۳۵۸۴۶۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لاپورتا: می‌خواهند مسی را فراری بدهند

رییس پیشین باشگاه بارسلونا دست به یک افشاگری بزرگ زد و گفت که روسای کنونی آبی‌اناری ها به دنبال فراری دادن مسی هستند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت فوتبال اسپانیا، لیونل مسی تابستان بسیار سختی را پشت‌سر گذاشت. او از یک طرف با تیم ملی فوتبال آرژانتین ناکام ماند و نتوانست جام قهرمانی را در کوپا آمه ریکا بالای سر ببرد و از طرف دیگر هم متهم به فرار مالیاتی و به ۲۱ ماه زندان محکوم شد.

با توجه به اتفاقاتی که برای این بازیکن بزرگ افتاده است، خبرهای زیادی درباره جدایی او از بارسلونا به گوش می رسد. هرچند خود مسی و باشگاه بارسلونا چنین خبرهای را تکذیب می کنند. در این میان، خوان لاپورتا که پیشتر رئیس باشگاه بارسلونا بوده است، از تلاش عده ای در این باشگاه برای مجبور کردن مسی به جدایی سخن به میان آورد. او گفت: باشگاه بارسلونا با ریاست خوسپ ماریا بارتومئو از مسی در قضیه فرار مالیاتی حمایت نکردند و کاملا روشن است که آنها می خواهند این بازیکن بزرگ را وادار به جدایی کنند.

رئیس سابق بارسلونا ادامه داد: بعضی می خواهند مسی را فراری بدهند. به خوبی می دانم که این بازیکن بزرگ مبالغ زیادی را به عنوان مالیات پرداخت کرده است. لیونل مسی لحظات بسیار سختی را پشت‌سر گذاشته است. باید سران باشگاه بارسلونا به صراحت در رسانه ها از مسی حمایت می کردند. روشن است که چه چیزهای در سر دارند.

مسی تا سال ۲۰۱۸ با بارسلونا قرارداد دارد و هنوز باشگاه قرارداد او را تمدید نکرده است. رسانه های اسپانیایی پیش از این اعلام کردند بعد از بازگشت مسی از تعطیلات تابستانی، قرارداد او تا سال ۲۰۲۱ تمدید خواهد شد. در صورت جدایی مسی، تیم هایی مانند منچستر سیتی و پاری ‌سن‌ ژرمن توان خریدن این بازیکن را دارند اما باید دید که آیا بارسلونا اجازه این جدایی را می دهد یا نه.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج