adexo3
۳۶۸۵۷۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ترابی: اصلا معلوم نیست فیکس باشم

هافبک سایپا بار دیگر هم در لیست کی‌روش حضور دارد.

ورزش سه: مهدی ترابی درباره حضورش در لیست تیم‌ملی گفت: از اینکه بار دیگر در لیست تیم‌ملی حضور دارم خوشحالم، در کل فصل در اکثر بازی‌ها تمام تلاشم را برای تیمم به کار می‌بنددم و سعی می‌کنم که نتایج خوبی به همراه سایپا کسب کنم. از اینکه بار دیگر آقای کی‌روش من را به اردو دعوت کردند تشکر می‌کنم و سعی می‌کنم که در اردو به نحوی کار کنم که جوابگوی اعتماد ایشان باشم. الان برای گفتن فیکس بودن در ترکیب اصلی آقای کی‌روش زود است، باید به اردو برویم و پس از تمرین کردن در اردو و انجام بازی‌های دوستانه دید که در دو بازی مقابل قطر و چین هستیم یا نه. اگر بودم که خب برای برد تیم‌ملی تمام تلاشم را به کار خواهم بست و اگر نه که برای سایر بازیکنان آرزوی موفقیت می‌کنم.

او درباره پاس گلی که به علی قلی‌زاده داد هم گفت: من با علی در تیم جوانان و پایه‌های سایپا هم تیمی بودم و خیلی خوب او را در زمین می‌بینم. زمانی که توپ زیر پایم قرار گرفت و صدایم کرد توانستم خوب ببینمش و او هم توانست آن توپ را به گل تبدیل کند.

وی درباره بازی‌شان مقابل پدیده گفت: بعد از به ثمر رساندن گل ا ول تیم خیلی سرحال نبود، می‌توانستیم نتیجه را به سود خودمان کنیم اما خب نشد. ان‎شاءالله در تعطیلات لیگ تیم ما تمرینات خوبی برگزار خواهد کرد که در هفته پنجم عملکرد خوبی را از سایپا خواهید دید.

ترابی در پایان افزود: اینکه در خانه خوب هستیم یا در بیرون خیلی فرقی نمی‌کند ما تمام تلاشمان را برای کسب نتیجه خوب بکار می‌بریم. سایپا تماشاگران آنچنانی ندارد و این روی روند بازی‌های داخل و خارج از خانه تاثیر ندارد. تمام فکرمان کسب نتیجه و رسیدن به موفقیت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج