۳۷۹۵۸۴
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

خریدهای منصوریان افت کردند یا نه؟

منصوریان بعد از شروع عجیب و شکننده استقلال در مصاحبه‌های خود مدعی شد افت ستاره‌های تازه جذب شده تاثیر زیادی در این موضوع دارد.

وطن امروز: منصوریان بعد از شروع عجیب و شکننده استقلال در مصاحبه‌های خود مدعی شد افت ستاره‌های تازه جذب شده تاثیر زیادی در این موضوع دارد. سرمربی استقلال در صورتی می‌گوید ستاره‌های جدیدش افت کرده‌اند که بازی آنها در فصل قبل حرف دیگری را بیان می‌کند. بازی با پیکان که با تساوی یک- یک به پایان رسید، منصوریان با خشم وارد رختکن شد و شروع به انتقاد تند از بعضی بازیکنانش کرد.
او نوک پیکان را متوجه بختیار رحمانی، وریا غفوری و کاوه رضایی کرد. به اعتقاد منصوریان این بازیکنان هنوز نتوانستند با جو استقلال اخت بگیرند و یکی از دلایل ناکامی این تیم عملکرد ضعیف آنهاست. سرمربی استقلال در مصاحبه‌هایش به صورت تلویحی هم به این موضوع اشاره کرد و گرفتن مجتبی حقدوست که هم‌پست رحمانی به حساب می‌آید هم پیرو همین نارضایتی است. اما آیا واقعا گفته‌های منصوریان صحیح است؟ او احتمالا بازی‌های چند فصل قبل این بازیکنان را به ذهن سپرده و خبر ندارد اینها هر کدام فصل قبل از بازیکنان افت کرده تیم‌شان به حساب می‌آمدند.
بختیار رحمانی بعد از عمل رباط صلیبی دیگر هرگز بازی‌های درخشانش را در فولاد تکرار نکرد. او فصل قبل در تراکتورسازی از بدترین بازیکنان بود و حتی در مقطعی از نیم‌فصل، امیر قلعه‌نویی دستور حضور او را در پادگان صادر کرد. رحمانی اگرچه در بازی‌های پایان فصل کمی بهتر شد اما نگاهی به عملکردش نشان می‌دهد او تقریبا امروز همان نمایشی را ارائه می‌دهد که فصل قبل در چنین روزهایی در تراکتورسازی به نمایش می‌گذاشت. از این رو بود که قلعه‌نویی هیچ اصراری برای ماندن بختیار نکرد و به نوعی راه او را برای خروج از تراکتور باز گذاشت. فصل قبل همه بار تراکتورسازی در میانه میدان روی دوش سروش رفیعی بود و از این رو هواداران تراکتور حتی علیه بختیار رحمانی شعار هم دادند. بازیکن دیگر کاوه رضایی است که در۳۰ بازی تنها ۶ گل به ثمر رساند.
یحیی گل‌محمدی فصل قبل به رضایی اعتماد کرد اما کاوه تقریبا ماهی یکی، دو گل بیشتر نمی‌زد و به‌رغم اسم بزرگش، ذوب‌آهن هیچ تمایلی برای تمدید قراردادش نداشت. کاوه هم فعلا روی همان مدار است و فعلا در ۴ مسابقه تنها یک گل زده است؛ آماری شبیه به عملکرد فصل قبلش. وریا غفوری یکی از بازیکنان افت کرده سپاهان بود که در مقطعی از فصل حتی نیمکت‌نشین هم شد، او به دفعات مصدوم شد و تنها شانس خوبش اعتماد کی‌روش به اوست. این خوش‌شانسی همچنان ادامه دارد و با وجود این نمایش‌های ضعیف به تیم‌ملی فوتبال دعوت شده است. شاید بهتر بود منصوریان سراغ جذب ستاره‌های تاثیرگذار لیگ پانزدهم می‌رفت نه بازیکنانی که ققط نام بزرگی در لیگ قبل داشتند و از قضا همگی از ضعیف‌ترین بازیکنان تیم خود بودند. البته او امید دارد که این بازیکنان به روزهای اوج خود بازگردند؛ فعلا که در ۴ هفته سپری شده، چیزی غیر از این رخ داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازیکن افت کرده
      مربی هم با دهان بینی رفته خرید کرده
      دانش تعویض و تغییر تکنیک و تاکتیک تیم را هم ندارد

    • بدون نام

      اره متاسفانه درست هست تمام این گفته ها و انتظارات زیاد هس از این بازیکنا

    • حمزه

      منصوریان استقلال رو به خواری میکشونه..مطمئن باشید..

    • بدون نام

      تازه ميخواست پوست پرسپوليس روهم بکنه

    • پیر مرد پرسپولیسی

      داداش چرا توسر مال میزنی ،شما بلد نیستی ازشون بازی بگیری ،چرا تقصیر رو گردن این واون میندازی ؟ .این از خریدات واونم از فروشات ،نشون میده اصلا معامله گر خوبی نیستی . یا حق ً

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج