adexo3
۳۶۸۶۰۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ایران - اسپال ایتالیا؛ جمعه ۲۹ مرداد

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در اردوی ایتالیا جمعه ۲۹ مرداد به مصاف حریفی از لیگ دسته دوم کالچو خواهد رفت.

خبرگزاری فارس: تیم ملی فوتبال ایران که برای رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در منطقه آسیا آماده می‌کند بامداد فردا به منظور برپایی اردویی تدارکاتی راهی فلورانس ایتالیا می‌شود.

بر همین اساس تیم ملی شنبه ساعت 06:30 از طریق فرودگاه فیومیچینو شهر رم ایتالیا وارد این کشور خواهد شد و سپس شاگردان کی‌روش که در غیاب سرمربی پرتغالی خود راهی این سفر می‌شوند در منطقه کاورچینوی فلورانس ایتالیا اردوی تدارکاتی خود را برگزار خواهند کرد.

تیم ملی ایران قرار است ۲ بازی دوستانه را در این اردو برگزار کند که نخستین دیدار این تیم از ساعت ۱۸ به وقت محلی روز جمعه ۲۹ مرداد مقابل تیم تازه صعود کرده به لیگ سری B کالچو یعنی اسپال برگزار می‌شود. این دیدار در استادیوم مورگنی در شهر فورلی برگزار می‌شود.

همچنین ملی‌پوشان فوتبال ایران در تاریخ سه‌شنبه دوم شهریور نیز در دیدار تدارکاتی دیگر به مصاف منتخب امید سری B ایتالیا که از 14 باشگاه سری B تشکیل شده است، می‌روند که طبق اعلام رسانه‌های ایتالیایی این بازی پشت درهای بسته برگزار می‌شود. سرمربیگری این تیم به عهده ماسیمو پیسدا بوده و این تیم زیر نظر اتحادیه سری B اداره می‌شود.

تیم ملی ایران در تاریخ ۴ شهریور به کار خود در ایتالیا پایان داده و ادامه تمرینات این تیم برای آماده‌سازی دیدار با قطر و چین از هفته‌های اول و دوم مقدماتی جام جهانی از روز ۶ شهریور در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، قرار است کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران به صورت مستقیم از پرتغال راهی ایتالیا شده و به اردوی ملی‌پوشان اضافه شود.

همچنین شب گذشته نیز کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران ۲۵ بازیکن را به اردوی این تیم جهت حضور در اردوی ایتالیا فراخواند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج