adexo3
۳۶۵۱۶۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دایی: در بهترین زمان ممکن به گل رسیدیم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران تأکید کرد، تیمش در بهترین زمان دروازه تیم پدیده را گشوده است.

خبرگزاری تسنیم: علی دایی پس از پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل پدیده خراسان اظهار داشت: قبل از هر چیز روز خبرنگار را به خبرنگاران عزیز و زحمتکش جامعه تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم همه شما در همه مراحل زندگی خود موفق باشید و در کارتان نیز وجدان داشته باشید. در ادامه لازم می‌دانم درگذشت برادر محمد پنجعلی و مادر پژمان جمشیدی به این دو عزیز تسلیت عرض کنم.

وی یادآور شد: بابت این پیروزی با ارزش به بازیکنان تیمم تبریک و خسته‌نباشید عرض می‌کنم، ما امروز بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در بهترین زمان ممکن به گل رسیدیم. خداراشکر در ادامه به فشارمان روی دروازه حریف ادامه داده و به گل دوم هم رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت خاطرنشان کرد: نیمه دوم را هم خوب شروع کردیم و خوشبختانه به گل سوم نیز رسیدیم. باید بگویم ما امروز در هر دو نیمه از حریف‌مان سرتر بودیم و سه امتیاز حق‌مان بود. امروز بازی خیلی خوبی را انجام دادیم و امیدوارم که در بازی بعد هم همین‌طور ظاهر شویم تا با شرایط خوبی به تعطیلات لیگ برویم. در تعطیلات سعی خواهیم کرد با اردوی ۱۰ روزه‌ای که احتمالاً در سرعین خواهیم داشت شرایط تیم‌مان را از هر نظر بهتر کرده و در شروع دوباره لیگ بتوانیم نتیجه خوبی را در اهواز بگیریم. بازی با پدیده همین حالا برای ما تمام شد و از این پس فقط به بازی بعد فکر می‌کنیم.

دایی در پاسخ به پرسش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم مبنی بر اینکه آیا فکر می‌کند تیمش پس از عملکرد درخشان در دیدار با استقلال و پدیده در ادامه لیگ می‌تواند یک مدعی جدی برای قهرمانی باشد، عنوان کرد: ما دیر شروع کردیم و در بازی قبل هم دیدید که سهه امتیاز باارزش را بی‌جهت از دست دادیم. اگر بتوانیم در بازی آینده سربلند از میدان خارج شویم مطمئن باشید در ادامه فصل خیلی حرف‌ها برای گفتن خواهیم داشت، ما هنوز خیلی مشکلات داریم، تکمیل نیستیم و کارهای زیادی داریم که انجام دهیم. در دو پست بازیکن جذب خواهیم کرد تا از لحاظ بازیکن هم تیم‌مان تکمیل شود، اگر خدا بخواهد سعی می‌کنیم روز به روز بهتر شویم.

وی درباره قضاوت داور مسابقه نیز تأکید کرد: ما چه ببریم، چه نبریم فرقی نمی‌کند و من همیشه دنبال حقیقت هستم. فکر می‌کنم امروز کمک داور‌ها خیلی عالی کار کردند اما داور وسط مثل داوران کنارش نبود. او در چند صحنه اشتباهاتی داشت که البته طبیعی است این اتفاقات را در هر بازی شاهد باشیم. من اگر به داور اعتراض می‌کنم هیچ وقت بی‌احترامی به داوران نکرده و نخواهم کرد. اینکه مربیان بر سر بعضی از صحنه‌ها به مربیان اعتراض می‌کنند، چیز عجیبی نیست. من آرزو می‌کنم همانطور که ما مربیان روز به روز از نظر مطالب فنی باید بهتر شویم، داوران هم در کارشان پیشرفت داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال نفت خاطرنشان کرد: در بازی قبل با سپاهان اشتباهات داوری علیه ما رخ داد اما خوشبختانه در این بازی بچه‌های ما بسیار عالی کار کردند و از لحاظ فنی برتری کامل نسبت به حریف داشتند. همان‌طور که گفتم آرزو می‌کنم دانش داوران‌مان و همچنین مربیان‌مان روز به روز بیشتر شود، ضمن اینکه داوران هم تلاش کنند حق را به حقدار برسانند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج