adexo3
۳۷۶۳۰۲
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

دربی واقعی از نظر منصوریان و برانکو

هدایت دو تیم بزرگ پایتخت را دو مربی متفاوت برعهده گرفته اند؛ یکی باتجربه و دیگر پر انگیزه و با انرژی. هر دو مربی به سه امتیاز دربی چشم دوخته اند اما با نگاه و رویکرد متفاوت.

شفقنا ورزشی: پرسپولیس و استقلال فصل جاری را بسیار متفاوت شروع کرده اند. استقلال که خریدهای خوبی در فصل جابجایی تابستانی داشته و در نیمکت خود هم تغییر به وجود آورد کابوس وار نتیجه گرفت تا جایکه بعد از گذشت چهار هفته هنوز رنگ پیروزی را نچشیده است و از چهار بازی که به میدان رفته تنها دو امتیاز به دست آورده است و از یک رده با قعر جدول رده بندی فاصله دارد.

اما پرسپولیس بر خلاف فصل قبل شروعی طوفانی با برانکو ایوانکوویچ داشته است. سرخ پوشان پایتخت از چهار بازی خود ۳ پیروزی و یک تساوی داشته اند و با ۱۰ امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارند.

هدایت دو تیم بزرگ پایتخت را دو مربی متفاوت برعهده گرفته اند؛ یکی برانکو برتجربه که میادین زیادی تجربه کرده و دیگری علیرضا منصوریان که در آغاز راه قرار دارد و فشار زیادی را با آبی پوشان پایتخت تحمل می کند.

تفاوت جالبی که این دو مربی با هم دارند این است که یکی نتیجه گرفتن در دربی را هدف اصلی خود قرار داده است و دیگری ابن الوقت است و هر دیدار برای او حکم یک دربی را دارد.

برانکو ایوانکوویچ به خوبی می داند که پیروز شدن در دربی پایتخت تا چه اندازه هواداران را خوشحال می کند. او به خوبی می داند که هواداران پیروزی در دربی را به هر بازی دیگر ترجیح می دهند همچنانکه به خوبی هم درک کرده است که پیروزی ۴ بر دو فصل قبل تا چه اندازه او را محبوب کرده است با این حال به ندرت پیش می آید که درباره بازی برابر استقلال سخن به میان آورد.

هر دیداری برای برانکو حکم یک دربی و فینال را دارد و او در جدیدترین اظهار نظر خود با وجود آنکه به بازی برابر استقلال زمان زیادی باقی نمانده است با این حال تاکید کرد که بازی برابر تراکتور سازی برای پرسپولیس دربی واقعی به شمار می آید و این در نوع خود جالب است. او با این اظهار نظر می خواهد نهایت تمرکز بازیکنان را روی دیدار حساس برابر تراکتور سازی گذارد تا بازیکنان با روحیه و انگیزه بالایی در این دیدار به میدان روند.

اما منصوریان از همان ابتدا شروع به کری خوانی برای سرخ پوشان کرده است و شکست فصل قبل شاگردان برانکو در آزادی را به یاد هواداران می اندازد که باعث شد تا پرسپولیس از رسیدن به جام قهرمانی باز ماند.

دیدار برابر پرسپولیس برای منصوریان بسیار حیاتی است. او به خوبی می داند که با پیروز شدن در دربی محبوبیتش دو چندان می شود و می تواند در استقلال با خیال راحت به کار خود ادامه دهد و به همین خاطر است که هر از چندگاهی درباره دربی و پرسپولیس سخن به میان می آورد اما باید این نکته را بداند که تیمی جام قهرمانی را بالای سر می برد که در مجموع خوب نتیجه گرفته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامدی

      قضیه منصوریان مانند طبل تو خالی است. چون از نظر فنی بار آنچنانی ندارد هر از چند گاهی رجزی می خواند.

    • شاهین

      مثل بچه ها که زورشو به بزگترازخودش نمیرسه هی دادوبیداد الکی میکنه

    • بدون نام

      اقای منصوریان شخصیت بزرگی دارن ولی نمیدانم چرااین چنین حرفهای بی منطق رومیزنن اقای منصوریان درسته اون فصل بانفت پرسپولیس روشکست دادین ولی فعلابااستقلال2امتیازگرفتی شمااشتباهتان اینه که کل بازیهای فصل روگذاشتین کنارچسپیدین به دربی بروپی کارت

    • حسین

      منصوریان خواهشن این همه نگو من پارسال پرسپولیس رو با نفت شکست دادم که دستش از قهرمانی کوتاه بشه فعلا که تیمت استقلاله قهرمان با دو امتیاز ته جدوله فعلا برو تیمتو بیار بالا ما پرسپولیسیا غصه داریم که تیمه محبوبتون بره لیگه دسته یک اون وقت دربی رو با کی بازی کنیم

    • استقلالي

      امسال دربي استقلال ميبره حالا ببينيد منصوريان ميدونه چيكار داره ميكنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج