adexo3
۳۶۵۴۸۳
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

شبه جزیره پرسپولیس!

دلیل موفقیت پرسپولیس طی دو سال گذشته نسبت به استقلال اتحاد بود و مراکز کم تصمیم‌گیری که این اواخر در مورد گولج، اوکراینی‌ها، طارمی و رضائیان دیده نمی‌شود و برانکو و باشگاه هماهنگ نیستند.

خبرگزاری مهر: مهمترین دلیل موفقیت و مزیت پرسپولیس نسبت به استقلال طی دو سال اخیر اتحاد بیشتر و کمتر بودن کانون های تصمیم سازی بود. در استقلال که به صورت جزیره ای اداره می شد از نظری جویباری ها گرفته تا مدیر روابط عمومی و مسئول اسپانسر و مدیر عامل و مربی همه، هر کدام تصمیم هایی اتخاذ می کردند که چون در جهت صحیح نبودند، همه با شکست مواجه می شدند اما در پرسپولیس کانون های تصمیم ساز و اختلاف ها کم تر بود و مجمع الجزایری در کار نبود.

علائم و نشانه های اخیر اما این نکته را نشان نمی دهد، در مورد طارمی، اوکراینی‌ها، اردوی اوکراین، در مورد رضائیان و ... علائم اختلاف های زیادی دیده و شنیده می‌شود.

محمود خوردبین طی چند روز گذشته تقریبا در روزهای زوج گفته رضائیان نمی آید و در روزهای فرد خودش را تکذیب کرده و اعلام کرده که رضائیان می آید. بدترین اتفاق در این رابطه چند بار عوض کردن تصمیم ها نیست بلکه عدم موافقت برانکو است با بازگشت رضائیان که دو بار تا کنون گفته برای او جا ندارم.

در مورد گولج استرالیایی و لوبانف و اوکراینی ها هم حرف و حدیث بسیار زیاد بوده و به طور کلی شایعه دلالی و موارد اینچنینی از سال گذشته بیشتر شده است. در واقع به نظر می رسد جنتلمن بودن برانکو موجب شده باشگاه بیش از مقدار حرفه ای آن، نظراتش را به این مربی دیکته کند، در مورد طارمی هم اگر به یاد داشته باشید برانکو اعلام کرده بود که برای او جا ندارد اما فردایش اعلام کرد که جا برای طارمی باز خواهد کرد.

اگرچه هنوز با وجود اخبار و اطلاعاتی که از استقلال به دست می‌رسد این باشگاه مجمع الجزایری است و با برکناری افشارزاده جزیره ها بیشتر فعال شده اند اما پرسپولیس هم انگار در همین مسیر قدم برمی‌دارد تا جایی که ترکاشوند و ماجرای لباس‌ها و موارد بالا نشان از چند تصمیمی شدن این باشگاه دارد که اگر این موضوع ادامه پیدا کند پرسپولیس در بهترین سالی که شانس موفقیت و جام دارد ممکن است زمین بخورد.

آنها حالا شبیه به شبه جزیره شده اند و تا جزیره ای شدن فاصله زیادی ندارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهریار

      داداش چشم نداری پرسپولیس تو صدره مشکل خودته . نظرت هم بدرد خودت میخوره . این نانها خوردن نداره

    • رضا

      لنگ به زمین می خورد مطمین باش چوب خداصداندارد

    • بدون نام

      رضای کیسه کش برو کیستو بکش ودرباره سرورت حرف نزن بعدشم نویسنده گرامی با حسادت نمیتونی جایی برسی قبول کن پرسپولیس الان بهترین تیم ایرانه پس خودتو اذیت نکن

    • رضا

      لنگی بدون نام اول نامت رابنویس لنگی بدان که چه اول وچه اخرلنگ بی افتخار ازسطح فوتبال محومی شود تاکی می خواهند باکمک داوری جلوبروند؟

    • مظلوم

      همیشه حاشیه ها برای پرسپولیس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج