۳۶۱۱۸۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جنگ آبی‌ها در اهواز

حالا نخستین بازی مهم و پرتماشاگر لیگ را باید برای ورزشگاه غدیر ثبت کرد، چرا که امشب بازی بزرگی از هفته دوم لیگ بین ۲ تیم مدعی یعنی استقلال خوزستان و استقلال تهران برگزار می‌شود.

وطن امروز: حالا نخستین بازی مهم و پرتماشاگر لیگ را باید برای ورزشگاه غدیر ثبت کرد، چرا که امشب بازی بزرگی از هفته دوم لیگ بین ۲ تیم مدعی یعنی استقلال خوزستان و استقلال تهران برگزار می‌شود. استقلال خوزستان که عنوان قهرمانی لیگ برتر را با خود یدک می‌کشد گویا امسال هم با داشتن بازیکنان با استعداد و جوان فصل گذشته خود، قصد دارد قدرتمند ظاهر شود. امسال لیگ جدید در حالی برای آبی‌پوشان آغاز شد که از همان هفته نخست نشان دادند تیم‌های دیگر همانند فصل گذشته کار مشکلی برای شکست این تیم خوزستانی دارند و باید با برنامه جدیدتری پا به مسابقه بگذارند.
آبی‌پوشان خوزستان که در لیگ پانزدهم با هدایت عبدالله ویسی عالی کار کردند در لیگ شانزدهم با تغییراتی همراه شدند که سیداکبر پورموسوی بر صندلی ویسی نشست تا لیگ شانزدهم را او هدایتگر استقلال خوزستان باشد. پورموسوی لیگ امسال را برخلاف ویسی که سال قبل با باخت شروع کرد در بیرون از خانه با یک امتیاز شیرین آغاز کرد آن هم با یک تیم مدعی و پرمهره به نام تراکتورسازی تبریز. به نظر می‌رسد آبی‌پوشان در لیگ شانزدهم با خریدهای خوبی که انجام داده‌اند مثل عزت‌الله پورغاز، مهدی مومنی، سیوا ساکونی و ده سوزا کایون در آینده مشکلی از نظر کمبود بازیکن نداشته باشند و با خیالی آسوده‌تر از فصل گذشته کار را دنبال کنند. حال باید منتظر ماند و دید آیا بازیکنان جذب شده می‌توانند در ادامه به کمک تیم بیایند یا خیر. دومین هفته از لیگ شانزدهم برای آبی‌های خوزستان می‌تواند نبردی بزرگ‌تر از بازی قبلی باشد.
آنها امشب در دیداری حساس و نفسگیر باید در ورزشگاه غدیر به مصاف تیم استقلال تهرانی بروند که آنها هم بازی نخست را با تساوی به پایان رسانده‌اند. استقلال خوزستان در بازی اول و در تبریز با تراکتورسازی به تساوی ٢-٢ رسید و استقلال تهران در ورزشگاه آزادی برابر نفت تهران با نتیجه ١-١ متوقف شد. بازی امشب می‌تواند بازی جذابی برای پورموسوی و منصوریان باشد، چرا که ۲ تیم هفته نخست بدون پیروزی از زمین خارج شدند و حالا در هفته دوم برای جبران و عقب نیفتادن از رقیبانی چون پرسپولیس و... باید حتما پیروز میدان باشند. سرمربی استقلال خوزستان درباره شرایط تیمش قبل از بازی با استقلال تهران می‌گوید: خوشبختانه با تمریناتی که در اهواز و ورزشگاه غدیر انجام دادیم، شرایط جسمانی بچه‌ها برای بازی مقابل استقلال تهران خیلی خوب است که امیدواریم با آمدن یار دوازدهم به ورزشگاه غدیر از بازی بزرگ سربلند خارج شویم. «رحیم مهدی زهیوی» بازیکنی که تعیین‌کننده قهرمانی فصل گذشته استقلال خوزستان بود حالا در لیگ شانزدهم آمده که هم برای قهرمانی بجنگد و هم برای آقای گلی. زهیوی در بازی نخست تیمش مقابل تراکتورسازی ۲ گل ارزشمند زد که باعث شد استقلال خوزستان یک امتیاز شیرین در نخستین بازی خارج از خانه کسب کند. او که حالا شانس اول گلزنی استقلال خوزستان است امشب تمام نگاه‌های هواداران باید به پاهای او باشد. زهیوی درباره بازی مقابل استقلال تهران می‌گوید: قطعا بازی سختی برای هر ۲ تیم خواهد بود. امیدوارم قسمت باشد این دفعه گل پیروزی تیمم را به ثمر برسانم. اینکه حالا رحمتی برای استقلال بازی می‌کند برای من هیچ فرقی ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج