اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۶۶۶۱۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دوئل جذاب سوپرایجنت‌ ها

مدیر برنامه های زیادی در زمینه فوتبال فعالیت می کنند اما بی شک در راس همه آنها دو نام دیده می شود: یک پرتغالی به نام ژرژ مندس و یک ایتالیایی به نام مینو رایولا.

ورزش سه: مندس و رایولا دو مهره مهم و تاثیرگذار در دنیای فوتبال هستند و به خصوص هر زمان که به فصل نقل و انتقالات نزدیک می شویم، اخبار بیشتری از این دو به گوش می رسد. در بازار نقل و انتقالات نیز حرکت های مهم و بزرگ، خاص این دو هستند.

مندس با داشتن کریستیانو رونالدو و رایولا با ستاره ای چون پوگبا، این روزها حرف اول را در زمینه کاری خود می زنند. شاید بد نباشد تیمی متشکل از بازیکنان تحت وکالت مندس را با تیمی 11 نفره از موکلان رایولا مقایسه کنیم.
نشریه سان اقدام به این کار کرده و این دو سوپرایجنت را مقابل یکدیگر قرار داده است. در این مقایسه مشخصا تیم رایولا در میانه زمین قدرتمندتر از تیم مندس است اما در دفاع و دروازه، وضعیت به سود مندس است. هر دو در خط حمله نیز نفرات قدرتمندی دارند.
تیم رایولا به مربیگری مارتین یول
جان لوئیجی دونا روما، دروازه بان 17 ساله و جوان میلان یک گلر کاملا آینده دار است. او فصل گذشته در میان ناباوری، دروازه بان ثابت میلان شد و عملکرد موفقی نیز داشت. باشگاه های زیادی خواهان او هستند ولی میلان قصد از دست دادن دوناروما را ندارد.
در دفاع، شاهد بازیکنانی چون فان در فیل، بارتوژ سالامون و مکسول هستیم. فان در فیل پس از چند فصل ناموفق در پاری سن ژرمن، تابستان امسال به فنرباغچه ترکیه پیوست. او فصل قبل تنها 23 بازی برای PSG انجام داد و هرگز یک بازیکن ثابت نبود.

بارتوژ، دفاع لهستانی کالیاری نتوانست فرصت بازی برای کشورش در یورو ۲۰۱۶ را پیدا کند اما مکسول پس از جدایی از بارسا در سال ۲۰۱۲، توانسته در ۴ سال اخیر، بازیکن ثابت پاری سن ژرمن باشد و فصل گذشته نیز ۴۲ بازی برای این تیم انجام داد.
در خط میانی که نقطه قوت تیم رایولا محسوب می شود، شاهد ستارگانی چون مخیتاریان، پوگبا، هامشیک و ماتوئیدی هستیم.

پوگبا هم اکنون در منچستر حضور دارد تا با یونایتد قراردادی به ارزش 120 میلیون یورو ببندد که رکورد نقل و انتقالات تاریخ فوتبال را خواهد شکست. او سال 2012 به عنوان بازیکن آزاد از یونایتد به یوونتوس رفته بود. رایولا نقش مهمی در این انتقال ایفا کرده است.

مخیتاریان نیز همین تابستان از دورتموند به یونایتد پیوست. ستاره ارمنی، یکی از بهترین بازیکنان سه فصل اخیر دورتموند بود و فصل گذشته در همه رقابت ها ۲۴ گل زد و ۳۲ پاس گل داد. مورینیو یکی از اولیت های خرید خود برای یونایتد را مخیتاریان عنوان کرده بود.

ماتوئیدی نیز در پاری سن ژرمن مهره ای ثابت است و با وجود داشتن پیشنهادات بسیار، قصد جدایی از این تیم را ندارد. رایولا همچنین مدیر برنامه های کاپیتان اسلواک ناپولی، مارک هامشیک است. او با وجود پیشنهادات بسیار، دو روز پیش قراردادش را با این تیم تمدید کرد. ستاره اسلواک، در یورو 2016 عملکرد خوبی داشت و یکی از مهمترین بازیکنان ناپولی به حساب می آید.
درخط حمله نیز زلاتان ایبراهیموویچ، لوکاکو و بالوتلی حضور دارند. زلاتان همین تابستان به عنوان بازیکن آزاد به منچستریونایتد پیوست و شب گذشته گل پیروزی برابر لستر در کامیونیتی شیلد را به ثمر رساند تا یونایتد اولین جام فصل را تصاحب کند.

لوکاکو، ستاره بلژیکی، برای اورتون بازی می کند اما ممکن است چلسی برای بازگرداندن او ۸۰ میلیون یورو هزینه کند.

تنها بالوتلی است که هنوز وضعیت نامشخصی دارد. مهاجم سابق میلان که در عضویت لیورپول قرار دارد، پیشنهاداتی از ترکیه و ایتالیا دارد و از سوی کلوپ در لیست فروش قرار گرفته است.
تیم مندس با مربیگری ژوزه مورینیو
داوید دخیا درون دروازه تیم مندس قرار دارد. دروازه بان اول تیم ملی اسپانیا، چند سالی است که وظیفه حراست از دروازه شیاطین سرخ را بر عهده دارد و دو فصل نیز برترین بازیکن تیمش از نگاه هواداران انتخاب شد. او سال گذشته تا آستانه پیوستن به رئال رفت اما در نهایت در یونایتد ماندگار شد و قراردادش را نیز تمدید کرد.
در خط دفاع، چهره های شاخصی چون فابینیو، تیاگو سیلوا، په په و کوئنترائو حضور دارند. فابینیو سابقه بازی در رئال را دارد ولی چند سالی است برای موناکو بازی می کند. او هر سال مشتریان زیادی دارد ولی هنوز در عضویت تیم فرانسوی قرار دارد.

تیاگو سیلوا، چهارمین سال حضورش در پاری سن ژرمن را پشت سر می گذارد. مدافعی ارزشمند که از میلان به PSG پیوست و پاریسی ها به هیچ قیمتی او را از دست نخواهند داد.

په په، دیگر مدافع تیم مندس، از سال 2007 برای رئال بازی می کند و به تمام افتخارات در سطح باشگاهی با این تیم دست یافته است. او ماه گذشته با تیم ملی پرتغال نیز قهرمان یورو 2016 شد. په په تا ژوئن 2017 با رئال قرارداد دارد که احتمالا آن را تمدید خواهد کرد.

کوئنترائو نیز برای رئال بازی می کند اما سال گذشته به موناکو قرض داده شد. مدافع چپ پرتغالی همواره با مشکل مصدومیت روبرو بوده و امیدوار است امسال در رئال بتواند به دور از بدشانسی، سال موفقی را پشت سر بگذارد.
در خط میانی، به چهره هایی چون دی ماریا، آندره گومس و خامس رودریگس برخورد می کنیم.
دی ماریا سال ۲۰۱۴ با رقم ۷۵ میلیون یورو از رئال به یونایتد پیوست اما زیر نظر فان خال، فصل موفقی را پشت سر نگذاشت. ستاره آرژانتینی سال گذشته با رقم ۶۰ میلیون یورو به پاری سن ژرمن پیوست.

آندره گومس نیز همین تابستان با قراردادی به ارزش 35 میلیون یورو از والنسیا به بارسلونا پیوست در حالیکه رئال نیز خواهان او بود.

دیگر هافبک تیم مندس نیز خامس است که تابستان ۲۰۱۴ با رقم ۸۰ میلیون یورو از موناکو به رئال پیوست. حرف و حدیث های زیادی در مورد ماندن یا جدایی خامس از رئال مطرح شده و هنوز مشخص نیست او فصل بعد نیز بازیکن رئال خواهد بود یا خیر.
و اما خط حمله، ژرژ مندس در فاز تهاجمی مهاجمی بزرگ مثل رونالدو را در اختیار دارد و همچنین نانی و دیگو کاستا.

در توصیف رونالدو می توان ساعت ها سخن گفت. او تابستان 2009 با رقم 94 میلیون یورو از یونایتد به رئال پیوست و تبدیل به برترین بازیکن تاریخ رئال مادرید شده است. برنده سه توپ طلا، پس از قهرمانی با رئال در لیگ قهرمانان و پرتغال در یورو 2016، احتمالا توپ طلای چهارمش را نیز ژانویه 2017 کسب خواهد کرد.

نانی، ستاره پرتغالی سابق یونایتد و اسپورتینگ لیسبون نیز به تازگی از فنرباغچه به والنسیا منتقل شده و در انتظار فصلی خوب و موفق است.

دیگو کاستا نیز که دو سال پیش با رقم 40 میلیون یورو از اتلتیکو به چلسی پیوست، پیشنهاداتی از ناپولی و اینتر دارد و پیش بینی می شود که در صورت پیوستن لوکاکو به چلسی، او از این تیم جدا شود.
به نظر شما کدام تیم قدرتمند تر است؟
تیم رایولا: دوناروما، مکسول، بارتوژ، فن در ویل، مخیتاریان، پوگبا، ماتوئیدی، هامشیک، زلاتان، بالوتلی و لوکاکو
تیم مندس: دخیا، کوئنترائو، تیاگو سیلوا، په په، فابینیو، دی ماریا، خامس، آندره گومس، رونالدو، نانی و دیگو کاستا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج