adexo3
۳۵۸۱۳۲
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

مدرنیته یا سنتی؛ منصوریان کدام است؟

به کارگیری برخی وسایل تمرینی مدرن از سوی منصوریان تا حدودی نشان می‌داد که استقلال با سرمربی جدید وارد عصر مدرنیته شده است.

ایران ورزشی: به کارگیری برخی وسایل تمرینی مدرن از سوی منصوریان تا حدودی نشان می‌داد که استقلال با سرمربی جدید وارد عصر مدرنیته شده است. منصوریان در ایامی که تا کنون پشت سر گذاشتیم کوشیده با بهره‌گیری از جی پی اس که کمک قابل توجهی به آگاهی مربیان از شرایط بدنی بازیکنان می‌کند تیمش را به مرحله آمادگی برساند.
او در برخی تمرین‌ها نیز بازیکنان را مجاب به رفتن داخل حوضچه آب سرد کرد تا کار ریکاوری با سرعت بیشتری انجام شود. در جریان اردوی ارمنستان نیز دیده شد که سرمربی استقلال با فیلمبرداری از طریق هلی شات می‌کوشد اطلاعات دقیق‌تری را از نحوه تمرین‌ها به دست آورد. استخدام مربی بدنساز انگلیسی یکی دیگر از اقدام‌های منصوریان در راستای متحول کردن استقلال به شمار می‌رود. در واقع سرمربی جدید استقلال تلاش فزاینده‌ای در راستای دگرگونی محیط جدید کارش دارد و از این طریق شاید می‌خواهد به دوران مربیان سنتی پایان دهد و خود را به ‌عنوان یک مربی مدرن جا بزند.
تکاپوی منصوریان در این مسیر اما آنجا زیر سوال می‌رود که می‌بینیم در مصاحبه‌ای که علیه مدیران باشگاه پرسپولیس داشت کاملا با همان ادبیاتی به سمت رقیب سنتی تاخت که خاص مربیان پیشین استقلال بود. در حقیقت منصوریان وارد دعوایی شد که اساسا هیچ ارتباطی با وی نداشت و اگر می‌خواست موضوع زمین تمرین را حل کند باید از طریق افشارزاده و یا دیگر مسوولان باشگاه را جلو می‌انداخت تا آنها وارد این دعوا شوند. منصوریان اما می‌خواهد دایره وسیع‌تر از مسائل فنی را که ارتباط به خودش دارد پوشش دهد و همزمان علاوه بر مربیگری در برخی امور مدیریتی نیز دخالت کند.
اظهارات او دقیقا نشان می‌دهد که علی منصور نیز نمونه کوچک شده‌ای از امیر قلعه‌نویی است که در زمان مربیگری در استقلال وارد مباحثی می‌شد که با حیطه اختیاراتش هیچ ارتباطی نداشت. این رویه بدون شک منصوریان را با چالش‌های جدی مواجه می‌سازد و تمام اقدام‌های او در راستای ایجاد تحولات در استقلال را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد. به واقع منصوریان اگر می‌خواهد متفاوت جلوه کند باید این تغییرات را از خودش شروع کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      نه مدرن نه سنتی منصوریان هیچی نیست

    • بدون نام

      منصوریان زیر معمولیه، فقط از کی روش خط میگیره و پیروی میکنه

    • وحید

      منصوریان اقاس اقا یکلام تکرار کنید

    • رضاف

      اینم آبی ها را به فنا میده همه اینا میگن ما پیرو مکتب حجازی هستیم ولی کجاست حرف تا عمل اینا انگشت کوچیکه حجازی خدا بیامرز هم نمیشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج