اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۶۰۵۲۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پاس تهران بزرگ را کوچک کردند

از قهرمانی آسیا تا حضور در دسته دوم لیگ آزادگان فاصله ای بعید است اما این فاصله را پاس طی کرد. البته با بی کفایتی برخی دوستان!

رادنیوز: پاس تهران بزرگ که حالا نام کوچکی از آن باقی مانده، اولین تیمی بود که فوتبال را از حالت دو قطبی خارج ساخت و نه تنها در ایران رقیب استقلال و پرسپولیس شد و بالاتر از سرخابی های محبوب و مقبول که آن زمان چند برابر امروز محبوبیت و مقبولیت داشتند، ایستاد که در آسیا هم به قله رسید و قهرمانی جام باشگاه های قاره را به ویترین افتخارات ریز و درشت خود افزود اما یک تصمیم غلط از علی آبادی که با اصول مدیریت در ورزش بیگانه بود و به ظاهر می خواست تمرکز زدایی کند اما بحران زایی کرد، باعث شد پاس تهران بزرگ، قهرمان آسیا و قطب سوم فوتبال ایران با وجود داشتن امکانات عالی در مجموعه دستگردی شهرک اکباتان از پایتخت خارج شده و به همدان برود و تیمی که همیشه عادت داشت مدعی قهرمانی باشد، مشتری سقوط شود و به لیگ دسته اول آزادگان برود.

پاس در تهران همه چیز داشت، زمین عالی، ورزشگاه اختصاصی، امکانات ایده آل و حتی این اواخر تماشاگر چرا که نوجوانان شهرک اکباتان به حمایت از تیم پاس عادت کرده بودند و برای حمایت از پاس به دستگردی می رفتند و دیگر لازم نبود نیروی انتظامی سربازها را برای پر کردن ورزشگاه دستگردی به شهرک اکباتان بفرستد.

اما علی آبادی که روز اول حضورش در ورزش یک منتقد برایش تیتر زد «خرابه های بعد از ... آبادی» و نوشته بود علی آبادی در اسمش آبادی دارد اما با نوع مدیریتش ما نگران خرابه های به جا مانده از تصمیم های غلط علی آبادی هستیم، این تیم تهرانی را به همدان فرستاد تا مثلا همدان صاحب فوتبال شود اما همدانی ها هرگز با پاس تهران احساس الفت نکردند و پاس به بیراهه رفت. همین بلا را علی آبادی سر صبا و پیکان هم آورد و ...

به هرحال پاس بیچاره چند سالی در دسته اول دست و پا زد تا این که امسال به دسته دوم سقوط کرد. بی توجهی برخی مسوولان وقتی با دلال صفتی برخی مربیان همراه شد که نام پسر فلان کارخانه دار را هر سال در لیست پاس ثبت می کردند و بازیکنان پولی و زوری به تیم می بردند، پاس را به دسته دوم انداخت.

میان قهرمانی در آسیا و حضور در دسته دوم ایران خیلی فاصله است. مثلا تیمی که الان در دسته دوم فوتبال ما بازی می کند، در خوشبینانه ترین حالت نزدیک ده سال طول می کشد به سطح قهرمانی در آسیا برسد و تیمی که الان در سطح قهرمانی آسیاست حداقل ده سال زمان لازم دارد تا به دسته دوم کشور خود سقوط کند اما بی کفایتی هر اتفاقی را رقم می زند، به خصوص کوچک شدن پاس تهران بزرگ را!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج