adexo3
۳۶۱۸۱۸
۱۱ نظر
۵۰۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
پ

تفاوت نکونام با جادوگر!

هیچ‌کس بعد از رسانه‌ای شدن انتخاب جواد نکونام به عنوان دستیار کی‌روش موضع مخالفی را در پیش نگرفت، درست برعکس اتفاق و رویه‌ای که درباره علی کریمی رخ داد و شاید این اتفاق فقط و فقط یک علت دارد و بس.

شفقنا: هیچ‌کس بعد از رسانه‌ای شدن انتخاب جواد نکونام به عنوان دستیار کی‌روش موضع مخالفی را در پیش نگرفت، درست برعکس اتفاق و رویه‌ای که درباره علی کریمی رخ داد و شاید این اتفاق فقط و فقط یک علت دارد و بس. به گزارش شفقنا ورزشی، روز شنبه کارلوس کی‌روش از انتخاب جواد نکونام به عنوان دستیار خود خبر داد. نکونامی که بتازگی از فوتبال در رده باشگاهی نیز همانند فوتبال ملی خداحافظی کرد تا برای همیشه کفش‌هایش را بیاویزد و در اولین تجربه مربیگری‌اش به عنوان دستیار کارلوش کی‌روش در تیم‌ملی فوتبال ایران مشغول به کار شود.
به نظر می‌رسد هیچ‌کس از این اتفاق ناراضی نیست و برعکس زمانی که علی کریمی به عنوان دستیار سرمربی پرتغالی تیم‌ملی انتخاب شد انتقادات مختلفی مطرح نمی‌شود، شاید این اتفاق تنها یک دلیل داشته باشد و بس و آن هم تفاوت جنس علی کریمی باشد. جادوگر فوتبال ایران از جنس مردم بود و محبوب. بارها و بارها مرد بی‌همتای فوتبال ایران ثابت کرده بود که هرگز سلطه‌پذیر نیست و به هیچ‌وجه در قبال جایگاه توصیه‌پذیر نخواهد بود. شاید از همان ابتدا مردم و کارشناسان می‌دانستند که کریمی سلطه‌ناپذیر در مقابل کارلوش کی‌روش جنگجو و لجباز کوتاه نمی‌آید، مردم و کارشناسان دوست نداشتند شاهد افول ستاره محبوب و بی‌همتایشان در عرصه مربیگری باشند، چرا که آنها همواره بهترین‌ها را برای بی‌رقیب‌ترین ستاره فوتبال ایران می‌خواستند.
در نهایت هم همان شد که انتظار می‌رفت، هرچند جدایی کریمی از تیم‌ملی بی‌سر و صدا و در سکوت خبری صورت گرفت اما بعدها و در زمان چالش بین برانکو و کی‌روش مشخص شد که جادوگر رابطه حسنه‌ای با سرمربی تیم‌ملی ندارد. صحبت‌های کریمی نشان می‌داد اتفاق‌هایی را در تیم‌ملی دیده که تنها به دلیل منافع ملی در برابر آنها سکوت کرده، هرچند سرنخ‌هایی در گفت‌وگوهای او که اخیرا منتشر شد قابل‌فهم بود. نکونام اما برخلاف علی کریمی ثابت کرده که رابطه بسیار خوبی با کی‌روش در تیم‌ملی فوتبال ایران دارد. او که چندین سال با حضور مربی پرتغالی به عنوان کاپیتان تیم‌ملی توپ می‌زد این‌بار قرار است در قامت مربی در تیم‌ملی فعالیت کند. هر چند به هیچ وجه ارتباط نکونام با کی‌روش و تیم‌ملی پس از خداحافظی او از عرصه ملی قطع نشده و کاپیتان سابق تیم‌ملی فوتبال ایران با ملی‌پوشان در ارتباط بوده و هست. به نظر می‌رسد بعد از نمازی و کریمی، نکونام اولین دستیاری است که در ادامه کار با کارلوس کی‌روش به مشکلی برنخواهد خورد و می‌تواند در کنار او فعالیت خود را در عرصه مربیگری آغاز کند. امیدواریم هر چه پیش می‌آید این‌بار بر خلاف موارد قبلی برای تیم‌ملی فوتبال ایران خیر باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جلیل

      نکونام نون به نرخ روز میخوره

    • بدون نام

      آخه علی صورت مال مربیگری هستش؟؟؟؟

    • رسول

      کیروش در حد علی ما نبود که جادوگر ما بخواد باهاش کارکنه. این روزا مرد کم پیدا میشه که علی آقا بخواد باهاش کار کنه.

    • بدون نام

      888888888888888888888888888888888888

    • بدون نام

      فقط آقا جوااااااد نکونام. مرد دوست داشتنی و بی حاشیه و البته حرفه ای

    • علی

      سلام کلمنت هایی بذارید که این دو اسطوره فوتبال ایران رو در مقابل هم قرار نده هر کسی خصوصیات اخلاقی خودش رو داره خواهش میکنم بیایم احترام به بازیکنان ملی رو فراموش نکنیم فارغ از هر رنگ و. .......

    • بدون نام

      اخه کی نکونام باکریمی مقایسه میکنه .....

    • محمود سلطانی

      نکونام در حد علی کریمی نیست که مقایسه شوند کنیم. زنده باد جادوگر

    • محمود سلطانی

      کی میاد محبوبترین فوتبالیست ایرانی سال آسیا را با جوادمقایسه کنه این آقا زمانی معروف شد که فوتبالیستهایی مثل کریمی، مهدوی کیا،دایی، باقری،رفتند وبا کوروش باند کثیف راه انداخت

    • محسن

      نکونام راحت با کیروووش کنار میاد ولی داش علی صدتا از اونارو آدم حساب نمیکنه هیچی وباید براش دم تکون بدن.

    • جواد

      اخه علی کریمی با نکونام مقایسه میکنیین؟؟
      یادمون نره که چه بی اخلاقیهای کرد کریمی...
      از کتک زدن داور گرفته تا محرومیت درگیری با مربی مدیرعامل
      علت صعود نکردنمون به جام جهانی 2002 علی کریمی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج