۳۶۱۲۰۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پنجعلی: انصاری باید مدافع چپ بماند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: طارمی یک سروگردن از دیگر مهاجمان ایران بهتر است و هواداران پرسپولیس هم او را خیلی دوست دارند.

خبرگزاری میزان: محمد پنجعلی درباره بازی پرسپولیس مقابل سایپا اظهار داشت: مهمترین نکته این بازی ۳ امتیازی بود که نصیب پرسپولیس شد و با توجه به اینکه هر دو تیم اولین بازی خود را در لیگ برتر برگزار‌ می‌کردند نتوانستند عملکرد خوبی در این بازی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان تازه‌وارد پرسپولیس عملکرد نسبتا خوبی داشتند تصریح کرد: بازی در پرسپولیس به مراتب سخت‌تر از سایر تیم‌ها است، زیر این تیم هواداران زیادی دارد و توقعات از بازیکنان بسیار بالاست.

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازیکنان خارجی این تیم گفت: اگر بازیکن خارجی جذب می‌کنیم باید این بازیکن به قدری خوب باشد که مثل او را در ایران نداشته باشیم. بازیکن خارجی برای نشستن روی نیمکت نیست و اگر شایستگی حضور در ترکیب اصلی را ندارند باید پزسید که چرا این بازیکنان جذب شدند.

پنجعلی در پاسخ به این سوال که عملکرد انصاری را در پست مدافع میانی چگونه ارزیابی می‌کند اظهار داشت: انصاری باید به سمت چپ برگردد و این بازیکن به عنوان مدافع چپ می تواند بازیکن مثمرثمری برای پرسپولیس باشد.

وی با اشاره به اینکه طارمی در دقایقی که در مزین حضور داشت آماده نشان داد تصریح کرد: طارمی یک سروگردن از دیگر مهاجمان ایران بهتر است و هواداران پرسپولیس هم او را خیلی دوست دارند. ضمن اینکه در زمان رفتنش به ترکیه تنها تعداد کمی از هواداران به او توهین کردند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: پرسپولیس در لیگ شانزدهم مدعی جدی قهرمانی خواهد بود و می‌تواند پس از سالها قهرمان لیگ برتر شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج