adexo3
۳۷۳۴۰۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گیگز: پوگبا می‌تواند جرارد یونایتد باشد

رایان گیگز، اسطوره باشگاه منچستریونایتد به تمجید از پل پوگبا، گران ترین بازیکن فوتبال پرداخت و او را با روی کین، برایان رابسون و استیون جرارد مقایسه کرد.

ورزش سه: پوگبا اولین بازی خود برای یونایتد را شب گذشته مقابل ساوتهمپتون انجام داد و تیمش موفق شد ۲-۰ در این دیدار به پیروزی برسد. او که سال ۲۰۱۲ از یونایتد جدا شده بود، پس از ۴ فصل موفق به الدترافورد بازگشت و می‌توانست بازگشتش را با یک گل جشن بگیرد ولی با بدشانسی موقعیت خوب او از دست رفت. پس از بازی، گیگز به تمجید از ستاره فرانسوی پرداخت و او را با بزرگان لیگ برتر مقایسه کرد.

او گفت:" پوگبا استعداد بزرگی است. وقتی فیزیک متناسب او را می‌بینید متوجه می‌شوید که لیگ برتر نمی‌تواند برای او مشکلی باشد. خیلی جالب بود که تیری هانری از او درباره کیفیت‌هایش سوال کرد و او هنوز این کیفیت ها را نمی‌شناخت. شاید این فکر در ذهن ما باشد که دو هافبک در خط میانی تیم قرار دهیم و اجازه دهیم آنها همه کار انجام دهند و فکر می‌کنم او می‌تواند اینطور باشد. فکر می‌کنم

او می‌تواند روی کین، برایان رابسون یا استیون جرارد باشد، کسی که هر کاری در زمین انجام می‌دهد. هم می‌توانیم به او در خط میانی تکیه کنیم و هم در خط حمله ولی چرا یک هافبک نتواند همه کار انجام دهد؟ این وظیفه ی آنهاست."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج