اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۳۳۲۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کنایه پیتر اشمایکل به منچسترسیتی و چلسی

سنگربان سابق یونایتد سخنان کنایه آمیزی را درباره دو باشگاه منچستر سیتی و چلسی بر زبان آورد. او براین باور است که پوگبا بهترین بازیکن جهان در پست خود است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از Omnisport، منچستریونایتد با وجود این که بعد از جدایی الکس فرگوسن روزهای کابوس واری را پشت سر گذاشت اما هم‌چنان یکی از ثروتمندترین باشگاه های جهان به شمار می آید.

منچستر یونایتد در فصل جابه جایی تابستانی گرانترین بازیکن تاریخ را به نام خود به ثبت برساند. این تیم توانست با بازیکنان بزرگ دیگری مانند زلاتان ایبراهیموویچ و هنریک مخیتاریان هم قرارداد امضا کند تا نشان بدهد همچنان ثروت بالایی دارد و می تواند هر بازیکنی را جذب کند.

پیتر اشمایکل که اسطوره شیاطین سرخ در خط دروازه به شمار می آید سخنان کنایه آمیزی را درباره چلسی و منچستر سیتی بر زبان آورد و گفت: ما منچستر یونایتد هستیم و این توانایی را داریم تا هر بازیکنی را که دوست داریم با هر قیمتی که باشد جذب کنیم. چلسی و منچسترسیتی هم می توانند رقم های نجومی را پرداخت کنند با این تفاوت که یونایتد برخلاف چلسی و سیتی منتظر آمدن مولتی میلیاردرها نیستیم که پول تزریق کنند.

او ادامه داد: ما به خوبی می دانیم که چگونه پول جمع کنیم. منچستریونایتد یک باشگاه بسیار بزرگ است که از نظر مالی خودکفا و سازمان یافته عمل می کند. می توانیم هر بازیکنی را که دوست داریم جذب کنیم و آمدن پل پوگبا یک پیام آشکار را به دیگر تیم های داد.

سنگربان اسطوره‌ای منچستریونایتد در ادامه درباره جذب پوگبا اضافه کرد: پوگبا چهار فصل رویایی را با یوونتوس پشت سر گذاشت. واقعیت می گوید که او یک بار دیگر به منچستریونایتد بر گشته است. می توان درباره جدایی او از یونایتد سخن به میان آورد اما مهم این است که او الان بهترین بازیکن جهان در پست خود است و به تیم اصلی‌اش برگشته است.

منچستر یونایتد با هدایت ژوزه مورینیو نتایج درخشانی در فصل جدید لیگ برتر انگلیس کسب کرده و در هر سه بازی خود پیروز از میدان خارج شده است. شاگردان مورینیو در حساس ترین و جذاب ترین بازی هفته چهارم رقابت های لیگ برتر انگلیس هفته آینده میزبان منچسترسیتی خواهند بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج