اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۷۵۵۱۵
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

زمانی: هرگز نگفته‌ام منصوریان را عوض می‌کنم

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: من هرگز نگفتم اگر دربی را ببازیم، منصوریان را تغییر می‌دهیم و به نظرم برخی‌ها دوست دارند استقلال را به حاشیه ببرند.

خبرگزاری فارس: حسن زمانی عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه وی مدعی شده بود اگر استقلال دربی را ببازد، هیأت مدیره به فکر جانشینی منصوریان خواهد افتاد و این موضوع با واکنش سیدرضا افتخاری در تمرین استقلال روبرو شد، گفت: تعجب می‌کنم چنین اظهارنظری از من نقل شده و من هرگز چنین صحبتی نکرده‌ام.

وی افزود: منِ حسن زمانی که خودم شرایط استقلال را می‌دانم و حامی علیرضا منصوریان هستم، چطور می‌توانم در چنین شرایط حساسی چنین حرفی بزنم. متأسفانه برخی از رسانه‌ها کارهایی انجام می‌دهند که در شأن کار اطلاع‌رسانی نیست. من فرد رکی هستم و اگر بخواهم حرفی بزنم، پای آن می‌ایستم، اما اصلاً نگفته‌ام بعد از باخت احتمالی استقلال در دربی، منصوریان را تغییر می‌دهیم.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال تأکید کرد: متأسفانه برخی‌ها دوست دارند استقلال را به حاشیه ببرند و همین موضوعات باعث می‌شود که سعی کنم دیگر در مورد باشگاه اظهارنظری انجام ندهم. منصوریان مربی جوان و آینده استقلال است و خود من از حامیان او هستم، هیأت مدیره استقلال هم بدون شک حامی منصوریان است و همین سیاست را دنبال خواهد کرد. شما مطمئن باشید اگر غیر از این مورد در رسانه‌ها چیزی شنیدید، آن را باور نکنید مگر اینکه کسی اظهارنظر رسمی داشته باشد. وقتی من متوجه شدم که چنین نقل‌قولی از من به چاپ رسیده، خیلی ناراحت شدم و از طریق رسانه شما این موضوع را تکذیب می‌کنم و این اطمینان را به هواداران استقلال می‌دهم که به‌شخصه به همراه تمامی اعضای هیأت مدیره از منصوریان حمایت می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فریبا

      زمانی کیسه کش دگه معلومه باخت عوض میشه

    • جهانگیر

      حق با ایشون ه چون پروسه ی تعویض بعد از نخواستن هوادارا و اینکه حیاکن رهاکن سر بدن کلید میخوره، مطمئنن اگه تا آخر فصل هوادارا از منصوریان دفاع کنند منصوریان عوض نمیشه حتی اگه تیم به دسته ی پایین تر بره و هوادارا حمایت کنند تعویض مربی صورت نمی گیره که امیدوارم این طور بشه.

    • مصطفی زاهدان

      دس از سر استقلال بردارید.همین که اینقد مصاحبه میکنید ارامش تیمو میگیرید.فقط میخوان تیتر خبرا باشن.ما مالک باشگاه بارسا و منچستر و.... به زور میشناسیم از بس که نیومدن اینقد مصاحبه کنن.بس کنید استقلال ارامش ارامش ترامش میخواد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج