adexo3
۳۸۱۸۳۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

چینی: نکونام بازیکن کم تجربه ای نیست

مربی تیم فوتبال استقلال گفت:هدف اول ما کسب پیروزی در دیدار مقابل ماشین سازی است.

کاپ: علی چینی درباره دیدار دوستانه این تیم مقابل صبا اظهار داشت: ما روی این بازی برنامه ریزی خاصی کرده بودیم. در بازی مقابل راه آهن در هفته گذشته و صبا کارهای تاکتیکی را مرور کردیم. و فکر می کنم بسیار به افکار تاکتیکی نزدیک شده ایم.

چینی تصریح کرد: تیم ما امروز بهتر از صبا ظاهر شد. بازیکنان امروز تمام کارهای تاکتیکی را که در طول تعطیلات از آنها خواسته بودیم را در طول بازی اجرا کردند تا بتوانیم یک برد خوب را کسب کنیم.

وی ادامه داد: امیدوار هستم تیم تا دیدار مقابل ماشین سازی تیم از لحاظ آمادگی به بالاترین سطح و از لحاظ تاکتیکی با یکدیگر هماهنگ شود تا بتوانیم در این دیدار عملکرد قابل قبولی را ارائه دهیم.

مربی تیم استقلال در خصوص دیدار مقابل ماشین سازی در هفته پنجم رقابت های لیگ خاطرنشان کرد: بازی مقابل این تیم همیشه سخت است. از امروز استارت این بازی را خواهیم زد. پیش بینی ام این است که بازی خیلی خوبی را هواداران شاهد خواهند بود. روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار خواهیم کرد تا به برد برسیم.

چینی در خصوص عملکرد تیم ملی در دیدار مقابل قطر بیان داشت: قطر در دیدار مقابل ایران بسته بازی کرد. مطمئن باشید ما روی اتفاق و شانسی این تیم را شکست ندادیم. چون کی روش روی شناختی که ما از وی داریم در تمام بازی اهداف خاصی داشت. شاید بازی تیم ملی تماشاگرپسند نبوده باشد اما این را در نظر بگیرید که تیم ملی در دیدار مقابل قطر حساب شده بازی کرد.

مربی تیم استقلال در خصوص انتقادهایی که به نکونام وارد شده است گفت: نکونام بازیکن کم تجربه ای نیست و فکر می کنم در آن صحنه وی شادی گل انجام داد و این چیز زیاد بدی نیست.

چینی در پایان در خصوص دیدار دربی گفت: اکنون زود است درباره دربی صحبت کنیم. هدف اول ما کسب پیروزی در دیدار مقابل ماشین سازی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج