adexo3
۳۵۷۲۴۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

مجموعه آزادی ادعای استقلال را رد کرد

مدیر مجموعه ورزشی آزادی گفت: هرگز درخواستی به باشگاه استقلال مبنی بر جلوگیری از حضور تماشاگران این تیم بر سر تمرینات نداده‌ایم.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه استقلال امروز (جمعه) در بیانیه‌ای اعلام کرد «با توجه به اعلام مدیریت مجموعه ورزشی آزادی، هواداران استقلال فعلاً اجازه حضور در تمرینات این تیم که در این مجموعه وزشی انجام می‌شود را ندارند.»

سید حسن طباطبایی، مدیر مجموعه ورزشی آزادی در این باره به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: درخواستی به این صورت به باشگاه استقلال نداده‌ایم. جذابیت فوتبال به تماشاگران است و همه تلاش ما این است که هواداران بتوانند فوتبال را تماشا کنند.

وی افزود: درخواست کردیم زمانی که ۵،۶ هزار نفر برای دیدن تمرینات می‌آیند، باید امنیت رعایت شود. در دیدار دوستانه اخیر استقلال مقابل خونه‌به‌خونه که در زمین شماره دو برگزار شد، بیم حادثه وجود داشت و این مسئله را به باشگاه استقلال منتقل کردیم. به نظر این موضوعی نبود که مسئولان استقلال آن را در فضای رسانه‌ای مطرح کنند.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی تصریح کرد: باشگاه باید به عنوان استفاده کننده از زمین تمرین، امنیت لازم را نیز تأمین کند. قدم هواداران استقلال روی چشم ما. در واقع ما اینجا هستیم که تا به آنها خدمات بدهیم. هر تیم دیگری نیز اینجا بیاید، در خدمتش هستیم اما امنیت باید تأمین شود. امکان داشت در همین بازی دوستانه اتفاقی رخ دهد.

طباطبایی گفت: درخواست ما این بود که باشگاه استقلال شرایطی را مهیا کند که تماشاگران با تامین امنیت لازم بتوانند در محل تمرینات حضور پیدا کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقد دروغ میگن این چهارتاییا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج