adexo3
۳۶۶۰۳۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آرامش مدنظر دایی فراهم شود نفت مدعی است

مهاجم نفت تهران گفت: آرامش مدنظر علی دایی در نفت ایجاد شود به راحتی در جمع مدعیان خواهیم بود.

خبرگزاری میزان: محمد قاضی درباره بازی نفت مقابل پدیده و برد پرگلی كه این تیم به دست آورد، اظهار داشت: بازی خیلی بود و باور كنید در دو بازی قبل هم با بدشانسی مقابل استقلال و سپاهان به پیروزی نرسیدیم. از پدیده آنالیز خوبی داشتیم و فشار ما از همان دقایق ابتدایی باعث شد خیلی زود به گل برسیم.

وی افزود: پیاده كردن برنامه اصولی و تاكتیكی كادرفنی در بازی پدیده باعث شد كه بعد از گل اول بتوانیم از اشتباهات پدیده بهره ببریم و گل‌های بعدی را به ثمر برسانیم.

مهاجم نفت تهران در ادامه درباره عملكرد خوب ایمان مبعلی و گلی كه او روی پاس وی به ثمر رساند، گفت: در این بازی روند تیمی ما هجومی بود و ایمان هم به خوبی به عنوان یك بازیكن باهوش و فنی كار كرد. در این بازی موقعیت‌های زیادی برای گل زدن داشتیم و اگر بدشانس نبودیم تعداد گل‌های ما بیشتر هم می‌شد.

وی ادامه داد: من به همراه دیگر مهاجمان نفت تا قبل از بازی با پدیده تمرینات اختصاصی زیادی را زیر نظر علی دایی سپری كردیم. در این بازی به جز گلی كه روی پاس خوب ایمان مبعلی زدم یكی،‌دو موقعیت دیگر داشتم كه یكی از آنها را در آستانه گل شدن رضا ناصحی از روی خط دروازه بیرون كشید.

اینكه آیا فكر می‌كند با توجه به شرایط نفت و فاصله كم گلزنان لیگ در جمع مدعیان برترین گلزنان لیگ قرار بگیرد،‌سوالی بودكه محمد قاضی در پاسخ به آن اظهار داشت:‌ به هرحال هر بازیكنی در هر تیمی هدف اولش موفقیت آن تیم است و من هم در گام نخست به دنبال نتیجه گرفتن نفت تهران هستم. با این حال شرایط خوبی در گلزنی در نفت برای من و دیگر مهاجمان تیم مهیاست و به نظرم می‌توانم با این اوضاع در جمع برترین گلزنان لیگ قرار بگیرم.

مهاجم نفت درباره بازی بعد تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: ما سه گل به پدیده زدیم و استقلال خوزستان ۳ گل از سپاهان خورد. با این شكست سنگینی كه این تیم مدعی كسب عنوان قهرمانی به دست آورد در خانه به دنبال پیروزی هستند. گرمای اهواز و این شرایط كار ما را سخت‌تر خواهد كرد اما شک نكنید اگر شرایط مهیا باشد و تیم در آرامش باشد دست پر از این بازی برنخواهیم گشت.

قاضی بابت تداوم مشكلات نفت و اینكه آیا این آرامش كه مدنظر علی دایی بود در این تیم بالاخره حاكم خواهد شد یا خیر؟ اظهار داشت:‌ نفت تیم خوبی است كه می‌تواند در صورت مناسب بودن اوضاع یكی از مدعیان بالانشین جدول باشد و به قول علی دایی به بالای جدول بچسبد. امیدوارم امكانات مدنظر علی‌آقا كه همان آرامش تیم است از سوی اسپانسرینگ و مالكان باشگاه نفت با توجه به قول و قرارهایی كه داده‌اند به خوبی پیش برود تا با مهیا بودن اوضاع نتایج درخوری كسب كنیم و در جمع مدعیان قرار بگیریم.

مهاجم نفت درباره شكایتش از باشگاه استقلال و اینكه فكر می‌كند با توجه به قوانین فعلی فوتبال مطالبات خود را بالاخره دریافت خواهد كرد، گفت: من سال‌هاست از باشگاه‌های ذوب‌آهن، پرسپولیس و استقلال طلبكارم و به این مبلغ باید طلب ۵۰ درصدی از صبا را هم اضافه كنم. همه حرف از قراردادهای میلیاردی می‌زنند اما یک نفر نمی‌گوید چرا همه چیز یک‌طرفه به نفع باشگاه‌هایی است كه بدهكارند اما به راحتی كار می‌كنند. امیدوارم با حضور آقای تاج شرایطی فراهم شود تا این همه بازیكن كه از باشگاه‌ها طلبكار هستند به پول خود برسند و با تغییر قوانین برای ما بازیكنان اوضاع بهتر شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج