۳۸۱۲۲۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مرزبان: اکبریان لیاقت سوت زدن را ندارد

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه گفت: داور دیدار ما مقابل سپید رود لیاقت سوت زدن در لیگ دسته اول و لیگ برتر را ندارد.

خبرگزاری فارس: علیرضا مرزبان در خصوص دربی روز گذشته سپیدپور مقابل خونه به خونه و شکست شاگردانش اظهار داشت: ما بازی را خوب شروع کردیم و یک پنالتی را هم از دست دادیم. به هر حال باخت هم جزئی از زندگی است و ما اولین شکست خود را تجربه کردیم که البته خیلی دردناک بود چرا که با کیفیتی که از خود به نمایش گذاشتیم نباید مقابل سپیدرود شکست می‌خوردیم اما این اتفاق رخ داد و تلاش می‌کنیم در بازی‌های آینده بتوانیم با قدرت حاضر شویم.

وی در مورد اتفاقاتی که در زمین مسابقه رخ داد و ناراحتی مازیار زارع از فحاشی به او خاطرنشان کرد: اتفاقاتی که در ورزشگاه رخ داده سازماندهی شده بود و برخی باشگاه‌ها با لیدرهای خود در ارتباط هستند و مواردی را سازماندهی می‌کنند که من به این موارد معترض هستم. فحاشی علیه مازیار زارع غیرانسانی بود. او بازیکن متشخص و مهربانی است. قرار نیست به تمام زندگی او وارد شوند و فحش بدهند. هیچکس هم جلوی هواداران را نمی‌گرفت و انگار از اتفاقاتی که در ورزشگاه رخ می‌دهد خوشحال بودند.

سرمربی خونه به خونه در مورد قضاوت داور و اخراج او از زمین گفت:‌ اکبریان لیاقت سوت زدن در لیگ برتر و لیگ دسته اول را ندارد. من در صحنه‌ای با صدای بلند به این که چرا خطای پنالتی نگرفته اعتراض کردم که او در واکنش به من گفت خفه شو! من به خاطر این صحبت او شکایت خواهم کرد و از طریق وکیلم این مسئله را پیگیری می‌کنم. دپارتمان داوری هم نباید به او داوری بدهد چرا که به من توهین کرده است. داور بازی می‌تواند مرا از زمین اخراج کند اما اجازه ندارد به خانواده من توهین کند. کمک‌های داور هم برخورد خوبی نداشتند و به مهرداد میناوند توهین می‌کردند.

مرزبان در مورد پیروزی تیم ملی ایران مقابل قطر خاطرنشان کرد: خوشحالم که توانستیم ۳ امتیاز شیرین را در این بازی کسب کنیم اما اتفاقاتی که در دقایق پایانی بازی رخ داد خوب نبود چرا که ما به انسان‌‌هایی مهربان و صلح دوست معروف هستیم و آن اتفاقات فاصله زیادی با این موارد داشت و بسیار دردناک بود. امیدوارم تیم ملی در ادامه راه خود موفق باشد و بتواند به جام جهانی صعود کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج