adexo3
۳۵۶۲۳۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کعبی: نشان می‌دهم هنوز هم آماده هستم

وقتی حسین کعبی فصل گذشته بدون تیم ماند، تصور می‌کردیم او دیگر از فوتبال خداحافظی کرده و قصد ندارد به‌عنوان بازیکن فعالیت کند اما هنوز یک فصل از این مساله نگذشته که او به فوتبال برگشت.

ایران ورزشی: وقتی حسین کعبی فصل گذشته بدون تیم ماند، تصور می‌کردیم او دیگر از فوتبال خداحافظی کرده و قصد ندارد به‌عنوان بازیکن فعالیت کند اما هنوز یک فصل از این مساله نگذشته که او به فوتبال برگشت.

البته به لیگ یک. کعبی که دیروز رسما با سپیدرود رشت قرارداد امضا کرده، در مورد اینکه چطور شد که به فوتبال برگشت، می‌گوید: «وقتی زندگی را با فوتبال شروع کردیم، با همان هم تمام می‌کنیم. من پارسال از لیگ یک پیشنهادهای زیادی داشتم اما دوست نداشتم در لیگ یک بازی کنم. تا اینکه امسال نظرمحمدی و عشوری‌زاد که از رفقای نزدیکم هستند به من پیشنهاد دادند. من گفتم باید کمی فکر کنم که در نهایت پذیرفتم به سپیدرود بروم. اصلا دوست نداشتم در لیگ یک بازی کنم اما سپیدرود تیم متفاوتی است و به لحاظ هوادار و تعصب هواداران مثل پرسپولیس و استقلال است. به خاطر همین هم به این تیم آمدم که به آنها کمک کنم نتایج خوبی بگیرند.»

کعبی در رابطه با اینکه آیا از آمادگی لازم برخوردار است یا نه، توضیح می‌دهد: «در این مدت که تیم نداشتم، صبح و بعدازظهر تمرین می‌کردم و زیر نظر مربی بدنسازم آمادگی‌ام را حفظ کردم.»

مدافع سابق تیم ملی در رابطه با اهداف سپیدرود می‌گوید: «هدف تیم کسب نتایج خوب است. نمی‌گویم سپیدرود برای قهرمانی و نایب قهرمانی می‌جنگد اما مطمئنا بالای جدول قرار می‌گیرد و بعد از آن، برای صعود خواهد جنگید.»

کعبی در رابطه با سنش هم ادامه می‌دهد: «من ۳۱ ساله هستم و اصلا سن و سال برایم ملاک نیست. سهراب بختیاری‌زاده تا ۴۱ سالگی بازی کرد، عنایتی الان ۴۰ ساله است و رجب‌زاده ۳۸ساله اما در بهترین شرایط قرار دارند چون حرفه‌ای زندگی می‌کنند. من هم همیشه سعی کردم اینچنین باشم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج