اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۶۸۶۷۴
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

طاهری: ۳۰۴۰ تبلیغ کنید، برق را قطع می‌کنیم!

پرسپولیس توانست برنده دعوایش با سازمان لیگ در مورد تبلیغات دور زمین باشد.

آی اسپورت: پرسپولیس توانست برنده دعوایش با سازمان لیگ در مورد تبلیغات دور زمین باشد. علی‌اکبر طاهری که در چند روز گذشته با نمایندگان سازمان لیگ بر سر این که آیا سامانه ۳۰۹۰ باید در بازی این تیم تبلیغ شود یا سامانه ۳۰۴۰ درگیری داشت و در نهایت این باشگاه پرسپولیس بود که پیروز شد. ۳۰۴۰اسپاسر سازمان لیگ است و ۳۰۹۰ اسپانسر باشگاه پرسپولیس و در نهایت در بازی دیروز شاهد تبلیغات ۳۰۹۰ در دور زمین بودیم.

البته این اتفاق بعد از مکالمه بسیار طولانی طاهری با مسئول سازمان لیگ عملی شد. طاهری در این مکالمه گفت:« در مورد تعاملی که شما خواستارش هستید هیچ بحثی ندارم و کاملا با شما موافق هستم اما تحت هیچ شرایطی از حق باشگاه پرسپولیس نخواهیم گذشت. من با آقای تاج هم صحبت کردم و به ایشان گفتم سازمان لیگ در بحث تبلیغات خود مختار است و هیچ ممانعتی برای اجرای این تبلیغات وجود ندارد اما چنانچه تبلیغات سامانه هواداری سازمان لیگ در تبلیغات بالا برود باشگاه پرسپولیس به عنوان میزبان مسابقه به سرعت تابلوهای تبلیغاتی را قطع خواهد کرد و اجازه تبلیغات به سازمان لیگ را نخواهد داد.

طاهری در ادامه گفت : بارها با مسوولان سازمان لیگ صحبت کردیم و گفتیم سامانه هواداری لیگ برتر معنی ندارد چون این لیگ برتر دارای شخصیت حقوقی نیست و این تیمها هستند که شخصیت حقوقی دارند. گفته ایم سازمان لیگ اگر می خواهد سامانه اش را تبلیغ کند باید بگوید سامانه هواداری تیمهای تحت قرارداد. در هفته های گذشته این موضوع را بارها با آقای تاج درمیان گذاشتیم و ایشان هم قول دادند که همه چیز درست شود اما این اتفاق نیفتاد.
لذا اگر در بازی مقابل صبا بخواهند دوباره به باشگاه پرسپولیس توهین کنند به شدت جلوی این کار را خواهیم گرفت.متاسفانه در بازی اول در تختی کار خودشان را کردند و وقتی اعتراض کردیم گفتند تبلیغات را جمع می کنیم اما این کار را نکردند. در بازی با استقلال وصنعت نفت آبادان تکرار شد. وقتی با تاج و عابدینی تماس گرفتیم هیچکدام جواب ندادند و زمانی تاج تماس گرفت که کار از کار گذشته بود و به او گفتیم اگر این بار تبلیغات سامانه لیگ برتر صورت بگیرد برق تابلوهای تبلیغاتی را قطع خواهیم کرد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      دمت گرم

    • رضا

      آفرین به طاهری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج