۳۷۶۲۹۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ترافیک در خط حمله آبی پوشان

خط حمله استقلال با جذب حق دوست با ترافیک زیاد روبرو شد و منصوریان با جذب این بازیکن زنگ خطر را برای مهاجم ناراضی اش به صدا درآورد.

شفقنا ورزشی: استقلال در فصل جابجایی تابستانی به کلی خط حمله خود را تغییر داد. سرمربی آبی پوشان پایتخت با ماندن آرش برهانی مخالفت کرد و از طرف دیگر هم نتوانست سجاد شهباززاده را متقاعد به ماندن کند تا این دو مهاجم را در اختیار نداشته باشد.

منصوریان در تابستان کاوه رضایی را به عنوان مهاجم نوک جذب کرد تا در کنار جابر انصاری خط حمله تیمش را تشکیل دهد. علیرضا قربانی و آرش افشین دو مهاجم دیگری بودند که منصوریان درخواست جذب آنها را داد تا نیمکت قوی هم داشته باشد اما افشین برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی به استقلال آمده بود و به همین خاطر هم نیمکت نشینی را تحمل نکرد و خیلی سریع اعتراض خود را نشان داد تا منصوریان هم که تاب بی نظمی را ندارد برای دیدار برابر پیکان این مهاجم خود را حتی در فهرست ۱۸ نفره هم قرار ندهد.

با وجود آنکه آبی پوشان این روزها به یک مدافع نیاز داشتند اما منصوریان بازهم مهاجم جذب کرد تا از یک طرف تیم خود را هجومی تر کند و از طرف دیگر زنگ خطر را برای مهاجم ناراضی تیمش به صدا درآورد. مجتبی حق دوست بازیکنی است که سرمربی آبی پوشان او را به تازگی جذب گرد.

حق دوست شاگرد خود منصوریان بوده است و سابقه گل زدن به پرسپولیس را هم دارد. او می تواند خرید خوبی برای آبی پوشان پایتخت باشد و انگیزه مهاجمان را برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بالا برد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج