۳۷۵۴۸۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کروس به باشگاه صدتایی های رئال پیوست

هافبک رئال مادرید صدمین بازی اش را برای تیمش انجام داد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، تونی کروس یک شنبه شب در ورزشگاه آنوئتا صدمین بازی اش را برای رئال مادرید انجام داد. از زمانی که با این تیم قراداد امضا کرد، (۱۷ جولای ۲۰۱۴) هافبک آلمانی ۶۹ بازی در لالیگا ۲۴ بازی در لیگ قهرمانان اروپا دو بازی در جام جهانی باشگاه ها دو بازی در کوپا دل ری یک بازی در سوپرجام اروپا و سوپرجام اسپانیا را به ثبت رسانده است.

در این ۱۰۰ بازی کروس توانست یک لیگ قهرمان دو سوپرجام اروپا و یک جام جهانی باشگاه را فتح کند. بازیکن آلمانی صدمین بازی اش را در توئیتر خود جشن گرفت و نوشت: ۱۰۰ بازی در بزرگترین تیم جهان. از لطف و محبتی که به من شده است سپاسگزارم.

مادرید ۷۱ درصد بازی هایش را در حضور هافبک آلمانی خود با پیروزی پشت‌سر گذاشت. از زمانی که اولین بازی اش را در سوپرجام اروپا برابر سویا در کاردیف انجام داد توانست با همراهی لوکا موردیچ ریتم و نظمی به میانه میدان مادرید بدهد.

علاوه بر این کروس بازیکن باهوشی است او می تواند بازی حریف را بخواند که این یک برتری است. کروس در دو فصل حضورش در مادرید بیشتر به عنوان هافبک میانی بازی کرده است. بازیکن آلمانی به مادرید آمد تا جایگزین ژاوی آلونسو شود اما تنها دو بازی سوپرجام را در کنارش انجام داد و پس از چند روز آلونسو با بایرن مونیخ قرارداد امضا کرد. خروج هافبک اسپانیایی باعث شد کارلو آنچلوتی مرکز زمین را به بازیکنان تهاجمی بسپرد. با حضور بازیکنانی همچون خامس رودریگس ایسکو مودریچ و کروس مادرید توانست رکورد پیروزی ها را بشکند.

به همین خاطر مادرید از کاسیمرو بهره برد تا به عنوان هافبک دفاعی در زمین بازی کند. این کار موجب شد کروس و موردیچ به میانه میدان بروند و بتوانند بیشتر در زمین حریف کار کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج