۳۸۰۱۹۲
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

ترکیب احتمالی ایران مقابل قطر

تحلیلی بر ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل قطر.

طرفداری: تیم های ملی ایران و قطر در اولین دیدار خود در مرحله انتخابی جام جهانی به مصاف هم می روند.

به دلیل این بازی ترکیب احتمالی ایران در بازی فردا را تحلیل می کنیم.

دروازه بان

علیرضا حقیقی، علیرضا بیرانوند و محمدرضا اخباری 3 دروازه بان ایران می باشند. مربی دروازه بان های تیم ملی چندی پیش اعلام کرد آماده ترین دروازه بان های 5 سال اخیر ایران در اختیار داریم که نشان از آمادگی این 3 دروازه بان می باشد. حقیقی در 2 سال اخیر دروازه بان اصلی ایران بوده و سابقه حضور در جام جهانی و جام ملت های آسیا را دارد اما در چند وقت اخیر او وضعیت خوبی نداشته است. وی در تیم باشگاهی خود عملکرد مناسبی نداشته و به تازگی هم از این تیم جدا شد. اما برخلاف او علیرضا بیرانوند با پشت سر گذاشتن یک فصل پرحاشیه اکنون وضعیت بسیار خوبی درون دروازه پرسپولیس دارد. وی در 4 بازی لیگ توانست 3 بازی کلین شیت کند و فقط یک گل دریافت کند، یک گلی که بیرانوند به هیچ وجه مقصر نبود و با اشتباه مهلک مدافع پرسپولیس بازیکن فولاد با او تک به تک شد. بیرانوند از هر لحاظ آماده تر است و احتمال قرار گرفتن او درون دروازه کمی بیشتر است. محمدرضا اخباری دروازه بان جوان و خوش آتیه تراکتورسازی می توان مطمئن بود که شانسی برای حضور در ترکیب اصلی ندارد.

دفاع

در خط دفاع قطعا سیدجلال حسینی که در دهه اخیر همواره مدافع فیکس ایران بود در این دیدار هم بالاتر از سایر رقبا مدافع اول تیم خواهد بود. پژمان منتظری و مرتضی پورعلی گنجی دیگر مدافعان وسط ایران می باشند که احتمال فیکس بودن منتظری بیشر است زیرا زوج حسینی و منتظری در چندسال اخیر موفق بوده اند. رامین رضاییان و وریا غفوری در ۲ سال اخیر رقابت تنگاتنگی در جناح راست خط دفاع تیم ملی داشتند که رضاییان با عملکرد فوق العاده خود فاصله زیادی از غفوری گرفت و اکنون مدافع راست تیم ملی خواهد بود. البته بعید نیست به دلیل دور بودن رامین از شرایط بازی وی نیمکت نشین شود. احسان حاج صفی، میلاد محمدی و محمد انصاری مدافعان چپ تیم ملی هستند که بعید به نظر می رسد کسی غیر از حاج صفی فیکس باشد.

هافبک

آندرانیک تیموریان، امید ابراهیمی و سعید عزت اللهی 3 هافبک دفاعی ایران هستند که احتمالا به دلیل تجربه بالای آندو و ابراهیمی این دو بازیکن فیکس خواهند بود اما از شانس عزت اللهی جوان که اخیرا عملکرد درخشانی در رستوف داشته نمی توان غافل بود. اشکان دژاگه، وحید امیری، مهدی ترابی، علیرضا جهانبخش، مسعود شجاعی و داریوش شجاعیان سایر هافبک های تیم ملی هستند که اگر کی روش بخواهد از زوج آزمون و طارمی استفاده کند فقط 2 نفر از آن ها شانس فیکس شدن در چپ و راست خط هافبک را دارند. وحید امیری با عملکرد بسیار خوبی که در رده ملی و باشگاهی داشته قطعا در جناح چپ قرار می گیرد. اما در جناح راست با وجود دژاگه و جهانبخش کمی معادله پیچیده است. احتمال اینکه کی روش به تجربه دژاگه اعتماد کند بیشتر است چون او هیچوقت ریسک نمی کند و به همین دلیل شانس اشکان بیشتر است.

حمله

سردار آزمون، مهدی طارمی، رضا قوچان نژاد و کریم انصاری فرد ۴ مهاجم ایران هستند. طارمی و آزمون در یکسال اخیر مهاجمان فیکس بوده اند و این ۲ نفر به هماهنگی بسیار بالایی رسیده اند. پس از زوج علی دایی-خداداد عزیزی و علی دایی-وحید هاشمیان، ایران در خط حمله زوج آنچنان زهر داری نداشت اما اکنون طارمی و آزمون در کنار هم بسیار عملکرد خوبی دارند و موفق شده اند در دیدار های اخیر گل های زیادی به ثمر برسانند. کریم انصاری فرد و رضا قوچان نژاد که اخیرا افت کرده است شانس کمی با وجود این دو جوان آماده برای بازی کردن دارند.

ترکیب احتمالی ایران
ترکیب احتمالی ایران مقابل قطر

ترکیب احتمالی قطر
ترکیب احتمالی ایران مقابل قطر
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تیم ملی قطر نیست که منتخب جهان خخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      حاج صفی باید مواظب بهترین بازیکنشون یعنی (عبدالکریم حسن) باشه

    • بدون نام

      تیم قطر اکثر بازیکنانشون ملیت خارجی دارند ولی ترکیب ایران هم به نسبت خوبه ولی علیرضا حقیقی نزاره بهتره اصن دروازه بان خوبی نیست جای عقاب آسیا سید مهدی رحمتی واقعا درون دروازه تیم ملی خالیه کی روش کار درست ما به رحمتی بگو بیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج