adexo3
۳۷۳۵۷۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تمجید رانیری از واردی به دلیل رد پیشنهاد آرسنال

پس از رد پیشنهاد باشگاه آرسنال توسط جیمی واردی در ژوئن گذشته، کلودیو رانیری مربی لستر سیتی می گوید که جیمی واردی مهاجم ۲۹ ساله این تیم نیاز به هیچ توجیهی نداشته و نباید چیزی را به کسی ثبات نماید.

وبسایت نود: مهاجم ۲۹ ساله لستر سیتی در ماه ژوئن گذشته، پیشنهاد آرسنال را رد کرد تا یک قرارداد جدید را با روباه ها (لقب باشگاه لستر سیتی) به امضاء برساند. آرسنال به دنبال استفاده از بند آزادسازی جیمی واردی از لستر به ازای مبلغ ۲۲ میلیون پوند بود. آرسن ونگر مربی آرسنال به علت عدم فعالیت باشگاه در بازار نقل و انتقالات تابستانی، طی دو هفته اخیر به شدت تحت فشار انتقادات قرار گرفته است. مربی فرانسوی آرسنال می گوید که واردی هیچ دلیلی برای تصمیم خود مبنی بر رد پیشنهاد توپچی ها ارائه نکرد. کلودیو رانیری مربی ایتالیایی لستر سیتی درباره تقابل واردی با آرسنال می گوید:

او نیازی ندارد که تصمیم خود را برای کسی توجیه کند. ما فقط باید اثبات کنیم که قوی تر هستیم و می خواهیم به پیروزی برسیم. جیمی (واردی) دوست داشت که اینجا بماند و با تمدید قراردادش از هواداران، هم تیمی ها و رئیس باشگاه قدردانی کند. این تصمیم به شخصیت بازیکن و خانواده اش نیز بستگی دارد. او یک مرد جنگنجو است.

گفتنی است که آرسنال در فصل گذشته، دو بار مقابل لستر سیتی به پیروزی دست یافت اما جیمی واردی در این دو بازی، ۳ بار دروازه توپچی ها را گشود. این دو تیم در هفته دوم مسابقات لیگ برتر انگلیس در فصل جدید به مصاف یکدیگر می روند. رانیری مربی لستر درباره شرایط جدید تیم خود می گوید:

ما قهرمان هستیم اما توسط تیم های بزرگ، دست کم گرفته می شویم زیرا در حال ساخت یک تیم جدید هستیم. منچستر سیتی، چه مدت؟ منچستر یونایتد، چه مدت؟ تاتنهام، لیورپول و بقیه! ما همیشه از سوی آنها دست کم گرفته می شویم و این یک امر طبیعی است. اکنون، آن داستان به پایان رسیده و داستانی جدید آغاز شده است. ما در اولین بازی باختیم ولی باید برای دستیابی به چیزهای خوب، بجنگیم و من بسیار مثبت اندیش هستم.

لستر سیتی در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر با نتیجه ۲-۱ مقابل تیم تازه صعود کرده هال سیتی شکست خورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج