اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۱۲۴۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

طباطبایی: مقابل قطر در دفاع خوب بودیم

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران از شیوه دفاعی تیم ملی در دیدار برابر قطر تمجید کرد.

خبرگزاری ایسنا: هادی طباطبایی درباره دیدار تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران برابر قطر، اظهار کرد: ما بازی را خوب بردیم، اما خوب بازی نکردیم. می‌توانستیم از فشاری که جمعیت ایجاد کرده بودند استفاده کنیم اما نتوانستیم این کار را انجام دهیم. قطر هر زمانی که می‌خواست توپ را تحت کنترل خود در می‌آورد و بازی را در اختیار می‌گرفت. در مجموع نمایش ما چندان خوب نبود اما توانستیم سه امتیاز حساس این بازی را به دست بیاوریم.

او درباره این که تیم‌ ‌ملی بر خلاف قطر، اردوی بلند مدت نداشته است، گفت‌: از گذشته وضعیت تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به همین شکل بوده است. بازیکنان ما پر نوسان بودند و عملا خط هافبکمان نتوانست ارتباط بین خط حمله و خط دفاع را برقرار کند. گردش توپ پایین بود و به پاس‌های بلند رو آورده بودیم. بازیکنان چپ و راست ما یعنی رضاییان و حاج‌صفی به دلیل انجام بازی‌های کم در فاز هجومی کارساز نبودند. زوج حاج‌صفی و طارمی هم ناهماهنگ بود، در نتیجه‌ سردار آزمون که در این روزها خوب گل می‌زند از جریان بازی خارج شد.

بازیکن سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران با بیان این که خط هافبک ایران باید در بازی با چین بهتر عمل کند، گفت‌: چینی‌ها در بازی با کره خوب بازی کردند، چرا که فوتبال‌شان شباهت زیادی به کره دارد. آنها شاید مقابل ایران کارایی دیدار با کره‌ای‌ها را نداشته باشند، اما به‌ هر حال میزبان هستند و این کار را سخت می‌کند.

طباطبایی با اشاره به ظرفیت‌های تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران، تصریح کرد: ما بازیکنان متعددی داریم که شایستگی حضور در ترکیب را دارند. می‌توان با ایجاد تغییرات کوچکی بهتر از بازی با قطر ظاهر شویم. تیم ما هر چقدر در بازی با قطر از نظر هجومی ضعیف بود مانند بازی‌های گذشته در فاز دفاعی منسجم و قدرتمند ظاهر شدیم. امیدوارم تیم‌ ‌ملی مقابل چین هم به پیروزی برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج