تمرکز بالا در تمرین‌ها حاضر شویم. همه ما وظیفه سنگینی در قبال هواداران داریم. به هرحال آمده‌ایم که با نهایت تلاش دل هواداران استقلال را شاد کنیم.

پیش از این شاگرد منصوریان بودی؟

بله. حدود هشت هفته در پاس همدان با علی آقا کار کردم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج