adexo3
۳۸۲۱۵۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

حاج محمدی نیمکت نشین تیم بی دفاع

حتی مصدومیت محمدحسین کنعانی‌زادگان و حضور هرائر مگویان در اردوی تیم‌ملی ارمنستان هم باعث نشده که منصوریان از امین حاج‌محمدی در ترکیب ثابت تیمش استفاده کند.

ورزش سه: علیرضا منصوریان در بازی دوستانه روز گذشته برابر صبا ترجیح داد از مجید حسینی به عنوان زوج رابسون در خط دفاع استفاده کند و باز هم امین حاج‌محمدی ۹۰ دقیقه بازی را از روی نیمکت ذخیره‌ها تماشا کرد. این موضوع نشان می‌دهد که کار حاج‌محمدی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بسیار سخت‌تر از چیزی است که خودش تصور می‌کند. هرچند که این بازیکن در نفت‌تهران سابقه همکاری با منصوریان را دارد و شاید او چیزی می‌داند که کارشناسان از آن بی‌خبرند.

هر چند حاج‌محمدی همواره جدایی از استقلال را تکذیب کرده است اما ممکن است شرایط برای او طوری پیش برود که مجموعه شود از این تیم جدا شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیر مرد پرسپولیسی

      نمیدانم این انتقاد به مریی یا کمیته فنی بر می گردد ،بازیکنی که قرار نیست حتی دربازیهای تدارکاتی در ترکیب. قرار بگیرد ،به چه منظورجذب شده وهزینه سنگینی به باشگاه تحمیل می نماید ؟ اصلا کاری به خوب یا بد حاج محمدی وکنعانی ندارم ،تا جایی که میدانم حاج محمدی درنفت هم با وجود کوروشی،علیاری ودانشگر ،بازیهای زیادی رااز روی نیمکت تماشا می کرد ،حالا شاید از تواضعشه که میگه،منصوریان وحشتناک به من اعتقاد داره؟ مربیان ،کمیته های فنی بهتر میدانند نیمکت نشینی طولانی باعث نابودی انگیزه دربازیکن میگردد برای همین ست که با انجام یازیهای تدارکاتی نیمکت نشینان رادر جریان بازی قرار می دهند تا روحیه وانگیزه دروجودشان حفظ شود وضریب اشتباهات فردیشان کمتر شده وبه هماهنگی لازم با سایر بازیکنان برسند ،درلیگ ما باوجود محدودیت 18بازیکن بزرگسال برای هرتیم ،سعی درجذب ستاره دارند تا اینکه از تیم های پایه خود ستاره بسازند ،ومابقی سهمیه تیمشان ،از لیگ یک وزیر 23ساله ها ،فله ای جذب می کنند وفقط می خواهند سهمیه شان پر شود ،جدا از چند مربی شجاع مثل دایی ،ویسی ،یحیی ومنصوریان نفت ،که بنظر میرسد در استقلال یا ان شهامت را ندارد یا تحت فشار است ،در بازیهای اندکی دردفاع چپ از زکی زاده و....استفاده کرد که بشدت مورد انتقاد قرار گرفت ، شهامتتان را در استفاده از جوانان با انگیزه وجویای نام دوباره بکار ببندید قطعاً به نتیجه دلخواهتان هم خواهید رسید .یاحق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج