اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۵۹۰۵۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

ترابی: پرسپولیس به من انگیزه می‌دهد

مهدی ترابی برای بازی مقابل پرسپولیس انگیزه فراوانی دارد. پیشنهاد پرسپولیس به ترابی دلیل افزایش انگیزه‌اش است.

ایران ورزشی: مهدی ترابی برای بازی مقابل پرسپولیس انگیزه فراوانی دارد. پیشنهاد پرسپولیس به ترابی دلیل افزایش انگیزه‌اش است. بی شک او می‌تواند با آن استارت‌های انفجاری و تکنیک دیدنی‌اش برگ برنده حسین فرکی در نخستین بازی فصل باشد. اتفاقی که می‌تواند به سود سایپا و به ضرر پرسپولیس باشد. بخصوص که ترابی این روزها در اوج آمادگی به سر می‌برد و البته همین چند روز قبل نیز جایزه پدیده لیگ پانزدهم را کسب کرده است. اگر ترابی مثل همیشه باشد، روز سختی در انتظار برانکو و بازیکنان پرسپولیس خواهد بود.

مهدی ترابی. او بی شک پدیده لیگ پانزدهم بود. هر چند پیشتر و در لیگ‌های قبلی نیز برای سایپا به میدان رفته بود. ترابی اما چند روز قبل به‌عنوان پدیده لیگ پانزدهم انتخاب شد و جایزه خود را دریافت کرد. هافبک نفوذی و ۲۱ ساله سایپا در این باره می‌گوید: «اول خدا را شکر می‌کنم و بعد از خانواده‌ام تشکر چون پشتم بودند و برایم زحمت کشیدند. ضمن اینکه باید از خانواده سایپا نیز قدردانی کنم. هر چه دارم از این باشگاه است و بازیکنان هم به من کمک کردند تا دیده شوم و این عنوان را به دست بیاورم.»

مهرداد محمدی یکی دیگر از کاندیداهای کسب عنوان پدیده لیگ پانزدهم بود. ترابی درباره رقابت با محمدی می‌گوید: «با مهرداد ارتباط نزدیکی دارم و اتفاقا در مراسم هم کنار یکدیگر نشسته بودیم. حتی او از انتخاب من خوشحال شد و کسب این عنوان را تبریک گفت. با مهرداد در تیم المپیک همبازی بودم و البته حیف که آن تیم یکدست نتوانست به ریو صعود کند.»

ترابی از شرایط سایپا نیز صحبت می‌کند. شرایطی که از نظر او برای شروع لیگ ایده‌آل است: «شرایط سایپا فوق‌العاده است. زودتر از تیم‌های دیگر تمرین‌ها را آغاز کردیم و یک اردوی مناسب را هم در گرجستان پشت سر گذاشتیم. تیم برای موفقیت در لیگ و بخصوص بازی مقابل پرسپولیس آماده است.»

ترابی که این فصل از پرسپولیس پیشنهاد داشت امروز در نخستین بازی سایپا در لیگ شانزدهم باید مقابل برانکو و بازیکنانش بازی کند. آیا پیشنهاد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات روی بازی ترابی اثر می‌گذارد؟ او می‌گوید: «قطعا این پیشنهاد تاثیر منفی روی بازی‌ام نمی‌گذارد. پرسپولیس مرا می‌خواست اما نشد که به این تیم بروم. همین موضوع انگیزه‌ام را افزایش می‌دهد. باید طوری بازی کنم که پرسپولیسی‌ها بدانند به بازیکن خوبی پیشنهاد داده بودند. از طرفی برای موفقیت سایپا نیز انگیزه دارم. باید فصل موفقی را در این تیم رقم بزنیم. آن هم پس از مدت‌ها که سایپا از جمع مدعیان کسب عنوان قهرمانی دور مانده است.»

بال تکنیکی سایپا یکی از بازیکنان تیم ملی در مسیر صعود به جام جهانی است. او البته در تیم ملی و برای بازی در ترکیب اصلی یک هم پستی آماده به نام علیرضا جهانبخش را کنار خود می‌بیند. ترابی در این باره می‌گوید: «کی‌روش در تیم ملی رفاقتی به‌وجود آورده که هیچ بازیکنی از بازی نکردن ناراحت نمی‌شود. همه خوشحال می‌شوند وقتی می‌بینند هم پستی شان در زمین می‌درخشد و خوب بازی می‌کند. من و علیرضا جهانبخش نیز از این قاعده مستثنی نیستیم. همیشه دوست دارم که وقتی علیرضا در زمین حضور دارد بهترین عملکردش را به نمایش بگذارد. مهم موفقیت تیم ملی است، چه من در ترکیب اصلی بازی کنم و چه جهانبخش. فقط امیدوارم که تلاش کادر فنی و بازیکنان تیم ملی در نهایت به صعود و حضور در جام جهانی منجر شود. اتفاقی که می‌تواند برای فوتبال ایران یک رویداد بزرگ باشد.»

سعید عزت اللهی چند روز قبل از پوشیدن پیراهن شماره 6 تیم ملی خبر داد. پیراهنی که مهدی ترابی بعد از نکونام صاحب آن شده است. عزت اللهی حتی از تماس با ترابی و موافقت او صحبت به میان آورد. ترابی در این باره هم صحبت می‌کند: «عزت اللهی با من صحبت خاصی انجام نداده. فقط یک بار در اردوی قبلی به من گفت که دوست دارد شماره 6 را بپوشد. شماره 6 تیم ملی شماره بزرگی است که هر بازیکنی آرزو دارد آن را بر تن کند. من هم از این قاعده مستثنی نیستم. باید صحبت کنیم و ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. فعلا که تا زمان بازی تیم ملی فرصت بسیاری باقی مانده و زود است در این مورد تصمیم بگیریم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدوی

      پرسپولیس بمب انفجاری دارد که امیدوارم در این بازی به انفجار منجر شود.ولی اقای ترابی یک نفر از لحاظ تاکتیک هستند و این با دو بازیکن مهار میشود
      امیدوارم توهینی به احدی نکرده باشم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج